yıllardır akp'li belediyelerin yaptığını şimdi chp'li ibb yapıyor, iyi yapıyor. oyna devam.
Sık geçen başlıklar
bunu bunu alin bunu 17
ekşi profiliel freni çekmek unutulur bak insanlık hâli tek kelime edemem ama araba götüm götüm giderken telefonu açıp video çekmek daha doğrusu akla ilk bunun gelmesi ülkemizde son dönemde artan geri zekalılığa güzel bir örnek olmuş.
video viral olsun yeter ya arabanın amk!
video viral olsun yeter ya arabanın amk!
türkler de binemiyor zaten israilli binememiş çok mu?
ecevit için ne söylediyse bir bir aynısını yaşıyor. bu da kader planının bir parçası olmalı.
kim kaç oy alır ne olur bilmem ama bildiğim hatta emin olduğum tek şey adam kaybetti
sebebi de çok basit;
- erdoğan mitinglerde montaj video paylaşacak kadar çaresiz
- erdoğan ekonomiye dair tek bir kelime edemeyecek kadar çaresiz
- erdoğan vatan, millet, sakarya edebiyatı yapacak kadar çaresiz
- erdoğan rakiplerine küfür edecek kadar çaresiz
- erdoğan çaresiz.
sebebi de çok basit;
- erdoğan mitinglerde montaj video paylaşacak kadar çaresiz
- erdoğan ekonomiye dair tek bir kelime edemeyecek kadar çaresiz
- erdoğan vatan, millet, sakarya edebiyatı yapacak kadar çaresiz
- erdoğan rakiplerine küfür edecek kadar çaresiz
- erdoğan çaresiz.
dünya tarihinde halka bu kadar nefret besleyen bir lider olmamıştır. ama yine de kahkahalar atarak izledim. son 11 günü. ellemeyin içindeki tüm nefreti döksün gariban.
o gün şampanya patlatıp rabbine şükredecek o kadar çok insan var ki..
siz ayrıştırın biz içene de namaz kılana da saygı duyup birleşeceğiz.
siz ayrıştırın biz içene de namaz kılana da saygı duyup birleşeceğiz.
iyi yapmış. ellerine kollarına sağlık canım atam benim.
ayın fotoğrafı mı çekiliyor telefon modeli mi paylaşılıyor anlamadığım başlık.
bu entry samsung sgh600 ile girilmiştir.
bu entry samsung sgh600 ile girilmiştir.
çoğu zaman uykunuzu feda ettiğinize değmeyecektir.
100 anket firması arasında akp'yi 38'lerde gösteren aynı zamanda cumhur ittifakının millet ittifakından çok oy alacağını söyleyen tek anket firmasıdır.
kendilerini tebrik eder, yalamalarının devamını dilerim.
kendilerini tebrik eder, yalamalarının devamını dilerim.
hakedene hakettiği gibi davranmış ne var bunda? o kuyruktakilerin hemen hemen hepsi daha önce akpye oy vermiştir. hatta bu pazar seçim olsa diye anket yapılsa yine yüzde 90 akp birinci parti çıkar.
iyi yapmış.
iyi yapmış.
lan hepimiz popoya memeye bakıyoruz işte. şu romantizm kasan ezikliğinizden bi kurtulun artık. ruhuymuş, sesiymiş falan.. avuç içine bakın bari hani öpmeyi de çok seviyorsunuz ya*
şu uzun gereksiz takma tırnaklar var ya. heh işte onlar hiçbir kadına yakışmıyor. mide bulantısı sebebi direkt.
edit: bir de bu sene moda olan kısa taytlar var. diz üstü giyilen. yakışmıyor abi giymeyin yani ne gerek var? onu giyen kadın otomatik olarak bacım oluyor.
edit: bir de bu sene moda olan kısa taytlar var. diz üstü giyilen. yakışmıyor abi giymeyin yani ne gerek var? onu giyen kadın otomatik olarak bacım oluyor.
fazlasıyla gerçek olan durum. bunun en büyük sebebi de her şeyi erkeklerden beklemeleri. erkek konu açsın, erkek konuşsun. bu beklenti kadınların sohbetini çekilmez kılıyor.
bu başlık her gündeme geldiğinde en az 10 tane sığır söylemeyin, aman gizli kalsın, içine edin değil mi gibi aptal saptal l entryler giriyor. söylemeyeksen yazma güzel kardeşim yazma...
geri zekalılar.
geri zekalılar.