Sık geçen başlıklar

şaka maka akp'nin gümbür gümbür gidiyor olması 4

ekşi'de gör
seçimle mi gidecekmiş diye gülenler az bir müddet önce istanbul ve ankara belediye seçimleri için de gülüyordu muhtemelen. çok gülmeyin siz bence ne olur ne olmaz :)
akpde kafası çalışan tek kadro fetöcülermiş onlar da gidince herifler bir avuç kahvehane tayfasına döndü.
hakikaten bu adamın böyle kibarca, insanca, medenice bırakıp gideceğine inanıyorsunuz yani. valla tebrikler.