Sık geçen başlıklar

ilk sinemaya gidilen yer ve zaman 5

ekşi'de gör
ortaokulu edebiyat hocamız inanılmaz vizyonlu biriydi.derse girdiği bütün sınıfların ilk defa sinemada gitmesini sağlamıştı, sınavda soruları filmden sorarak. deep impact, 1998, bakırköy renk sineması.
yıl 1994, yusupaşa'da oturuyoruz. fatih civarında bir sinemaya gitmiş ve the lion king'i izlemiştik. 6 yaşındaydım ve hala izlediğim en güzel filmlerden biri olduğunu düşünmekteyim.

bolca kuzen içeren 10-12 kişilik bir akraba grubuyla unutulmaz bir gün geçirmiştik. hala dün gibi anımsarım.