bu gece olmaz tabi ama inşallah kısa zamanda iş bulabilirim
Sık geçen başlıklar
bu gece olması istenen mucize 24
ekşi'de görkaderimizde sevilip sevileceğimiz bir ilişki varsa başlasın artık, daha işlerimiz planlarımız var..
ölse keşke
(#141929176) acelesi yok demiştim, oldu. geçen sene tam bu zamanlarda ciddi bir haksızlığa uğramış ve bu süre boyunca da bunun yorgunluğunu çekmiş biri olarak diyorum ki yarın güneş doğduğunda farklı bir sabaha uyanacağım, kaldığım yerden. iyi, kötü ödeşildi, hesap kapandı. herkes yerli yerine hak ettiği şekilde konumlandı. sıkıntılı zamanlardan geçiğimde olmaz ya hep " keşke şu an uyusam ve 1 sene sonra uyansam" derim (bu süreyi kısaltmam gerek kendimi buna uyumluyor olabilirim)* ve günü geldi, gerçekleşti. mucizemde manen katkısı olana kalben minnetim daim...*
niyetiniz, duruşunuz temiz ve sağlam ise ilahi bir güç tüm taşları yerine oturtuyor. sen kılını bile kıpırdatmıyorsun, sabrın seni maksadına ulaştıran klavuzun oluyor. *
bu gecenin hatrına bir küçük mucizem daha var. gerçekleşmesini bekliyorum. daha zamanı var gibi duruyor. olsun. her zaman tüm mümkünlerin kıyısındayız. bi güncelleme daha gelir belki neden olmasın??
niyetiniz, duruşunuz temiz ve sağlam ise ilahi bir güç tüm taşları yerine oturtuyor. sen kılını bile kıpırdatmıyorsun, sabrın seni maksadına ulaştıran klavuzun oluyor. *
bu gecenin hatrına bir küçük mucizem daha var. gerçekleşmesini bekliyorum. daha zamanı var gibi duruyor. olsun. her zaman tüm mümkünlerin kıyısındayız. bi güncelleme daha gelir belki neden olmasın??
yavrum iyilessin tek dilegim o.
bir otel odasındayım şu anda. boğazım düğüm düğüm, gözlerimin içi yanıyor artık ve ellerim titriyo bunları yazarken. tam karşımdaki şu gri heybetli binanın 1. katı sağdan 2. odasında annem yatıyor. tansiyon ve kalp atışını gösteren ekranda sayıları göremesem de bol yeşilli bir ekran olduğunu görebiliyorum.
anne..
nolur anne, yalvarırım bırakma beni. gözlerini aç, ben buna hiç hazır değilim.
her şeye hazırlıklı olun dedikleri o “her şey” bu gece “ bilinci açıldı, beynindeki kanamalar yok, tansiyon normale döndü, ödem ve basınç istenilen seviyede.” olsun.
mucizeye ihtiyacınız var dedi bugün doktor. bu gece olsun.
anne..
nolur anne, yalvarırım bırakma beni. gözlerini aç, ben buna hiç hazır değilim.
her şeye hazırlıklı olun dedikleri o “her şey” bu gece “ bilinci açıldı, beynindeki kanamalar yok, tansiyon normale döndü, ödem ve basınç istenilen seviyede.” olsun.
mucizeye ihtiyacınız var dedi bugün doktor. bu gece olsun.
maddi kaygı gütmeden süreceğim,insanlardan uzak bir hayat.
kardeşimin gönlüne göre düzgün bir iş bulmasi.
uyanmak ve tüm o yaşananların rüya olduğunu farkedip liseye gitmek için kıyafetlerimi giymek.
hastalıklarımın iyileşmesini diliyorum.