Sık geçen başlıklar

yüzde 52 yüzünden yüzde 48'in perişan olması 3

ekşi'de gör
yüzde 52'nin çoğu birçok sektörde zaten parayı vurdu. vuramayan ancak oy verenler de köydeki azınlık bir kesim. onların da teknolojiden haberleri yok.

eskidendi o garibanlar oy veriyor, asgari ücretli oy veriyor muhabbeti. artık zenginler veriyor akp'ye. *
olm yüzde 52'nin istediği bu zaten. intikam alıyorlar. bunca zaman sefalet içinde yaşadı bu kesim; istiyorlar ki nispeten rahat yaşayan yüzde 48 de kendileri gibi boka bulansın, yokluğun sefaletin içinde debelensin. çünkü "lan ben niye rahat yaşayamıyorum?" diye sorgulayacak kapasite yok. "ben yaşayamıyorsam kimse yaşayamasın, geberin!" kindarlığı var.