Sık geçen başlıklar

12 kasım 2023 adana demirspor fenerbahçe maçı 3

ekşi'de gör
trio yorumları:

1) adana'nın penaltı beklediği pozisyonlarda penaltı yok.
2) yusuf sarı'nın ferdi'ye hareketine kart verilmeliydi.
3) osayi'nin sarısı doğru.
4) belhanda-oosterwolde arasındaki pozisyon için:
-> iki oyuncu gerilim yaşamış olabilirler. buraya kadar futbol.
-> sonrasında yaşananlar futbol değil, kırmızı çıkmaması kabul edilemez.
-> rodrigues kesinlikle kırmızı görmeliydi dediler. rodrigues oosterwolde'nin boğazını sıkıp, çelme takıyor. minimum 1, ama 2 tane kırmızı olabilirdi dedi bülent yıldırım. ndiaye'nin de kart görmemesi şaşırtıcı dediler.
5) balotelli'nin samet'in ayağına bastığı harekette balotelli sarı görmeliydi, görmedi.
6) fb'nin ofsayt denilen golü doğru karar.
7) balotelli'nin hareketi sınırda, kırmızı verilse laf edilmez dediler.
8) belhanda'nın crespo'ya yaptığı hareket faul ve sarı kart. yani belhanda'nın kırmızı da hiç edildi.

sonuç olarak adana demirspor en iyi durumda 2, maksimum 4 kırmızı görmeliydi. 7-9 kişi kalmaları gereken maçı 11 kişi tamamladılar çünkü fenerbahçe'ye karşı oynuyorlardı. her maçta bu kadar şanslı olmazlar, özellikle turuncu vişne çürüğü renkli takıma karşı oynarken.

yani trio'daki hakemler, oosterwolde'nin pozisyonunda o kadar şaşırmışlar ki, şaşkınlıklarını ve kızgınlıklarını anlatmakta güçlük çektiler. görmemenin imkansız olduğu, futbolun dışına çıkan bir pozisyon dediler.

fenerbahçe bir maçta daha hakem katliamına maruz kaldı yani. sonucu budur.
ferdi yaldır yaldır gidiyor, irfan geldi çocuğun ayağındaki topu alıp kaleciye şişirdi. yeminle bazen tahammül sınırlarını zorluyor irfan...

ferdi de tepki gösterdi diye çocuğa laf ediyor. amk yaptığın da bir şey olsa, ceza sahasında kimse var mı da şişiriyorsun o topu?
bu maçta çoğu bahisçi adana kazanır diyecek haklı sebeplerle fakat bir şeyler olacak ( kırmızı kart, penaltı gibi ) fener rahat kazanacakmış gibi geliyor. tamamen hissiyat.