başkasının hayatına karışmamak.
Sık geçen başlıklar
breathxx 9
ekşi profilibu olayı bile savunup saçma sapan giriler giren vatansız yunan tohumu gördük bugün de midemiz bulandı çok şükür.
eziklikte nirvana. çok başıma geliyor bu durum. sözlükteki kişi ve yazıları ciddiye alıp mesaj atıyorsun sözde mesaj attığın kişiden daha yüksek zekaya sahipsin ama tartışacak cesareti kendinde bulamıyorsun. zile basıp kaçmak gibi bişey lan bu. götünüzden korkuyorsunuz ama adrenalin peşindesiniz.
hayır kendine laf gelmesin diye ananla bacınla cinsel içerikli düşünceler yarattırıyorsun insanların aklında.
sözüm o ki tartışacak götünüz yoksa direkt engelleyin engelle butonunu siktiklerim.
hayır kendine laf gelmesin diye ananla bacınla cinsel içerikli düşünceler yarattırıyorsun insanların aklında.
sözüm o ki tartışacak götünüz yoksa direkt engelleyin engelle butonunu siktiklerim.
bu adama bu ülke maaş ödüyor arkadaş bana da bu koyuyor.
murat kurum a bakınca 100 yıl geriye gidiyorsun.
herhangi bir konuda uzman değilim ama bana göre bu ülkenin bu kadar stresli ve sinirli olma sebeplerinin arasında bu aşırı hızlı yaşam tarzı da var.
her şey acil, her şey biran önce yapılmalı, gidilecek yere olabildiğince hızlı gidilmeli, yemek hızlıca yenmeli vb.
araçlara bakıyorsun 2 saniye yavaşlamaya tahamülleri yok sanki dünyayı kurtaracak adam. yaya geçidinden geçeceksin adam iyice gaza basıyor ki benden sonra geç diye. ulan o iki saniye ile hangi işini hallettin?
yayalara bakıyorsun sırada beklemekten aciz hemen önündekinin sırasını kapmaya çalışıyor.
iş yerlerini saymıyorum bile.
edit: sen hızlı şehir görmemişsin tarzında yazılar var. onlar da yavaşlasın güzel abicim. bu işin oluru neyse akıl sağlığımız için hangisi uygunsa o olsun.
her şey acil, her şey biran önce yapılmalı, gidilecek yere olabildiğince hızlı gidilmeli, yemek hızlıca yenmeli vb.
araçlara bakıyorsun 2 saniye yavaşlamaya tahamülleri yok sanki dünyayı kurtaracak adam. yaya geçidinden geçeceksin adam iyice gaza basıyor ki benden sonra geç diye. ulan o iki saniye ile hangi işini hallettin?
yayalara bakıyorsun sırada beklemekten aciz hemen önündekinin sırasını kapmaya çalışıyor.
iş yerlerini saymıyorum bile.
edit: sen hızlı şehir görmemişsin tarzında yazılar var. onlar da yavaşlasın güzel abicim. bu işin oluru neyse akıl sağlığımız için hangisi uygunsa o olsun.
doğmadan önce neysen o oluyorsun. bana öteki dünya masalları anlatmayın.
eğer ameliyat olduysanız bunu çok iyi anlıyorsunuz. adamlar 8 saat boyunca içinden geçiyor ama hiç bir şeyden haberin yok. karanlık bile yok amk çok acayip.
eğer ameliyat olduysanız bunu çok iyi anlıyorsunuz. adamlar 8 saat boyunca içinden geçiyor ama hiç bir şeyden haberin yok. karanlık bile yok amk çok acayip.
tuzla sahilinde akp belediyesi bir kısmını yenilemiş diğer kısmını bırakmıştı. diğer kısmını imamoğlu yeniledi ve inanın aradaki vizyon farkı o kadar belli oluyorki bir tarafın akp diğer tarafın chp tarafından yenilendiği direkt anlaşılıyor. sırf bu yüzden bile oy verilir.
ulan dünyanın yarısı bize vize vermiyor amk nasıl liderlik bu. işiniz gücünüz görüntü üzerine. ülke 2002 den daha kötü duruma gelmiş utanmadan güzelleme yapıyorsunuz troll maaşlarına zam mı geldi?