Sık geçen başlıklar

dış güçlerin kk seçilirse dolar 14 tl olur demesi 1

ekşi'de gör
oooo napıyonuz lan burda aktroller parti mi var. sjsjsjsjs arkadaşlar gözünüzden kaçan troller varsa, hepsi bu başlık altına toplanmış. engelleyin paralı maymunları xd