Sık geçen başlıklar

hertinia 1

ekşi profili
gözlemlerime göre:

-bu iki insan birbirine komplet bir sevgi değil de sadece hoşlantı hissettiyse,
-ilişki kısa sürdüyse,
-arkadaşlıktan ilişkiye evrilmeye çalışıldı ve başarılamadı ise,
-tensel temas çok değildiyse;

eski sevgiliyle arkadaş kalmak mümkündür. arada yaşanan o ilişkimsi süreci geride bırakıp arkadaş kalınabilir.

ama...

-sevdiyseniz hele bir de aşık olduysanız,
-birlikte uzun süre geçirdiyseniz,
-birtakım ilklerinizi (kastım sadece cinsellik değil) o insanla yaşadıysanız,
-ilişkiye yüz kızartıcı suç karıştıysa,
-taraflardan herhangi birinin hayatındaki yeni insanın bu arkadaşlığa rızası yoksa;

o iş olmaz. olacak diye diretmek de bir parça mazoşizme girer.