Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'nun ince'ye masamıza gel çağrısı 1

ekşi'de gör
bakın arkadaşlar, muharrem ince alacağı %3-5 oyla hiçbir şey yapamaz, aldığı oy oranıyla kalır ama kılıçdaroğlu o %3-5 oyla iktidar olabilir. 2018 de göğsümü gere gere ince'ye oy vermiş biri olarak diyorum bunu. bu seçim artık hayat memat meselesi anlamıyor musunuz? başkasına gidecek 1 oy bile eksi yazacak muhalefete. sayın ince de biliyordur elbette kendisinin oy oranını. ve eminim ki kendisi de görüyordur alacağı maksimum oyun 3 5 bir şey olacağını. zamanında %30 oy alarak çok uzun bir süre sonra chp'nin oy oranını %30 un üzerine çıkarmış bir isimdi ancak günümüzde bunun böyle olmayacağı aşikar. mesele artık ince-kılıçdaroğlu meselesi değil türkiye meselesi. eğer bu ülkeyi seviyorsak taşın altına elimizi koyup yapmamız gerekenleri yapmamız lazım. hipertansiyon muharrem denilirdi sayın inceye 2018 seçimlerinde; şimdi ise o günlerin hatrına, o gençlerin hatrına doğru olanı yapması gerektiğini düşünüyorum.