siz gerçekten kötüsünüz ama size rağmen kazanacağız. cihangir'den çıkmayan, ülkesinde insanların açlıktan intihar ettiğinden bihaber, 60 yaşında 20'lik kızlarla takılan bir adamdan fikir alacak da değiliz.
Sık geçen başlıklar
firatsuyukanakiyor 6
ekşi profilibiraz kendi çevrenizle ilgili. ben ve benim çevrem kız mıyız kadın mıyız bilmiyoruz ama pazar gününü iple çekiyoruz.
babaannem.
bana ne aldın diye şaka yapıyordum, ben varım ya demişti. o sayılmaz babaanne sen 90 senedir varsın zaten demiştim şimdi yok.
bana ne aldın diye şaka yapıyordum, ben varım ya demişti. o sayılmaz babaanne sen 90 senedir varsın zaten demiştim şimdi yok.
36 saat nöbet tutarken tüm dikkatini hastalarına vermesi gerekiyordu, bir anlık bir hata başkalarının hayatına mal olabilirdi.
nöbet bitimindeki hata ise kendi hayatına mal oldu.
doktorların bu şekilde çalışması ne insani ne de yararlı.
nöbet bitimindeki hata ise kendi hayatına mal oldu.
doktorların bu şekilde çalışması ne insani ne de yararlı.
piramitleri yapan köleler bile daha insani şartlarda yaşamıştır.
hem 2 bin tl verip hem de penceresiz, yemek dahi yapılmasının yasak olduğu, telefonun çekmediği yerde yaşamak….
hem 2 bin tl verip hem de penceresiz, yemek dahi yapılmasının yasak olduğu, telefonun çekmediği yerde yaşamak….
doğru kişi diye bir şeyin olmadığını ve günümüzde herkesin her şeye katlandığını, evlilerin hepsinin mutsuz olduğunu fark eden insan dolayısıyla hiç evlenmeyecekmiş gibi hissediyor. kötü bir duygu değildir, evli olup mutsuz olmak mı yoksa hiç evlenmeyecekmiş gibi hissetmek mi deseler kuşkusuz hiç evlenmeyecek gibi hissetmeyi seçerim