#165786272
turnuvada ürettiğimiz asist beklentileri : görsel
keşke diğerleri de barış kadar üretken olsaymış ya, çok büyük yetenek arda güler 0.37 asist beklentisinde kalmasaymış da şöyle 2-3 asist beklentisi yapıp gol attırsaymış takıma. siz izlediğinizi cidden anlayamıyorsunuz.
maçta 4 pozisyonumuz 3 tanesini barış hazırlamış, diğer pozisyon da son dakika 5 kişiye 3 kişi gidilen atak. barış etkisiz kaldı demek nasıl bir saçmalık ya? takımda toplam üretilen asist beklentisi 0.40 bile yok barış hariç oynayan 15 oyuncudan bahsediyorum, barış 0.66 üretmiş ki arda atsa boş kaleye orada 0.95 falan yazardı. barış ektisiz kaldıysa diğerleri ne yapmış?
barış alper yılmaz 0.66 asist beklentisi
arda güler 0.09 asist beklentisi
kenan yıldız 0.03 asist beklentisi
hakan çalhanoğlu 0.02 asist beklentisi
ismail yüksek asist yapsa bile 0.06 asist beklentisi
salih özcen 0.02 asist beklentisi
ferdi kadıoğlu 0.11 asist beklentisi
mert müldür 0.02 asist beklentisi
merih demiral 0.03 asist beklentisi
samet akaydin 0.02 asist beklentisi
kaan ayhan 0.05 asist beklentisi
kerem aktürkoğlu 0.01 asist beklentisi
https://www.sofascore.com/…rkey/aubsoub#id:11873986 isteyen bakabilir buradan tek tek.
bunu maçta forvet yokken yaptı, sağ kanattayken. forvet olsa net golü de attırmıştı ama işte forvet yoktu, kaç kere araya kaçtı arda atmadı, ferdi atmadı vb. bunları oyuncuları suçlamak için yazmıyorum anlık olarak görmemiştirler, olmamıştır. barış etkisizse kim etkiliydi ki, o kadar saçma konuşuyorsunuz ki çıldırmamak elde değil.
Sık geçen başlıklar
nessuno capisce 11
ekşi profilikendisi hakkında bir yanılgı var, montella yorgun falan demedi asla, yanında bulunan tercüman ısrarla arda'nın sakatlığı var riske atmadık sözünü yorgun diye çevirdi. 10 kere yaptı aynı hatayı, inatla yapıyor ve arda yorgun sanıyor herkes. sakatlığı var ve riske atmadık dedi adam 10 kere ya.
#165484782
bu arkadaş gibi yalancı olmayın.
taylan ne zaman 11 başlamış milli takımda? en iyi olduğu sezon 20-21 sezonunda azerbaycan ile oynanan hazırlık maçında 1 kere 11 başlamış 90 dakika kalmış sahada 15 gün sonra oynanan euro 2020'de 1 dakika bile süre alamamış, hem de ligin en iyi 11'ine falan girmişken, aynı turnuvada kerem aktürkoğlu da süre alamadı, aynı semih gibi potansiyeldi o turnuvada ama kimse yangın yapmadı. neden yapsın ki taylan'dan da iyisi vardı kerem'den de. taylan'ın toplam milli takım forma giyme süresi 261 dakika.
berkan diyor, berkan kutlu'nun 2 tane 11 maçı var, birinde sol bek yok diye sol bek oynattı kuntz denen beşiktaşlı yaratık, mücadele etti ama orta sahada bile yetersiz olan berkan kötü oynadı, diğeri de faroe adalarına karşı 60 dakika oynatıldı. toplam kariyeri boyunca milli takımda aldığı süre 265 dakika, 3 90 dakika bile etmiyor.
emre kılınç diyor, emre kılınç milli takım formasını 4 kere giydi, 2 kere 11 başladı birinde galatasaray'a transfer olmamıştı 76 dakika oynadı macaristan'a karşı, diğerinde de galatasaray'a yeni transfer olmuştu almanya'ya karşı 3-3 biten maçta 45 dakika oynadı. toplam oynadığı süre 139 dakika.
himmet falan katınca etkileşim alıyor tabi, at yalanı, daha fazla at ki inananın fazla olsun. araya da feto, himmet falan sıkıştır düşük zekalı arkadaşlar da beğensin sonuç olarak yalan atmanın bir suçu yok, milleti böyle böyle kandırıyorsun. beşiktaşlı olmanın ilk kuralı ahlaksız olmak mı yoksa yalancı olmak mı?
bu arkadaş gibi yalancı olmayın.
taylan ne zaman 11 başlamış milli takımda? en iyi olduğu sezon 20-21 sezonunda azerbaycan ile oynanan hazırlık maçında 1 kere 11 başlamış 90 dakika kalmış sahada 15 gün sonra oynanan euro 2020'de 1 dakika bile süre alamamış, hem de ligin en iyi 11'ine falan girmişken, aynı turnuvada kerem aktürkoğlu da süre alamadı, aynı semih gibi potansiyeldi o turnuvada ama kimse yangın yapmadı. neden yapsın ki taylan'dan da iyisi vardı kerem'den de. taylan'ın toplam milli takım forma giyme süresi 261 dakika.
berkan diyor, berkan kutlu'nun 2 tane 11 maçı var, birinde sol bek yok diye sol bek oynattı kuntz denen beşiktaşlı yaratık, mücadele etti ama orta sahada bile yetersiz olan berkan kötü oynadı, diğeri de faroe adalarına karşı 60 dakika oynatıldı. toplam kariyeri boyunca milli takımda aldığı süre 265 dakika, 3 90 dakika bile etmiyor.
emre kılınç diyor, emre kılınç milli takım formasını 4 kere giydi, 2 kere 11 başladı birinde galatasaray'a transfer olmamıştı 76 dakika oynadı macaristan'a karşı, diğerinde de galatasaray'a yeni transfer olmuştu almanya'ya karşı 3-3 biten maçta 45 dakika oynadı. toplam oynadığı süre 139 dakika.
himmet falan katınca etkileşim alıyor tabi, at yalanı, daha fazla at ki inananın fazla olsun. araya da feto, himmet falan sıkıştır düşük zekalı arkadaşlar da beğensin sonuç olarak yalan atmanın bir suçu yok, milleti böyle böyle kandırıyorsun. beşiktaşlı olmanın ilk kuralı ahlaksız olmak mı yoksa yalancı olmak mı?
galatasaray ile koydu yetmedi, efes ile koydu yetmedi şimdi pao ile koyuyor. fenerbahçe'nin profesyonel sikicisi olmuş herif, taşaklarına beton yetmez.
anlık
edit: biraz daha küfür edebilirsiniz kendisine, o küfürleri böyle sokuyor işte, çıkartmıyor da soktuğunu.
anlık
edit: biraz daha küfür edebilirsiniz kendisine, o küfürleri böyle sokuyor işte, çıkartmıyor da soktuğunu.
ali koç'a göre galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasını erteletmek şampiyonluk kadar değerliymiş. çok ezik bir camia bunlar, feci güldürdüler. verin şunlara şampiyonluk erteletme kupasını.
iddia sahibi (bkz: ahmet ercanlar). başka sözüm yok.
edit: bu abdülkerim müthiş bir adammış ya baksanıza nokta atışı kafaya koymuş, barış daha büyük bir adammış ki kafasıyla kimsenin olmadığı noktaya indirmiş, icardi çok daha büyük adammış ki 20 metre depar atıp 18 yaşında çocuğun yetişemediği topa vurmuş da kaleci yumurtlamış gol olmuş. plan da tıkırı tıkırına işlemiş, top 1 metre öteye gidip barış'ın kafasına çarpmasa, icardi'nin önüde kalmasa plan bozulacakmış, hatta top ve kale seçimini fenerbahçe kazansa bu plan direkt devre dışı kalacakmış muslera hemen planı kurup manipule edip topu almış ahahaha. hepsi plan içinde müthiş işlenmiş, siz bu zırvaya inanırsınız, zaten fenerbahçeliler her şeye inanıyor. ligden çekilecektiniz, galatasaray ümraniye maçında şike yapmıştı ne oldu o işler sahi yine iddia sahipleri aynı kişilerdi. fenerbahçe taraftarını kandırmak ve kullanmak çok basit, size hem acıyorum hem üzülüyorum.
edit: bu abdülkerim müthiş bir adammış ya baksanıza nokta atışı kafaya koymuş, barış daha büyük bir adammış ki kafasıyla kimsenin olmadığı noktaya indirmiş, icardi çok daha büyük adammış ki 20 metre depar atıp 18 yaşında çocuğun yetişemediği topa vurmuş da kaleci yumurtlamış gol olmuş. plan da tıkırı tıkırına işlemiş, top 1 metre öteye gidip barış'ın kafasına çarpmasa, icardi'nin önüde kalmasa plan bozulacakmış, hatta top ve kale seçimini fenerbahçe kazansa bu plan direkt devre dışı kalacakmış muslera hemen planı kurup manipule edip topu almış ahahaha. hepsi plan içinde müthiş işlenmiş, siz bu zırvaya inanırsınız, zaten fenerbahçeliler her şeye inanıyor. ligden çekilecektiniz, galatasaray ümraniye maçında şike yapmıştı ne oldu o işler sahi yine iddia sahipleri aynı kişilerdi. fenerbahçe taraftarını kandırmak ve kullanmak çok basit, size hem acıyorum hem üzülüyorum.
#163188280
fenerbahçe-efes maçına çocuğuna galatasaray forması giydirip getirdiğini sanacak kadar mı okuduğunu anlayamıyorsun?
okuduğunu anlamadan neden böyle bir şey yazar bir insan, galatasaray voleybol maçından çıktığını, elinde pankart olduğunu yazıyorlar ama sen işte bu olayı bile terörize edebilecek bir fenerbahçelisin, bu kadar düşüksün. bütün fenerbahçe taraftarları mı aynı olur? hepiniz kötüsünüz hepiniz.
edit: ahlaksızın tekiymiş, herkesin başlığına çöküyor iftira atarak. herkese sinkaflı kayıyor ve bu herif sözlükte yazarlık yapabiliyor. biz de entry alıntıladık diye lanetli olalım, ne güzle memleket. her yerde bu kadar kayrılan bir topluluk yok.
fenerbahçe-efes maçına çocuğuna galatasaray forması giydirip getirdiğini sanacak kadar mı okuduğunu anlayamıyorsun?
okuduğunu anlamadan neden böyle bir şey yazar bir insan, galatasaray voleybol maçından çıktığını, elinde pankart olduğunu yazıyorlar ama sen işte bu olayı bile terörize edebilecek bir fenerbahçelisin, bu kadar düşüksün. bütün fenerbahçe taraftarları mı aynı olur? hepiniz kötüsünüz hepiniz.
edit: ahlaksızın tekiymiş, herkesin başlığına çöküyor iftira atarak. herkese sinkaflı kayıyor ve bu herif sözlükte yazarlık yapabiliyor. biz de entry alıntıladık diye lanetli olalım, ne güzle memleket. her yerde bu kadar kayrılan bir topluluk yok.
şımartılmış bir topluluk, şımartılmış bir takım, haddini bilmeyen oyuncular, haddini bilmeyen bir kulüp. sonuç mu? hakemi sahada tehdit etmek, rakip asbaşkanı vurmakla tehdit etmek, sahada rakip taraftarları dövmek, futbolcuların topluca küfürlü tezahürat yapması, tribünlerin her maç 90 dakika aralıksız sövmesi. ceza mı? ceza diye bir şey yok, tff ile danışıklı dövüş yapan bir kulüp ve danışıklı dövüşü inkar için saçmalayan başkan ve taraftarlar. fenerbahçe bu ülkenin en şımartılmış topluluğudur, fenerbahçe ırkçılık yapar cezası yoktur, küfür eder cezası yoktur, sahada adam döver cezası yoktur, başkanı her gün hakaret eder cezası yoktur, sahada oyuncularına kart çıkartmaya bile korkan her maç penaltı uyduran hakemlere bile her maç küfür ederler cezası yoktur. fenerbahçe budur, fenerbahçe çavuşesku steaua bükreş'i kıvamında bir takımdır ve ona rağmen başarısızdır.
#161330664
bandırmaspor'un beşiktaş asbaşkanı olan başkanını üzmüşse helal olsun o galatasaray'a, maçta hiçbir şey yok. 2 tane penaltı verildi ikisi de net penaltı, 1 tane gol iptal edildi spikerin olayı kavrayamaması yüzünden ofsayt başta anlaşılmadı. olmayan olaylar üzerinden beşiktaşlı bir kişinin hışmına uğramış koca kulüp ve bunu iyi bir şey gibi gösteriyorlar. doğru kararlar verildi diye olana bak, öyle alışmışlar ki her hafta 2 tane penaltısının yenmesine galatasaray'ın 2 tane doğru penaltısı verildi diye isyan ediyor beşiktaşlı yönetici ve yancıları.
bandırmaspor'un beşiktaş asbaşkanı olan başkanını üzmüşse helal olsun o galatasaray'a, maçta hiçbir şey yok. 2 tane penaltı verildi ikisi de net penaltı, 1 tane gol iptal edildi spikerin olayı kavrayamaması yüzünden ofsayt başta anlaşılmadı. olmayan olaylar üzerinden beşiktaşlı bir kişinin hışmına uğramış koca kulüp ve bunu iyi bir şey gibi gösteriyorlar. doğru kararlar verildi diye olana bak, öyle alışmışlar ki her hafta 2 tane penaltısının yenmesine galatasaray'ın 2 tane doğru penaltısı verildi diye isyan ediyor beşiktaşlı yönetici ve yancıları.
??? deniz çoban: “tartışmasız penaltı. açık bir ihlal.”
??? bülent yıldırım: “bu net bir tv penaltısı. ayağını açıyor ve dikkatsiz hamlede bulunuyor. penaltı verilmeliydi.”
??? bahattin duran: “bu bir dikkatsiz hareket. penaltı kararı verilmeliydi
fırat aydınus: "net bir penaltı. kesinlikle var'ın müdahil olması gereken bir pozisyon."
butun hakem eskileri penaltı dedi ama burada her basma faul degil deniyor. herif topa yukselecek ayagina basiyorsun topa yukselemiyor ama faul yok. dunya uzerinde suna penalti verilmeyecek tek lig bizim lig.
??? bülent yıldırım: “bu net bir tv penaltısı. ayağını açıyor ve dikkatsiz hamlede bulunuyor. penaltı verilmeliydi.”
??? bahattin duran: “bu bir dikkatsiz hareket. penaltı kararı verilmeliydi
fırat aydınus: "net bir penaltı. kesinlikle var'ın müdahil olması gereken bir pozisyon."
butun hakem eskileri penaltı dedi ama burada her basma faul degil deniyor. herif topa yukselecek ayagina basiyorsun topa yukselemiyor ama faul yok. dunya uzerinde suna penalti verilmeyecek tek lig bizim lig.
hande baladın plase ve rakip sayı, hande baladın plase ve rakip sayı, hande dışarı vurdu, hande plase ve rakip sayı, hande bloğa takıldı, hande fileye vuruyor. bu ne arkadaş?