gözlemlerime göre:
-bu iki insan birbirine komplet bir sevgi değil de sadece hoşlantı hissettiyse,
-ilişki kısa sürdüyse,
-arkadaşlıktan ilişkiye evrilmeye çalışıldı ve başarılamadı ise,
-tensel temas çok değildiyse;
eski sevgiliyle arkadaş kalmak mümkündür. arada yaşanan o ilişkimsi süreci geride bırakıp arkadaş kalınabilir.
ama...
-sevdiyseniz hele bir de aşık olduysanız,
-birlikte uzun süre geçirdiyseniz,
-birtakım ilklerinizi (kastım sadece cinsellik değil) o insanla yaşadıysanız,
-ilişkiye yüz kızartıcı suç karıştıysa,
-taraflardan herhangi birinin hayatındaki yeni insanın bu arkadaşlığa rızası yoksa;
o iş olmaz. olacak diye diretmek de bir parça mazoşizme girer.
13.11.2023 · 46. sıra
hertinia
12.11.2023 00:24 ~ 00:25