Sık geçen başlıklar

hiçbir yurttaş 50.2 gibi skorlara saygı duymaz 2

ekşi'de gör
%50.00001 e bile saygı duyacaksınız. kimsiniz lan siz sizden mi korkacağız hadi siktirin gidin.
%50+1'in referandumu sırasında ne diye kendinden geçtin o zaman nagehan diye sorarlar adama

editto yazı da ne kadan güzel bir icatto ayrıca üstteki ifadeyi de bir kaç avukat arkadaşın tavsiyesi üzerine yumusattim

ocak 2017

revizyon değil reform

ben bu paketi günlerce inceleyip güvendiğim hukukçulara sordukça kapsamı ve ruhu üzerine daha detaylı bilgi sahibi oluyorum ve geneline hâkim olan tutarlı bir mantık görüyorum.

şubat 2017

hayır’ demek kenan evren’in askeri darbe anayasasını onaylamak demek

türkiye’de başkanlık bahsi açıldığında buna karşı çıkanlar genellikle parlamenter sistemin daha sağlıklı bir demokrasi ürettiğini, başkanlık sisteminin diktatörlüğe yol açtığını ve bu nedenle türkiye’nin parlamenter sistemde devam etmesi gerektiğini söylüyorlar

şili’nin hayır’ı, türkiye’nin evet’idir. şili’de referandum pinochet diktatörlüğünü ve askeri rejimi sonlandırmak için ‘hayır’ demeyi içeriyordu. bizde ise ‘hayır’ kenan evren’in darbe anayasasını, bürokratik vesayetin siyaset üzerinde hegemonya kurmasını ve seçmen iradesini hukuk mühendisliğiyle kontrol altında tutmak üzerine kurulu mevcut sistemin devamını onaylamayı içeriyor. chp otomatik olarak kendini şili’deki ‘hayır’cıların safında konumluyor ve garcia’ya da öyle anlatıyor ancak bizim hikâyemiz başka...

mart 2017

evet cephesi almanya’ya teşekkürlerini sunar

cumhurbaşkanı erdoğan ile evet hayır üzerine röportaj

nisan 2017

istikrar, güçlü tek parti dönemlerinin ülkeye neler kazandırdığını göstermek için kilit kavram

16 nisan 2017 yani referandumun yapıldığı gün

sandıktan ne çıkarsa çıksın sonuç hepimizin sonucudur, değerlidir bununla mutlu olacağız, bununla yaşayacağız

durun durun en bombası geliyor... bugün %50.2'yi meşru görmeyen nagehan referandumdan hemen sonra %51.4 ü ne de güzel güzellemiş ve meşrutiyet kazandırmak icin kendinden geçmiş. hesap makinesinin başında uyuya kalmadıysa bir şey bilmiyorum türkiye önerilen değişikliğin yüzde 51.4 ile kabul görmesiyle yeni bir sürece giriyor

o zamaaaaannn annnddd oscarrr goess tuu nagehan
altın kestane nagehana gitsin kötü oyunculukta zirvesin... halbuki oscar’lık bir performanstı

edit 2. toplum olarak unutkan insanlarız maalesef. başlık ve entry'nin bu kadar ses getireceğini beklemiyordum. en başta yalnızca ilk cümle biraz sert bir dille yazıyordu. baktım entry ve başlık yürüdü bir yazı bulabilirsem ekleyeyim dedim. aklımda kalan yalnızca bunun yetmez ama evetçi olmasıydı. kazdıkça devami geldi. bende mobilden yazabildiğim kadar yazdım.

ayrıca farkedebildiğim bazı imla hatalarını giderdim.

ve son olarak, hazır linkleri okumak kolay kıymetinizi bilin köftehorlar. şu entry'nin altını doldurmak için maruz kaldığım nagehan dozunu vücudumdan atabilmek için seçime kadar deliksiz uyumaya gidiyorum.