yurtdisi oylari kullanildi bile, inceye atilan oylar ne olacak simdi? “adam kazandi” faciasindan sonra kendisini destekleyenleri ikinci kez sikti ince. bu kadar bos beles fiyasko baska bir siyasi figur var mi acaba
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
"nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsunuz?" tarzında salak salak akp tipi soruların olduğu programdır.
21 yılda bir kere bile açık oturuma çıkma cesareti gösteremeyen adama bak sen.
21 yılda bir kere bile açık oturuma çıkma cesareti gösteremeyen adama bak sen.
kendisine misafir olan kemal kılıçdaroğlu'na milyonların önünde terbiyesizlik yapmasına rağmen aynı kılıçdaroğlu, kendisine şantaj yapılan muharrem'e bugün sahip çıkmıştır.
neydim değil ne olacağım diye düşünemeyen başarısız bir siyasetçidir muharrem ince.
neydim değil ne olacağım diye düşünemeyen başarısız bir siyasetçidir muharrem ince.
adaylıktan çekilmesini kesinlikle istemediğim birinin açıklamasıdır. gir seçimlere de gör bakalım yüzde, pardon binde kaç oy alacaksın. sana şundan 2 ay önce sempati besleyen beni bile kendinden nefret ettirdin. sakın adaylıktan çekilme sonra "bakın adaylıktan çekildim, ben olmasam kılıçdaroğlu kazanamazdı." deyip kafa ütülemeye devam edersin sen.
sinan ogan' a oy vermeyi düşünüyorum. son açıklamalar sonrası ondan da vazgeçmiştim. oy kullanmayı düşünmüyordum. isteyen entrylerimi incelesin. ama şimdi kk aticam soverek.
ama söz verin lan bi yanlış yaptığında yakasına yapışıp indiricez. buna teminat verin benim gibi çok insanı ikna edersiniz.
edit: yazarlar sağolsun mesaj yağmuruna tuttu. ben size inanıyorum. <3
ama söz verin lan bi yanlış yaptığında yakasına yapışıp indiricez. buna teminat verin benim gibi çok insanı ikna edersiniz.
edit: yazarlar sağolsun mesaj yağmuruna tuttu. ben size inanıyorum. <3
gözden kaçmasın, otobüsüne saldırıldığına dair jandarma tutanağının olduğu tweet'i sessiz sedasız silmiştir.
ne oldu şimdi?
ne oldu şimdi?
https://twitter.com/…luk/status/1656705796208574468
"sevgili rus dostlarımız,
dün bu ülkede ortaya saçılan montajlar, kumpaslar, deep fake içerikler, kasetlerin arkasında siz varsınız. eğer 15 mayıs sonrası dostluğumuzun devamını istiyorsanız, elinizi türk’ün devletinden çekin. biz hala işbirlikten ve dostluktan yanayız."
diyerek rus ayısını oynatmıştır.
"sevgili rus dostlarımız,
dün bu ülkede ortaya saçılan montajlar, kumpaslar, deep fake içerikler, kasetlerin arkasında siz varsınız. eğer 15 mayıs sonrası dostluğumuzun devamını istiyorsanız, elinizi türk’ün devletinden çekin. biz hala işbirlikten ve dostluktan yanayız."
diyerek rus ayısını oynatmıştır.
önce kaynak; ilgili konuşması
herkes bi bardak suda fırtına koparıyor. erkan baş diyor ki; "eğer muharrem ince'nin başkan adaylığından çekilme şartı; erkan baş'ın adaylıktan çekilmesiyse, ben de çekilirim" diyor, o yüzden eğip bükmeye, lafı götünden anlamaya gerek olmadığı gibi adaylıktan çekilmesini gerektirecek bir şeyi de yok.
herkes bi bardak suda fırtına koparıyor. erkan baş diyor ki; "eğer muharrem ince'nin başkan adaylığından çekilme şartı; erkan baş'ın adaylıktan çekilmesiyse, ben de çekilirim" diyor, o yüzden eğip bükmeye, lafı götünden anlamaya gerek olmadığı gibi adaylıktan çekilmesini gerektirecek bir şeyi de yok.
net değil brüt 22 bin lira olması durumu. onun neti olsa olsa 17 bin olur. kemal kılıçdaroğlu net olarak asgari ücretin 2,5 katı olacağını söyledi. aradaki farkı siz hesaplayın artık.
ayrıca niye seçimden sonra? sen iktidarsın. istesen şimdi anında yaparsın, seni tutan ne?
not: devlet memuruyum. değil 22 bin tl, ev araba yat kat verse yine oy vermem ve benim gibi milyon tane memur var.
ayrıca niye seçimden sonra? sen iktidarsın. istesen şimdi anında yaparsın, seni tutan ne?
not: devlet memuruyum. değil 22 bin tl, ev araba yat kat verse yine oy vermem ve benim gibi milyon tane memur var.
biraz kendi çevrenizle ilgili. ben ve benim çevrem kız mıyız kadın mıyız bilmiyoruz ama pazar gününü iple çekiyoruz.
türkiye'ye ve türk milletine hakaret içeren söylem.
türk milleti aciz değildir. milletimiz; kişilere bağlı olmayan, köklü ve yüce bir millettir.
türk milleti aciz değildir. milletimiz; kişilere bağlı olmayan, köklü ve yüce bir millettir.
bu adam ne zaman chp başarıya ulaşsa ya da kk belli bir başarı seviyesine ulaşsa hemen kötülemeye başlar. kripto erdoğancı artık eminim. kumpası gandinin yaptığını nereden biliyorsun.
bakın arkadaşlar, muharrem ince alacağı %3-5 oyla hiçbir şey yapamaz, aldığı oy oranıyla kalır ama kılıçdaroğlu o %3-5 oyla iktidar olabilir. 2018 de göğsümü gere gere ince'ye oy vermiş biri olarak diyorum bunu. bu seçim artık hayat memat meselesi anlamıyor musunuz? başkasına gidecek 1 oy bile eksi yazacak muhalefete. sayın ince de biliyordur elbette kendisinin oy oranını. ve eminim ki kendisi de görüyordur alacağı maksimum oyun 3 5 bir şey olacağını. zamanında %30 oy alarak çok uzun bir süre sonra chp'nin oy oranını %30 un üzerine çıkarmış bir isimdi ancak günümüzde bunun böyle olmayacağı aşikar. mesele artık ince-kılıçdaroğlu meselesi değil türkiye meselesi. eğer bu ülkeyi seviyorsak taşın altına elimizi koyup yapmamız gerekenleri yapmamız lazım. hipertansiyon muharrem denilirdi sayın inceye 2018 seçimlerinde; şimdi ise o günlerin hatrına, o gençlerin hatrına doğru olanı yapması gerektiğini düşünüyorum.
hem kel hem fodul olan içişleri bakanının akp’ye oy vermeyen en az 50 milyon insanı tehdit etmesidir.
--- spoiler ---
tayyip erdoğan gitsin diye tepiniyorlar. erdoğan 14 mayıs'tan sonra gelecek, biz de sizin üzerinizde tepineceğiz
--- spoiler ---
bu adam içişleri bakanı. 85 milyonun can ve mal güvenliğinden “direkt” sorumlu. sadece bunun için görevlendirilmiş koskoca bir bakanlık… ama milyonlarca insanın üzerinde tepineceğini söyleyerek tehdit ediyor!
bu itfaiyenin evinize gelip, kundaklayıp, yangın çıkarmasından farksız amk. düpedüz vatan hainliği.
seçimlerden sonra “bağımsız yargı” senin üzerinde tepinmez mi sanıyorsun süleyman?
kaynak
--- spoiler ---
tayyip erdoğan gitsin diye tepiniyorlar. erdoğan 14 mayıs'tan sonra gelecek, biz de sizin üzerinizde tepineceğiz
--- spoiler ---
bu adam içişleri bakanı. 85 milyonun can ve mal güvenliğinden “direkt” sorumlu. sadece bunun için görevlendirilmiş koskoca bir bakanlık… ama milyonlarca insanın üzerinde tepineceğini söyleyerek tehdit ediyor!
bu itfaiyenin evinize gelip, kundaklayıp, yangın çıkarmasından farksız amk. düpedüz vatan hainliği.
seçimlerden sonra “bağımsız yargı” senin üzerinde tepinmez mi sanıyorsun süleyman?
kaynak
akp'nin ilk kez iktidara geldigi 2002 yilinda, ekonomik krizden bezmis olan insanlar bunlar gitsin de kim gelirse gelsin diye cem uzan'a bile %7 oy vermisti.
iktidara nasil geldigini unutup, halkin ekonomiyle ilgili sikayetlerine dalga gecer gibi cevap verenler cok da sasirmasin bu dusunce sekline.
iktidara nasil geldigini unutup, halkin ekonomiyle ilgili sikayetlerine dalga gecer gibi cevap verenler cok da sasirmasin bu dusunce sekline.
b sınıfı ehliyete o halde motor kullanma eğitiminin de verilmesi gerektiğidir. b sınıfı ehliyetim var diyen ve hiç motor kullanmamış yeni bir kitle sadece trafiği daha tehlikeli hale getirecektir.
dediğine göre 10 larca milyon dolar parasına çökülmüş,ortağı kazık atmış,abileri hem payı olan parasına çökmüş hem de onu içeri tıktırmış ama onca badirenin arasında adamın en içerlediği konu şu :
hacı arifbey lokantasına gitmişler yemeğe ve daha siparişleri gelmeden polisler basmış ,bunu gözaltına alırlarken bu da nezaket icabı bari hesabı ödiyeyim de öyle götürün demiş.. koskoca hacı arifbey lokantası da adama yok sorun değil yav ne hesabı bu durumda,zaten bişey yemediniz demek yerine hesabı tastamam almışlar adamdan ve ali yeşildağ da adamlara yaptığınız çok ayıp,biz de mekancılık yaptık o durumda hesap mı istenir adamdan diye sitem ediyor :) onca parasına çökülmüş ama adam o hesaba daha çok içerlemiş gibi anlatıyor ,efsane bir kafa..
sarkastik bir mizah anlayışı da var adamın ..emineye durumunu anlatmak için yolladığı mektuplara cevap gelmemesinden bahsederken ''tabi emine hanım meşgul bir kadın,başbakan eşi o sıralar,bir giydiğini bir daha giymiyor ,her gün bir elbise giyse 20 yılda 7000 civarı elbise ediyor..bunun özel terzisi ,dikimi,provası vs oluyor,zamanı olmaması normal '' diyor:)
hacı arifbey lokantasına gitmişler yemeğe ve daha siparişleri gelmeden polisler basmış ,bunu gözaltına alırlarken bu da nezaket icabı bari hesabı ödiyeyim de öyle götürün demiş.. koskoca hacı arifbey lokantası da adama yok sorun değil yav ne hesabı bu durumda,zaten bişey yemediniz demek yerine hesabı tastamam almışlar adamdan ve ali yeşildağ da adamlara yaptığınız çok ayıp,biz de mekancılık yaptık o durumda hesap mı istenir adamdan diye sitem ediyor :) onca parasına çökülmüş ama adam o hesaba daha çok içerlemiş gibi anlatıyor ,efsane bir kafa..
sarkastik bir mizah anlayışı da var adamın ..emineye durumunu anlatmak için yolladığı mektuplara cevap gelmemesinden bahsederken ''tabi emine hanım meşgul bir kadın,başbakan eşi o sıralar,bir giydiğini bir daha giymiyor ,her gün bir elbise giyse 20 yılda 7000 civarı elbise ediyor..bunun özel terzisi ,dikimi,provası vs oluyor,zamanı olmaması normal '' diyor:)
bu ülkede solcu olup bedel ödeyen, hapis yatan, sürgünlere gönderilen hatta hayatının baharında kara toprağa düşen çok vatansever oldu...
dün vardılar, bugün de varlar...
bu ülkede atatürkçü, milliyetçi olup bedel ödeyen, hapis yatan, sürgünlere gönderilen hatta hayatını kaybeden çok vatansever oldu...
dün vardılar, bugün de varlar...
bu ülkede, hiç bir bedel ödememiş, hep sırça köşklerde yaşamış, hep yalaka ve karaktersiz olmuş, her dönemde vatan, millet, kur'an, ezan, bayrak, atatürk sömürüsü yapmış çok şerefsiz, çok ahlaksız, çok sünepe de oldu...
dün vardılar, bugün de varlar...
14 mayıs işte bunun için büyük bir milattır... sadece bir oy kullanma meselesi değil, ülkenin hem şeriatçı, hem siyasal islamcı, hem de ulusalcı denen tırnak artıklarından kurtulacağı, topyekün bir bağırsak temizliğidir...
az kaldı....
ilk turda bitireceğiz...!!!
dün vardılar, bugün de varlar...
bu ülkede atatürkçü, milliyetçi olup bedel ödeyen, hapis yatan, sürgünlere gönderilen hatta hayatını kaybeden çok vatansever oldu...
dün vardılar, bugün de varlar...
bu ülkede, hiç bir bedel ödememiş, hep sırça köşklerde yaşamış, hep yalaka ve karaktersiz olmuş, her dönemde vatan, millet, kur'an, ezan, bayrak, atatürk sömürüsü yapmış çok şerefsiz, çok ahlaksız, çok sünepe de oldu...
dün vardılar, bugün de varlar...
14 mayıs işte bunun için büyük bir milattır... sadece bir oy kullanma meselesi değil, ülkenin hem şeriatçı, hem siyasal islamcı, hem de ulusalcı denen tırnak artıklarından kurtulacağı, topyekün bir bağırsak temizliğidir...
az kaldı....
ilk turda bitireceğiz...!!!
sinan oğan çekildiğinde ona verilecek oyların millet ittifakına geçeceğini sanan cahiller;
sinan oğan'a asıl cumhur ittifakından mhp'nin oyları gelmektedir, haberiniz olsun.
milletimizin hayrı için adaylıktan vazgeçmemelidir, nitekim vazgeçmeyecektir.
sinan oğan'a asıl cumhur ittifakından mhp'nin oyları gelmektedir, haberiniz olsun.
milletimizin hayrı için adaylıktan vazgeçmemelidir, nitekim vazgeçmeyecektir.
fatih tezcan kılıçdaroğluna hakaretten değil kaynanasını tehditten 1 yıl 8 ay cezasına çaptırılmış.
mahkeme dosyasını inceledim.
mahkeme dosyasını inceledim.
kim kaç oy alır ne olur bilmem ama bildiğim hatta emin olduğum tek şey adam kaybetti
sebebi de çok basit;
- erdoğan mitinglerde montaj video paylaşacak kadar çaresiz
- erdoğan ekonomiye dair tek bir kelime edemeyecek kadar çaresiz
- erdoğan vatan, millet, sakarya edebiyatı yapacak kadar çaresiz
- erdoğan rakiplerine küfür edecek kadar çaresiz
- erdoğan çaresiz.
sebebi de çok basit;
- erdoğan mitinglerde montaj video paylaşacak kadar çaresiz
- erdoğan ekonomiye dair tek bir kelime edemeyecek kadar çaresiz
- erdoğan vatan, millet, sakarya edebiyatı yapacak kadar çaresiz
- erdoğan rakiplerine küfür edecek kadar çaresiz
- erdoğan çaresiz.
muharrem ince ilk aday olduğu gün "biz kampanyamızı yapalım seçime 2 gün kala oturur bakarız. baktık olmuyor ben vatansever adamım gerekeni yaparım" demişti.
gel gelelim twitter'daki 5 takipçili yumurta hesaplara bilenip, sosyal medyadaki aktrollerin gazına gelip ertesinde bu sözünden de vazgeçti. bir tek lider bir kelime olsun kendisine bir şey dememiş olmasına rağmen haftalarını muhalefete küfrederek, muhalif seçmenin enerjisini tüketerek, gündemi ekonomik problemlerden uzaklaştırıp kendi yarattığı suni gündemleri konuşarak geçirdi. hesabı tam neydi bilinmez ama rte'nin işine o an ne geliyorsa kampanyasına o şekilde devam etti.
günün sonunda sanırım iş aynı yere geldi. kampanyasını yaptı, seçime 2 gün kaldı. baktı olmuyor. başladığı yere geri döndü. döndü ama aynı şekilde değil. bugün geldiği noktada bana öyle geliyor ki rte lehine çekilme ihtimali kk lehine çekilme ihtimalinden daha fazla.
gel gelelim twitter'daki 5 takipçili yumurta hesaplara bilenip, sosyal medyadaki aktrollerin gazına gelip ertesinde bu sözünden de vazgeçti. bir tek lider bir kelime olsun kendisine bir şey dememiş olmasına rağmen haftalarını muhalefete küfrederek, muhalif seçmenin enerjisini tüketerek, gündemi ekonomik problemlerden uzaklaştırıp kendi yarattığı suni gündemleri konuşarak geçirdi. hesabı tam neydi bilinmez ama rte'nin işine o an ne geliyorsa kampanyasına o şekilde devam etti.
günün sonunda sanırım iş aynı yere geldi. kampanyasını yaptı, seçime 2 gün kaldı. baktı olmuyor. başladığı yere geri döndü. döndü ama aynı şekilde değil. bugün geldiği noktada bana öyle geliyor ki rte lehine çekilme ihtimali kk lehine çekilme ihtimalinden daha fazla.
https://twitter.com/…luk/status/1656640005098418178
yani bir cumhurbaşkanı bu kadar kucaklayıcı olur. tam ülkenin aradığı atmosfer budur.
hep birlikte ülkeyi ivmelendirmeliyiz.
şırnakta çetin şartlarda askerlik yapmış atatürk milliyetçisi bir abiniz olarak kılıçdaroğlu'na gönül rahatlığı ile oy vereceğim arkadaşlar.
oğancı ve inceci gençlere sesleniyorum. kardeşlerim biz biatçı insanlar değiliz. en ufak bir durumda sizlerden önce ben yakalarına yapışırım emin olun.
entrylerime bakabilirsiniz eskiden inceyi çok severdim 2018 seçiminde birçok populer topicini ben açtım.
imamoğlu bir hata yaptığında yakasına hep beraber yapışmadık mı? hemen özür dilemedi mi?
inanın sizlerden önce herhangi bir yanlışta biz yapışırız kılıçdaroğlu'nun yakasına emin olun.
gönül rahatlığı ile verin oylarınızı kılıçdaroğlu'na. bitsin bu iş ilk turda.
yani bir cumhurbaşkanı bu kadar kucaklayıcı olur. tam ülkenin aradığı atmosfer budur.
hep birlikte ülkeyi ivmelendirmeliyiz.
şırnakta çetin şartlarda askerlik yapmış atatürk milliyetçisi bir abiniz olarak kılıçdaroğlu'na gönül rahatlığı ile oy vereceğim arkadaşlar.
oğancı ve inceci gençlere sesleniyorum. kardeşlerim biz biatçı insanlar değiliz. en ufak bir durumda sizlerden önce ben yakalarına yapışırım emin olun.
entrylerime bakabilirsiniz eskiden inceyi çok severdim 2018 seçiminde birçok populer topicini ben açtım.
imamoğlu bir hata yaptığında yakasına hep beraber yapışmadık mı? hemen özür dilemedi mi?
inanın sizlerden önce herhangi bir yanlışta biz yapışırız kılıçdaroğlu'nun yakasına emin olun.
gönül rahatlığı ile verin oylarınızı kılıçdaroğlu'na. bitsin bu iş ilk turda.
gürcistan'ın cıngırella cıngırabakka diye şarkı yolladığı organizasyoğn.
tümer metin'e yazılan beste
gitsen ne farkeder
kalsan ne farkeder
aldığın dolarlar elbet bir gün biter
beşiktaş çarşısı erkeğe küfür eder
işte sen bu kadar zavallısin tümer
gitsen ne farkeder
kalsan ne farkeder
aldığın dolarlar elbet bir gün biter
beşiktaş çarşısı erkeğe küfür eder
işte sen bu kadar zavallısin tümer
kendini bu kadar güzel tarif etmesi ile takdirimi kazanmıştır.
gençliği, belki tüm hayatı bu iktidarın gölgesinde solanlar, eğitim hakkından sağlık hakkından olanlar, mülakat garabetiyle onca çabaya rağmen atanamayanlar, dayısızlıktan işsiz kalanlar, hayal etmekten umut etmekten mahrum bırakılanlar, yaşam şekli yüzünden her allahın günü türlü hakaretler duyanlar, iğneden ipliğe ne alsa bir tane de saray ve eşrafına ısmarlamak zorunda olanlar, ülkenin gördüğü en büyük felaket sonrası yalnızlığa yoksunluğa terkedilenler… son üç gün. senelerce dayandık kaldı üç gün.
nefret kusan bu sevgisiz insanların düzenini yıkıp, ülkeyi yeniden yaşanabilir, gülünebilir, konuşulabilir hale getirelim.
ilk turda bitirelim.
nefret kusan bu sevgisiz insanların düzenini yıkıp, ülkeyi yeniden yaşanabilir, gülünebilir, konuşulabilir hale getirelim.
ilk turda bitirelim.
birisi ortaya bir fotoğraf atıyor. sonra linçleyen linçleyene. işin detayları önemli değil. orada neden rgb ışık var, foto ne zaman çekilmiş kimsenin umrunda değil.
twitter'da linç kampanyası yapan milyonlar gibi. bir haber sitesinin başlığına bakıp tweet'ler döşeyenler, açıp da haberin içeriğini okumaktan acizler.
üstteki entrylerde bahsedilmiş. fotoğraflar ışık testleri esnasında çekilmiş. ışıklandırmanın normal hali de internette görülebilir, gayet güzel olmuş.
sosyal medya insanların pis cehaletlerini başkalarına bulaştırdıkları bir yerden fazlası değil.
twitter'da linç kampanyası yapan milyonlar gibi. bir haber sitesinin başlığına bakıp tweet'ler döşeyenler, açıp da haberin içeriğini okumaktan acizler.
üstteki entrylerde bahsedilmiş. fotoğraflar ışık testleri esnasında çekilmiş. ışıklandırmanın normal hali de internette görülebilir, gayet güzel olmuş.
sosyal medya insanların pis cehaletlerini başkalarına bulaştırdıkları bir yerden fazlası değil.
99 seçimlerinde "çok fazla destekçisi" olan ödp tek başına iktidara geliyordu. yüzde 0.8 oyu zor aldılar.
99 seçimlerinin ödp'si ne ise bu seçimlerin tip'i odur. ikisi de hayalkırıklığına mahkumdur.
99 seçimlerinin ödp'si ne ise bu seçimlerin tip'i odur. ikisi de hayalkırıklığına mahkumdur.
kısıtladığı, salladığı sözlükte boy boy reklamları çıkan zat. inanılır gibi değil. bu ne yaman çelişki ya.
göt gibi ortada kalmışlardır. beter olun amk. 20 yıldır erdoğan'ı göndermek için ilk defa fırsat yakalamışız, herifler yüzde 2 oy alamayacak bir adama oy attılar.
(bkz: türkiye'de artan gerizekalılığın sebepleri)
(bkz: türkiye'de artan gerizekalılığın sebepleri)
tarihe not düşülsün bu .
ulaşamayanlar ya da gönderi kaldırılırsa diye alternatif link
henüz 3 ay önce görülmemiş bir depremi yaşamış ülke olarak bu paylaşımı yapmak şerefsizliktir, adiliktir.
videodaki tek haklı taraf o binaların malum kişi olduğu için yıkılması!
benim elim ayağım titriyor, küfürsüz kalamıyorum.
bu adilere günlerini göstermek için ilk turda bitirelim!
edit: link.
ulaşamayanlar ya da gönderi kaldırılırsa diye alternatif link
henüz 3 ay önce görülmemiş bir depremi yaşamış ülke olarak bu paylaşımı yapmak şerefsizliktir, adiliktir.
videodaki tek haklı taraf o binaların malum kişi olduğu için yıkılması!
benim elim ayağım titriyor, küfürsüz kalamıyorum.
bu adilere günlerini göstermek için ilk turda bitirelim!
edit: link.
bu şekilde çokca akpye basılmış pusulanın videosunu veya fotoğrafını isteyen aileler ve şirketler varmış. bununla ilgili bir kardeşimiz video ve fotoğraf için alternatifler üretmiş.
video için çözüm;
link
fotoğraf için çözüm;
link
https://akkermansia.github.io/pusula/
**burada bir arkadaşımız detaylı bir çalışma yapmış. harika çözümler sunmuş mutlaka bakın;
*link*
bir başka çözüm;
link
picsart programıyla kendi çektiğiniz fotoğraf üzerinde oynama yapabilme
@prion adlı yazar detaylı bir şekilde bu entryde alternatif çözümleri sıralamış. buraya bakmanızı tavsiye ederim (bkz: #152209003)
eğer bunları yapamıyorsanız son çare olarak rte ve akpye damgayı basıp daha sonra video veya fotoğrafını çekip geçersiz sayılması için diğer adaylara da basın deniyor.
gençlere çok baskı geliyormuş bir güruh ne kadar deccal olabilir. her şeye rağmen gidiyorsunuz.
video için çözüm;
link
fotoğraf için çözüm;
link
https://akkermansia.github.io/pusula/
**burada bir arkadaşımız detaylı bir çalışma yapmış. harika çözümler sunmuş mutlaka bakın;
*link*
bir başka çözüm;
link
picsart programıyla kendi çektiğiniz fotoğraf üzerinde oynama yapabilme
@prion adlı yazar detaylı bir şekilde bu entryde alternatif çözümleri sıralamış. buraya bakmanızı tavsiye ederim (bkz: #152209003)
eğer bunları yapamıyorsanız son çare olarak rte ve akpye damgayı basıp daha sonra video veya fotoğrafını çekip geçersiz sayılması için diğer adaylara da basın deniyor.
gençlere çok baskı geliyormuş bir güruh ne kadar deccal olabilir. her şeye rağmen gidiyorsunuz.
kadını, erkeği farketmeksizin kafayı götle bozmuşlar!
aa verişi akışını keser mi kesmez mi bilemem ama o geceyi bir hatırlamak lazım.
ekrem imamoğlu o geceyi çok temiz yönetmişti.
veri akışı kesildiğinde istanbul sarıyken biz geliyoruz fark çok az diye başladı, 20 dk sonra öne geçtik dedi, 20 dk sonra farkı açıyoruz dedi. sonrasında da biz kazandık diye açıklama yaptı ama bazı medya grupları ertesi sabah istanbul sarıya boyalı şekilde haritalar ile gazete bastılar.
imamoğlu bu oyların peşine düşüp sahip çıkmasaydı sonuç ne olurdu?
oldu bittiye gelir miydi gelmez miydi?
ekrem imamoğlu o geceyi çok temiz yönetmişti.
veri akışı kesildiğinde istanbul sarıyken biz geliyoruz fark çok az diye başladı, 20 dk sonra öne geçtik dedi, 20 dk sonra farkı açıyoruz dedi. sonrasında da biz kazandık diye açıklama yaptı ama bazı medya grupları ertesi sabah istanbul sarıya boyalı şekilde haritalar ile gazete bastılar.
imamoğlu bu oyların peşine düşüp sahip çıkmasaydı sonuç ne olurdu?
oldu bittiye gelir miydi gelmez miydi?
piyasalar kılıçdaroğlu'na, daron acemoğlu'na bilge yılmaz'a hakan kara'ya hoşgeldin demektedir.
boncuktan kuş yapmak...
bankalar hala 19.40'a alsın kam emici pezevenk deyyuslar.
öldüren kişinin bozkurt işaretli fotoğrafı var, adama hdp'li diyorlar.
algınızı yiyeyim sizin.
edit: buyrun katil murat d.
algınızı yiyeyim sizin.
edit: buyrun katil murat d.
karmaşık soruların basit cevapları yoktur. babala tv yayınının tatmin edici bulunmamasının da sebebi bu bence. bazı yanıtlar biraz havada kalmış, konular dağılmış. bu sebeple bir yerde birisi hikaye anlatıyorsunuz, bize hikaye anlatmayın, diyor. neden? çünkü hap şeklinde, kolay sindirilir cevaplar istiyor katılımcılar. yıllardır sahip oldukları önyargıları yeniden üretme kolaylığına kaçmak istiyorlar. işte bu işler öyle olmuyor. verilen uzun uzun cevapların nedeni de bu.
mesela ahmet şık'a atatürk'ü sevip sevmediği soruluyor. ahmet şık kendisine doğru bilgiyi vermek için tarafsızlığı şiar edinmiş bir gazeteci. soruya duygu üzerinden değil, bilgi üzerinden bir cevap veriyor. böyle cevap vermesinin nedenini taraf olma ve fanatikleşme olguları üzerine bir açıklama yaparak anlatıyor.
ahmet şık çok net cevap verdiği için bu örneği verdim. şimdi bunun nasıl çarpıtılabileceğine bakalım, birisi kalkıp da ahmet şık atatürk'ü seviyorum demedi, derse bu yanlış mıdır? değildir. buradan yola çıkıp ahmet şık atatürk'ü sevmiyor demek doğru mudur? değildir. bunu böyle okuyacak insanlar var mı? mutlaka vardır. bu şekilde okuma doğru mudur? değildir. bakın yanıtı bu kadar net verilmiş soruda bile izleyenin birikimine, mantık yürütme yetisine, yüzeyselliğine veya derinliğine göre ne kadar değişebiliyor. halbuki cevap net.
şimdi daha da uzun cevaplanan, yer yer havada kalan soruları düşünelim. bu soru cevap kısmının başına bunlar geldiyse diğerlerine neler neler olur allah bilir...
dijitalleşme sorusu çalışmadıkları yerden geldi bence, o da çalışılır. bu seçim bittiğinde bitmiyor her şey.
dilerim bu dönem mecliste daha çok türkiye işçi partisi vekili görürüz.
mesela ahmet şık'a atatürk'ü sevip sevmediği soruluyor. ahmet şık kendisine doğru bilgiyi vermek için tarafsızlığı şiar edinmiş bir gazeteci. soruya duygu üzerinden değil, bilgi üzerinden bir cevap veriyor. böyle cevap vermesinin nedenini taraf olma ve fanatikleşme olguları üzerine bir açıklama yaparak anlatıyor.
ahmet şık çok net cevap verdiği için bu örneği verdim. şimdi bunun nasıl çarpıtılabileceğine bakalım, birisi kalkıp da ahmet şık atatürk'ü seviyorum demedi, derse bu yanlış mıdır? değildir. buradan yola çıkıp ahmet şık atatürk'ü sevmiyor demek doğru mudur? değildir. bunu böyle okuyacak insanlar var mı? mutlaka vardır. bu şekilde okuma doğru mudur? değildir. bakın yanıtı bu kadar net verilmiş soruda bile izleyenin birikimine, mantık yürütme yetisine, yüzeyselliğine veya derinliğine göre ne kadar değişebiliyor. halbuki cevap net.
şimdi daha da uzun cevaplanan, yer yer havada kalan soruları düşünelim. bu soru cevap kısmının başına bunlar geldiyse diğerlerine neler neler olur allah bilir...
dijitalleşme sorusu çalışmadıkları yerden geldi bence, o da çalışılır. bu seçim bittiğinde bitmiyor her şey.
dilerim bu dönem mecliste daha çok türkiye işçi partisi vekili görürüz.
güzel tiyatro. ama kameranın hazır olması ve oyuncuların sırıtması olmamış.
%50.00001 e bile saygı duyacaksınız. kimsiniz lan siz sizden mi korkacağız hadi siktirin gidin.
oooo napıyonuz lan burda aktroller parti mi var. sjsjsjsjs arkadaşlar gözünüzden kaçan troller varsa, hepsi bu başlık altına toplanmış. engelleyin paralı maymunları xd
yanlışlıkla tv 8 den izlemiş bulundum, devre arasında üsküdar meydanda buldum kendimi. orada bile bu kadar bas bas erdogan erdogan şarkısı türküsü çalmıyor.
tabii 'yürü ya acunlanan' biri için çok normal. ver dombrayı acur, zaten yatın da bakımı gelmiştir...
tabii 'yürü ya acunlanan' biri için çok normal. ver dombrayı acur, zaten yatın da bakımı gelmiştir...
gerizekalı tatlı su solcuları şu adama baskı yapmazsanız iyi edersiniz. şu adamı da yıpratıp adaylıktan çekilmesine sebep olursanız alacağı %3-5 oy rte'ye gidecektir. herkesin kendinize oy vereceğini düşünmeniz çok zavallıca gerçekten. iş 2. tura kalırsa bu insanların oylarına ihtiyacınız olacak o yüzden fazla havadan uçmayın. biz de düzen değişsin istiyoruz zaten fakat yolu bu değil.
fena halde kıskandığım kişilik. ömer üründül 11 dünya kupası ve 10 avrupa kupasını yerinde izlemiş birisi. 1986 yılında dünya kupası maçlarının oynadığı meksika'da 24 saat içinde üç ayrı şehirde oynanan maçları yerinde izleyen futbol tutkunu. 73 yaşında ve halen bu tutkusuna dört elle sarılıyor.
aktroll zırvası. aynı tepkiyi akp kaybettiği istanbul seçimini yeniletirken de gösterseydiniz keşke.
yukarıda aktrollun birinin dediğine göre sadece erdoğan'a diş geçiremeyen örgütmüş.
erdoğan ile beraber ülkenin anasını ağlattığı günlerden bahsetmek bu ahlaksızların işlerine gelmez. vatansever subay ve bilim insanları kumpaslarla adice tasfiye edilirken erdoğan savcısıydı sözde. yalancılar sizi. açıkçası fetullah denen köpekten nefret ettiğim kadar çıkarcı erdoğan'dan da ediyorum.
ayrıca cemaat falan değil, terör örgütüdür. başında da bu toprakların gördüğü en büyük hain vardır.
edit: imla
erdoğan ile beraber ülkenin anasını ağlattığı günlerden bahsetmek bu ahlaksızların işlerine gelmez. vatansever subay ve bilim insanları kumpaslarla adice tasfiye edilirken erdoğan savcısıydı sözde. yalancılar sizi. açıkçası fetullah denen köpekten nefret ettiğim kadar çıkarcı erdoğan'dan da ediyorum.
ayrıca cemaat falan değil, terör örgütüdür. başında da bu toprakların gördüğü en büyük hain vardır.
edit: imla
olm akpliye bile siyasi görüşünden dolayı bi yere kadar saygı duyarım. hdpye atan birini bile ıslak toprak alma hayali falan kuruyorsa anlarım en azından.
siyaseti arkadaş ortamına sokmayı sevmem. tartışmaktan mümkün olduğunca kaçınırım.
ama bu tip var ya bu tip, açıklama yapma gereği bile duymuyorum sadece bi örnek vereceğim. tabularımız yok özgürce bakıyoruz olaylara diyor ya, bu iki yüzlülük işte beni cringe bataklığına düşüren. en çok tabusu olan, simgeleştirdiği değerlere köpek gibi bağlanan başkası var mı? bu simgeleşen değerler de ahlak, özgürlük falan değil. bildiğin hınçak taşnak cemiyeti gibi tabuları var.
bi genç şunların tatlı konuşmasına kanıyorsa orda benim işim biter aga. bu dayanabileceğim bir seviye değil.
siyaseti arkadaş ortamına sokmayı sevmem. tartışmaktan mümkün olduğunca kaçınırım.
ama bu tip var ya bu tip, açıklama yapma gereği bile duymuyorum sadece bi örnek vereceğim. tabularımız yok özgürce bakıyoruz olaylara diyor ya, bu iki yüzlülük işte beni cringe bataklığına düşüren. en çok tabusu olan, simgeleştirdiği değerlere köpek gibi bağlanan başkası var mı? bu simgeleşen değerler de ahlak, özgürlük falan değil. bildiğin hınçak taşnak cemiyeti gibi tabuları var.
bi genç şunların tatlı konuşmasına kanıyorsa orda benim işim biter aga. bu dayanabileceğim bir seviye değil.
sevinçten uyutmayan hadise. bu toprakların göreceği ikinci vaka-i hayriye.