kozmik odaları fetöcülere açan bülent arınç’ın, seçimler ertelenmeli dedikten sonra linç yiyince, gelen tepkilere verdiği yanıttır.
--- spoiler ---
savaş hali dışında olmazmış. ayet-i kerime mi var? allahtan korkun
--- spoiler ---
anayasa var amk “anayasa”… hani şu habire çiğnediğiniz, görmezden geldiğiniz! hukuk devleti burası!
devlet yönetiminde ayet-i kerime arıyorsan da yallah arabistan’a!
kaynak
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
diyanetin deprem anından beri herkesin kafasını kurcalayan bu soruna açıklık getirmesi güzel.
''kim kimi sikebilir'' konusunda bu kadar hızlı aksiyon alındığı için teşekkür ederim. vergilerimiz boşa gitmiyor çok şüğür.
''kim kimi sikebilir'' konusunda bu kadar hızlı aksiyon alındığı için teşekkür ederim. vergilerimiz boşa gitmiyor çok şüğür.
devlet burokrasi cok oldugu icin kizilay ve afad gibi yari bagimsiz kuruluslar kurmustur ki daha hizli hareket etsinler ve felaketlerde yaralari hizla sarsinlar ama maalesef bu iki kurumu da akp iktidari boşaltmiş yandaşları ve is bilmezleri doldurmustur.
hiçbir şeyin anlaşılamadığı a1 seviye türkçe ile yapılan aptal açıklamanın genel özeti: nisan ayına kadar online. uygulamalılar yüzyüze. nisan ayında tekrar değerlendirme yapılacak.
ya bir bok yediniz tamam ama düzgün yiyin kardeşim. açıklama yapıyosun binlerce soru işareti var. biri şu ne olacak diyo biri bu ne olacak diyo. etraflıca düşünemeyecek kadar gerizekalı mısınız? yök kadar sikimsonik bir kurumun varlığına henüz isyan edebilen bi öğrenci topluluğu var. isyan sebebi de kurumun varlığı değil aldığı kararlar. mimarlık fakültesine dekan yetiştiren imam hatipler ve yök kapatılsın!
önümüzdeki seçimden hemen sonra yargılanacakların yapacağı açıklamadır ayrıca
14.00 te yapılacağı söylenen açıklamadır.
kaynak
herkes eşyalarını toplayıp kira sözleşmelerini fesih edip evine döndü. binlerce lira harcadı. bi haltı beceremeyen hükümetin bok yemesi yüzünden cebinde olmayan parasını harcayıp tası tarağı toplayan öğrencileri mağdur etmezler umarım.
depremzede öğrencileri bulundukları yurtlardan çıkarıp başka yurtlara yerleştirecek kadar salak saçma ilerleyen bu sürecin kontrol altına alındığını, gerekli düzenlemelerin yapılacağını açıklamaları gerekmektedir.
uzaktan eğitim, hükümet ve yök tarafından yaratılan bu kaos ortamında -depremzedeler dışında- üniversiteleri ile aynı şehirde yaşamayanlar için zorunlu hale gelmiştir.
ya bir bok yediniz tamam ama düzgün yiyin kardeşim. açıklama yapıyosun binlerce soru işareti var. biri şu ne olacak diyo biri bu ne olacak diyo. etraflıca düşünemeyecek kadar gerizekalı mısınız? yök kadar sikimsonik bir kurumun varlığına henüz isyan edebilen bi öğrenci topluluğu var. isyan sebebi de kurumun varlığı değil aldığı kararlar. mimarlık fakültesine dekan yetiştiren imam hatipler ve yök kapatılsın!
önümüzdeki seçimden hemen sonra yargılanacakların yapacağı açıklamadır ayrıca
14.00 te yapılacağı söylenen açıklamadır.
kaynak
herkes eşyalarını toplayıp kira sözleşmelerini fesih edip evine döndü. binlerce lira harcadı. bi haltı beceremeyen hükümetin bok yemesi yüzünden cebinde olmayan parasını harcayıp tası tarağı toplayan öğrencileri mağdur etmezler umarım.
depremzede öğrencileri bulundukları yurtlardan çıkarıp başka yurtlara yerleştirecek kadar salak saçma ilerleyen bu sürecin kontrol altına alındığını, gerekli düzenlemelerin yapılacağını açıklamaları gerekmektedir.
uzaktan eğitim, hükümet ve yök tarafından yaratılan bu kaos ortamında -depremzedeler dışında- üniversiteleri ile aynı şehirde yaşamayanlar için zorunlu hale gelmiştir.
altından fay hattı geçmeyen ve göç şişmesi yaşamayan yerlere aktarılması gerekliliğidir. istanbul hala sürü psikolojisi ile yoğun göç almaya devam ediyor. şehir şişti. dikey yapılaşmanın önüne geçmek mümkün değil. bunun sebep olduğu, olacağı sorunları say say bitmez. bu göçü kırmanın en öncelikli yolu sanayiyi kırsala dağıtarak nüfusu dağıtmak. yatay yapılaşma olana kadar da bu doğrultuda yapılacak bir planı ciddiyetle sürdürmek. hangi hükumet yapar bilmem ama er ya da geç bu yapılacaktır.
edit: muharrem ince bunu 2018'de dile getirdi diyerek videosunu paylaşmam rica edildi. video için tık
ben başlık vardır, entry gireyim diye geldim. olmayınca şaşırdım açıkçası. bugüne kadar çok kişi tarafından önerilen bu fikrin en azından bir farkındalığa ulaşmış olması gerekir.
edit: muharrem ince bunu 2018'de dile getirdi diyerek videosunu paylaşmam rica edildi. video için tık
ben başlık vardır, entry gireyim diye geldim. olmayınca şaşırdım açıkçası. bugüne kadar çok kişi tarafından önerilen bu fikrin en azından bir farkındalığa ulaşmış olması gerekir.
değil eserleri sadece biyografisi ve cv'sini yazmaya çalışsan bir kitap ortaya çıkacak adamın aydınlığı eleştiriliyor.
sadece türkiye değil çalıştığı her ülkede aydın sayılabilecek bir adamdır celal şengör.
sadece türkiye değil çalıştığı her ülkede aydın sayılabilecek bir adamdır celal şengör.
çok kalabalık bir ailenin, ailesine bakmak için okuyamayan oğlu olduğunu söylemişti taha. kıt imkanlarıyla, mutfağında onu en mutlu eden şeyi yaptı, yemek pişirdi. “insanların bir bardak su bile içmem dediği o mutfakta ben çok mutluydum” diyordu. hiç rahat vermediniz; eleştirdiniz, dalga geçtiniz. bugün enkazdan cansız bedeninin çıktığı haberini gördüm. tabi ki birçok kaybımız var ve hepsi üzücü. ancak soruyorum; değer miydi? küçümsemeye, dalga geçmeye değer miydi? hayat bu kadar kısayken onun çabalarını hor görmeye değer miydi?
90'lı yıllarda 3 ayda bir hapse düşen bir adam, bana ülkeyi yöneten bıyıklı ve keltoşlardan daha çok güven veriyorsa ben ne yapayım. daha iyi bir seçme şansı verin ona verelim paraları.
bu kadar büyük olmasa da eğitimin buradakiler kadar iyi olduğu liselerimiz vardı ve kapatana kadar birileri yırtındı ve nihayet başardılar.
askeri liseler asker yetiştirmenin haricinde başta ingilizce olmak üzere yabancı dil, fen bilimleri eğitimi verilen; sanatsal sosyal etkinliklerin iyi-kötü düzenlendiği ve her konuda bol bol konferanslara ev sahiliği yapan, düzenli tiyatro ve klasik müzik konserleriyle öğrencisine sanat sevgisi aşılayan yerlerdi. bunun yanında da harp okullarına askeri beceriler kazanmış adamlar yetiştiren bir kaynaktı.
sistem farklı olabilir ama türkiye'de "garibanın çocuğuna" bir şeyler katacak yerler bilinçli olarak yok edildi. yok edenlerin veletleri zaten amerika'da, avrupa'da pudra şekeriyle college fuck fest'lerde alemlere akmakla meşguller.
dipnot; nefret o kadar büyüktü ki buraları kapatmakla kalmadılar mezunlarını da önce ordudan, ardından da toplumdan resmen afaroz ettiler. nereden mi biliyorum, 2006 mezunu bir arkadaştan. milletin istikbali için yetiştirilen çocuklar yine milletin kendi menfaatleri için görevlendirdiği adamlarca yenildi. hakkım varsa sizlere "helal etmiyorum".
edit: çok iyi bir yere parmak basmış olmalıyım ki bazı "aksikik"ler bana "fetöcü" diye mesajla saldırıyorlar. kendilerine şöyle söyleyeyim; askeri okulları sikik hocanıza peşkeş çekemediğiniz dönemde okumuş ve mezun olmuş bir adamım. askeri lise mezunlarını harp okullarında eziyetle, mobbingle, disiplin puanı kırarak attığınız dönemde yüzlerce vatansever adamı on binlerce dolarlık tazminatlarla hiçliğe terkettiniz. yerlerine dershanelerinizde ideolojik olarak zehirlediğiniz militanlarınızı doldurdunuz. önce içini boşalttınız, sonra da kendi yarattığınız pislikle doldurduğunuz okulları kapattınız.
tasfiyelerde, aydın ve atatürkçü adamların çektiği eziyetlerde kimse gıkını çıkarmadı. benim gibi adamlara fetöcü diyebilen dünün fetöcüsü, bugünün sağda solda memuriyeti için 180 derece dönüp akitlik yapan karaktersizlerine bu ortamı sizler sağladınız. yani bu köpekler kadar bu satırları okuyan sizler de suçlusunuz.
ben ve benim gibi adamlar kendilerini biliyorlar. gidin genelkurmayın arşivlerine, benim gibi adamların kim olduğu ne olduğu, güvenlik soruşturmalarımıza kadar her şey var. bizleri atıp, yerimize aldığınız adamların siciliyle karıştırmayın; onları en iyi sizin gibiler bilir. o konuda vicdanım o kadar rahat, alnım o kadar açık ki anlatamam. yarının ne getireceği belli değil, işte o zaman kendi bokunu başkasına atan sizin gibi dünün fetöcüsü, bugünün menfaati için akitlik yapanlarına da yargı gereken cevabı verecek.
askeri liseler asker yetiştirmenin haricinde başta ingilizce olmak üzere yabancı dil, fen bilimleri eğitimi verilen; sanatsal sosyal etkinliklerin iyi-kötü düzenlendiği ve her konuda bol bol konferanslara ev sahiliği yapan, düzenli tiyatro ve klasik müzik konserleriyle öğrencisine sanat sevgisi aşılayan yerlerdi. bunun yanında da harp okullarına askeri beceriler kazanmış adamlar yetiştiren bir kaynaktı.
sistem farklı olabilir ama türkiye'de "garibanın çocuğuna" bir şeyler katacak yerler bilinçli olarak yok edildi. yok edenlerin veletleri zaten amerika'da, avrupa'da pudra şekeriyle college fuck fest'lerde alemlere akmakla meşguller.
dipnot; nefret o kadar büyüktü ki buraları kapatmakla kalmadılar mezunlarını da önce ordudan, ardından da toplumdan resmen afaroz ettiler. nereden mi biliyorum, 2006 mezunu bir arkadaştan. milletin istikbali için yetiştirilen çocuklar yine milletin kendi menfaatleri için görevlendirdiği adamlarca yenildi. hakkım varsa sizlere "helal etmiyorum".
edit: çok iyi bir yere parmak basmış olmalıyım ki bazı "aksikik"ler bana "fetöcü" diye mesajla saldırıyorlar. kendilerine şöyle söyleyeyim; askeri okulları sikik hocanıza peşkeş çekemediğiniz dönemde okumuş ve mezun olmuş bir adamım. askeri lise mezunlarını harp okullarında eziyetle, mobbingle, disiplin puanı kırarak attığınız dönemde yüzlerce vatansever adamı on binlerce dolarlık tazminatlarla hiçliğe terkettiniz. yerlerine dershanelerinizde ideolojik olarak zehirlediğiniz militanlarınızı doldurdunuz. önce içini boşalttınız, sonra da kendi yarattığınız pislikle doldurduğunuz okulları kapattınız.
tasfiyelerde, aydın ve atatürkçü adamların çektiği eziyetlerde kimse gıkını çıkarmadı. benim gibi adamlara fetöcü diyebilen dünün fetöcüsü, bugünün sağda solda memuriyeti için 180 derece dönüp akitlik yapan karaktersizlerine bu ortamı sizler sağladınız. yani bu köpekler kadar bu satırları okuyan sizler de suçlusunuz.
ben ve benim gibi adamlar kendilerini biliyorlar. gidin genelkurmayın arşivlerine, benim gibi adamların kim olduğu ne olduğu, güvenlik soruşturmalarımıza kadar her şey var. bizleri atıp, yerimize aldığınız adamların siciliyle karıştırmayın; onları en iyi sizin gibiler bilir. o konuda vicdanım o kadar rahat, alnım o kadar açık ki anlatamam. yarının ne getireceği belli değil, işte o zaman kendi bokunu başkasına atan sizin gibi dünün fetöcüsü, bugünün menfaati için akitlik yapanlarına da yargı gereken cevabı verecek.
attığınız oyların bir hükmü yok diyen denyolara bakmayın arkadaşlar!
istanbul ve ankara'yı nasıl eze eze aldık erdoğanın elinden? türkiye'yi de alacağız hepinizin vereceği oylar ile buna inanın!
istanbul ve ankara'yı nasıl eze eze aldık erdoğanın elinden? türkiye'yi de alacağız hepinizin vereceği oylar ile buna inanın!
(bkz: puşt mu diyesin ipne mi diyesin)
depremin üstünden azcık zaman geçti hemen başladınız acımasız entryler girmeye amk şizofrenleri.
lan yüzbinlerce insan öldü, millet olayın şokunu daha atlatamadı ne kirası? ne savcısı? ne mahkemesi? ne mantığı?
bu başlık 3 gün önce açılsaydı ev sahibini tutuklatmaya kadar giderdiniz şimdi haklı görmeye başladınız harbiden iki yüzlüsünüz.
edip: tepkileri görünce entry değiştirip kiracının tarafına geçenler sizler de çok değişik yavşaklarsınız.
depremin üstünden azcık zaman geçti hemen başladınız acımasız entryler girmeye amk şizofrenleri.
lan yüzbinlerce insan öldü, millet olayın şokunu daha atlatamadı ne kirası? ne savcısı? ne mahkemesi? ne mantığı?
bu başlık 3 gün önce açılsaydı ev sahibini tutuklatmaya kadar giderdiniz şimdi haklı görmeye başladınız harbiden iki yüzlüsünüz.
edip: tepkileri görünce entry değiştirip kiracının tarafına geçenler sizler de çok değişik yavşaklarsınız.
artık görmekten sıkıldığım başlıktır. evet zamanında güzel bir umut yarattı ama artık şu anda olacak gibi değil. oy alabileceği kesim, kutuplaşmanın bu karar zirvede olduğu ve bu kadar önemli bir seçimde oyunu başka bir partiye vermez. twitter'dan bir iki editle gaza gelinip bu başlıklar açılıyor herhalde.
sakin olun sonuçta ahbap bir insani yardım kuruluşu. suriyeli konusunu siyasette arayın, insani yardımda değil.
suriyelilerin bir an önce gönderilmesi lazım.
suriyelilerin bir an önce gönderilmesi lazım.
cheese steak jimmy's
lumberjack
rock on
robin hood
lumberjack
rock on
robin hood
"bir o.. ç ..." öldürmemiştir.
devlet öldürmüştür.
deprem planı olmayan.
organize olamayan.
enkazları "allah'a" emanet eden devlet ve onu yönetenler öldürmüştür.
bu şaklabanın orada ne işi var?
bir afetzede böyle elde tutulur mu kimse dur buraya giremezsin demedi mi?
demedi tabi ne diyecek sınırlar bilr kevgir olmuş.
vatandaş kendi işini kendi haletmeye çalışıyor her olayda.
devlet sadece padişaha "hakaret" edince ortaya çıkıyor.
devlet öldürmüştür.
deprem planı olmayan.
organize olamayan.
enkazları "allah'a" emanet eden devlet ve onu yönetenler öldürmüştür.
bu şaklabanın orada ne işi var?
bir afetzede böyle elde tutulur mu kimse dur buraya giremezsin demedi mi?
demedi tabi ne diyecek sınırlar bilr kevgir olmuş.
vatandaş kendi işini kendi haletmeye çalışıyor her olayda.
devlet sadece padişaha "hakaret" edince ortaya çıkıyor.
konya’ ya gelin arkadaşlar.
10 il de sığar.
özellikle hataylı' ları bekliyorum. konya’ nın sosyal konumunun biraz daha gelişmesi lazım.
10 il de sığar.
özellikle hataylı' ları bekliyorum. konya’ nın sosyal konumunun biraz daha gelişmesi lazım.
allah belanızı versin! sizi de diri diri parçalara ayırsınlar, günlerce can veremeyin aşağılık mahluklar!
sosyal medyadan da gördüğüm üzere yavaş yavaş başlayan normalleşmedir. kahramanmaraş'ta depremi yaşadığım için normalleşmenin bana uğramasına daha uzun zaman var. ama insanların gülmeye, eğlenmeye başlaması bana batmıyor, beni rahatsız etmiyor. ateş düştüğü yeri yakar. kabul etsek de etmesek de bu bir gerçek. ocağına deprem ateşi düşmeyen arkadaşlar normalleşmekten utanmasınlar. sadece deprem diye bir gerçek olduğunu, depreme yönelik bazı önlemler alınabileceğini, hazırlıklı olunabileceğini unutmasınlar. binalarını inceletsinler. ihmal etmesinler.
ahahahahdskskmmmnisikmyaahah
(bkz: vitaminsiz gobels)
gülme krizi editi : gülerken düşündüren kahkaha efekti eklendi
orrrrrrrrospu evladı editi : olum niye küfür ediyosunuz ?
kahpeninevladı editi : lan tehdit ediyolar bunlar beni lan
bordro editi : aldığınız maaşın kuruşunu sikeyim
ihaleci editi : ihaleden aldığımız parayla 7 sülaleni alırız diyorlar vay amk...
(bkz: vitaminsiz gobels)
gülme krizi editi : gülerken düşündüren kahkaha efekti eklendi
orrrrrrrrospu evladı editi : olum niye küfür ediyosunuz ?
kahpeninevladı editi : lan tehdit ediyolar bunlar beni lan
bordro editi : aldığınız maaşın kuruşunu sikeyim
ihaleci editi : ihaleden aldığımız parayla 7 sülaleni alırız diyorlar vay amk...
(bkz: sözlük yazarlarının mezar taşı yazıları)
2004 yılında açılmış başlığı da arayıp bulursun ama değil mi?
2004 yılında açılmış başlığı da arayıp bulursun ama değil mi?
gelme ihtimali olan karadeniz’e gelsin, kapılarımız açık size dostlar. gelenleri otellere, yurtlara ve boş evlere yerleştirmeye çalışıyoruz. kimseyi dışarda bırakmadık buyrun gelin burası çok sallanmıyor zaten, korkunuz da çok olmaz belki
kurtuluş savaşı'ndan yeni çıkan atatürk der ki "asıl savaş şimdi başlıyor; cehalet ile" savaşımız bitmedi büyük atatürk, bitmiyor...
her vakit geçicidir.
kainat var olalı 13.5 milyar yıl geçmiş bile...
göz açıp kapayıncaya kadar gibi değil mi..
kainat var olalı 13.5 milyar yıl geçmiş bile...
göz açıp kapayıncaya kadar gibi değil mi..
kolay değil. iki gün uykusuz kalın, bakın ne halüsinasyonlar görürsünüz.
2 gün once dillendirilen haber buna ek olarak 3 bakanın da adı geçiyor lakin halkın gazını alma haberlerinin başlığı. akp tarihinde görevden alma sorumluluğu kabul etmekle eşdeğer olduğu için ihtimal vermiyorum. ha merkezde daha çok valimiz var diyorlarsa o kısmı ayrı.
hayalî açıklama.
ekran görüntüsü: görsel
edit 2: trol tarafından açılmış uydurma başlığa millet ciddi ciddi ayar kasıyor. facebook'ta "resmileşti dikkat" yazan amcalar teyzeler buraya mı taşındı?
edit 3: yalan haber sabıkası kabarık olan trol, uydurmalarla sözlüğü kirletmesine tepki gösterenleri "ironiden anlamamakla" suçlamış. kendisine koca bir "siktir lan" diyorum.
ekran görüntüsü: görsel
edit 2: trol tarafından açılmış uydurma başlığa millet ciddi ciddi ayar kasıyor. facebook'ta "resmileşti dikkat" yazan amcalar teyzeler buraya mı taşındı?
edit 3: yalan haber sabıkası kabarık olan trol, uydurmalarla sözlüğü kirletmesine tepki gösterenleri "ironiden anlamamakla" suçlamış. kendisine koca bir "siktir lan" diyorum.
meksika'dan gelen arama kurtarma ekibinin deprem bölgesinde ekipmanlarının çalınması.
arkadaşlar bugün karşıma şöyle bir yazı çıktı. okurken utancımdan yerin dibine girdim çünkü gerçek olma ihtimali yüksek. eğer dogruysa tüm ekipmanları mutlaka temin edilmeli. aşağıda meksika ekibinde görev alan türk görevli aydemir taşova' ya ait yazıyı bırakıyorum.
edit-2: konu ile ilgili, yazar missspi (bkz: #149406747) entrysinde bazı gelişmeleri aktarmıştır. konu ile ilgili güvenilir kaynak aktarildikça guncelleyecegim.
edit: link eklendi.
meksika arama kurtarma ekibi gorevlisi aydemir taşova' nın facebook paylaşımı
türk arkadaslar. ekipmanlarimiz çalındı. kameralar dedektorler. kasklar, paralar, vs vs... binlerce kilometre oteden okyanuslari asip geldik. ailelerimizi ulkelerimizi arkamizda bıraktık. arkamizda gozu yasli eslerimizle umutla ugurlandik.
gunler süren kurtarma calismalari boyunca uyumadik, dinlenmedik, yemedik icmedik. tirnaklarimizla kazidik. kurtardiklarimizda oldu, kaybettiklerimizde, ailelere sarildik, acilari paylastik. rehin alindigimiz zamanlar da oldu, kafamiza tabanca dayanarak öldürülmek istendiğiniz zamanlarda. yine de pes etmedik. hala deprem bölgesine acil ihtiyaç olabilir diyerek bekliyoruz.
ama iki kolumuzu iki bacagimizi kirdilar. ekipmanlarimiz yok. bizler kurtarmaciyiz. eller tek basina yetmiyor. ekipmansiz bizler bir hiç gibiyiz. burda ve bundan sonra olabilecek afetlerde bizi ekipmansiz biraktilar. burada ve bundan sonra olacaklarda hayatlara maloldular.
ve unutmamakta gerekiyor ki biz de etten kemikten varliklariz. hayatlarimizi bir hayat için riske ediyoruz. kisisel ekipmanlarimizda olmadan korunmamiz imkansiz. bizim de eslerimiz cocuklarimiz var. onlara karşıda hukumluluklerimiz var. onlari kocasiz babasiz birakma luksumuz yok.
kalbimden gecenleri kelimelere dokmekte her zaman zorlandim. dünyanın bir çok bölgesinde kurtarma calismalarinda görev aldım. ama ilk defa burada çok olumsuzlukla ve insanlik dışı durumlarla karsilastim.
umarım kötüler bu yer yuzunden silinir. umarım bu acilar bir daha yasanmaz. ve bizde umarım en kisa surede kayiplarimizin yerine yenilerini koyabiliriz. çünkü her zaman biz kurtaricilar hazir olmak zorundayiz.
her ne kadar meksika'dan geliyor olsamda ben de bir türk um. su anda tüm dunyada bu yasananalr konusuluyor ve ülkenin ve türk halkinin imaji çok kötü sarsildi. tepkiler ve elestiriler çok fazla. dogal afetlerde bu dünyanın gercegi. türkiye ve türk halki yeniden bu guveni insa etmek zorunda. çünkü ileride yasanacak felaketlerde yalnız ve desteksiz kalabilir. ve bu beni bir türk olarak çok uzer ve utandirir.
saygilarimla #türkiye #deprem #hatay
aydemir tasova
meksika
arkadaşlar bugün karşıma şöyle bir yazı çıktı. okurken utancımdan yerin dibine girdim çünkü gerçek olma ihtimali yüksek. eğer dogruysa tüm ekipmanları mutlaka temin edilmeli. aşağıda meksika ekibinde görev alan türk görevli aydemir taşova' ya ait yazıyı bırakıyorum.
edit-2: konu ile ilgili, yazar missspi (bkz: #149406747) entrysinde bazı gelişmeleri aktarmıştır. konu ile ilgili güvenilir kaynak aktarildikça guncelleyecegim.
edit: link eklendi.
meksika arama kurtarma ekibi gorevlisi aydemir taşova' nın facebook paylaşımı
türk arkadaslar. ekipmanlarimiz çalındı. kameralar dedektorler. kasklar, paralar, vs vs... binlerce kilometre oteden okyanuslari asip geldik. ailelerimizi ulkelerimizi arkamizda bıraktık. arkamizda gozu yasli eslerimizle umutla ugurlandik.
gunler süren kurtarma calismalari boyunca uyumadik, dinlenmedik, yemedik icmedik. tirnaklarimizla kazidik. kurtardiklarimizda oldu, kaybettiklerimizde, ailelere sarildik, acilari paylastik. rehin alindigimiz zamanlar da oldu, kafamiza tabanca dayanarak öldürülmek istendiğiniz zamanlarda. yine de pes etmedik. hala deprem bölgesine acil ihtiyaç olabilir diyerek bekliyoruz.
ama iki kolumuzu iki bacagimizi kirdilar. ekipmanlarimiz yok. bizler kurtarmaciyiz. eller tek basina yetmiyor. ekipmansiz bizler bir hiç gibiyiz. burda ve bundan sonra olabilecek afetlerde bizi ekipmansiz biraktilar. burada ve bundan sonra olacaklarda hayatlara maloldular.
ve unutmamakta gerekiyor ki biz de etten kemikten varliklariz. hayatlarimizi bir hayat için riske ediyoruz. kisisel ekipmanlarimizda olmadan korunmamiz imkansiz. bizim de eslerimiz cocuklarimiz var. onlara karşıda hukumluluklerimiz var. onlari kocasiz babasiz birakma luksumuz yok.
kalbimden gecenleri kelimelere dokmekte her zaman zorlandim. dünyanın bir çok bölgesinde kurtarma calismalarinda görev aldım. ama ilk defa burada çok olumsuzlukla ve insanlik dışı durumlarla karsilastim.
umarım kötüler bu yer yuzunden silinir. umarım bu acilar bir daha yasanmaz. ve bizde umarım en kisa surede kayiplarimizin yerine yenilerini koyabiliriz. çünkü her zaman biz kurtaricilar hazir olmak zorundayiz.
her ne kadar meksika'dan geliyor olsamda ben de bir türk um. su anda tüm dunyada bu yasananalr konusuluyor ve ülkenin ve türk halkinin imaji çok kötü sarsildi. tepkiler ve elestiriler çok fazla. dogal afetlerde bu dünyanın gercegi. türkiye ve türk halki yeniden bu guveni insa etmek zorunda. çünkü ileride yasanacak felaketlerde yalnız ve desteksiz kalabilir. ve bu beni bir türk olarak çok uzer ve utandirir.
saygilarimla #türkiye #deprem #hatay
aydemir tasova
meksika
devlet kutsal değildir. kutsal olan: hayat, hürriyet ve mülkiyet haklarıdır.
devlet; hayat, hürriyet ve mülkiyet haklarını korumakla görevlidir yani kutsalın muhafızlığını yapmaktadır. görevinin önemi nedeniyle de, kendisine çok fazla değer verilmektedir, hepsi bu kadar!
diğer taraftan muhafız, korumakla görevli olduğu hazineden çalmaya başladığında, hazinenin asıl sahipleri, hak ve yükümlülüklerinin sınırlarını muhafıza hatırlatmalı ve gerekirse muhafızı değiştirmelidir.
devlet; hayat, hürriyet ve mülkiyet haklarını korumakla görevlidir yani kutsalın muhafızlığını yapmaktadır. görevinin önemi nedeniyle de, kendisine çok fazla değer verilmektedir, hepsi bu kadar!
diğer taraftan muhafız, korumakla görevli olduğu hazineden çalmaya başladığında, hazinenin asıl sahipleri, hak ve yükümlülüklerinin sınırlarını muhafıza hatırlatmalı ve gerekirse muhafızı değiştirmelidir.
" ve biz kadim tarafsız ve kurtarılmış raportör gözlemciler"
ünvana bak. her an hdp'nin kapatılma davasına görüş bildirecek gibi duruyor.
ünvana bak. her an hdp'nin kapatılma davasına görüş bildirecek gibi duruyor.
ya biraz akıl, mantık. niye saklasınlar? açıklarlar ki "biz daha ne yapalım" diye bir bahaneleri olsun. sanki sadece kandilli ölçebiliyor.
video yüklemiş, altındaki yorum.
--- spoiler ---
ayhan canturk üye (2 ay)
?erkan hocam van depremin bir bakayım dedim ne zaman olmuş. 9.11.2011 yine bir 911 şeytanı ritueli . hepsi şeytanı amerika yapıyor yapay olarak
--- spoiler ---
wekjfnslkdfjlksadjf. kime akıl mantık diyorum ya.
video yüklemiş, altındaki yorum.
--- spoiler ---
ayhan canturk üye (2 ay)
?erkan hocam van depremin bir bakayım dedim ne zaman olmuş. 9.11.2011 yine bir 911 şeytanı ritueli . hepsi şeytanı amerika yapıyor yapay olarak
--- spoiler ---
wekjfnslkdfjlksadjf. kime akıl mantık diyorum ya.
ekşi sözlük zamanında siz ve sizin gibilerin eşeğin götüne sokup sokup çıkarıldığı yerdi. sizin gibi avamlar her gün gömülüyordu burada. gömülen avam şimdi sözlüğe gelmiş yazar olmuş. bunları bilmeyen tip diye başlık açıyor.
çok daha fazlasını harcamıştım
hatta borçlandım
sağlıklı bi şekil de yaşıyor olmasını her şeyden çok istedim, olmadı.
ödemesi uzun bi zaman beni çok yordu belki ama bi şekil de atlatıldı
lakin suratını yediğimin kedisinin özlemi başka bir şey. atlatılmıyor
parayı isteseniz de özleyemezsiniz
ama onları özlemek istemezseniz bile özlersiniz
sıkı sarılın, kucak kucak hemde
allah hepsine sağlık versin
hatta borçlandım
sağlıklı bi şekil de yaşıyor olmasını her şeyden çok istedim, olmadı.
ödemesi uzun bi zaman beni çok yordu belki ama bi şekil de atlatıldı
lakin suratını yediğimin kedisinin özlemi başka bir şey. atlatılmıyor
parayı isteseniz de özleyemezsiniz
ama onları özlemek istemezseniz bile özlersiniz
sıkı sarılın, kucak kucak hemde
allah hepsine sağlık versin
istanbul'un önemli hastanelerinden cerrahpaşa tıp fakültesi beyin cerrahisi branşı dışında tüm ameliyatların yapıldığı ve tüm servislerin ve erişkin yoğun bakımlarının olduğu monoblok binasında ve psikiyatri binası korkutan görüntülere sahip, sonu iskenderun devlet hastanesine benzerse çok kötü şeylerle karşılaşabiliriz.
hastaneden bazı görüntüler:
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
link1
link2
edit: cerrahpaşa tıp fakültesi öğrenci ve asistan doktorları tarafından açılan #cerrahpaşamezarolmasın hashtagine göz atabilirsiniz link
hastaneden bazı görüntüler:
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
link1
link2
edit: cerrahpaşa tıp fakültesi öğrenci ve asistan doktorları tarafından açılan #cerrahpaşamezarolmasın hashtagine göz atabilirsiniz link
can cekisen bir cocugu instagram'da canli yayina alet etmistir.
yok yapmamistir diyenler var. bizler yani canli yayin vs bilmeyen insanlar pek anlamiyoruz. bilenler soyluyor, telefon ekrani gorunuyor kirmizi logo falan var, arka kamerayi flasi kullanmak icin acmis yayin yapmis.
bir diger konu da cocuk zaten evinin onunde yatirilip bekletiliyormus. bu sahis yan taraftaki enkazdan bir gonulluymus. cocuga dokunmamasi icin uyarilmasina ragmen almis. video cektigi yer cocugun evinden 100-200 metre ileride.
ben bu olayda iyi niyet degil art niyet goruyorum. olayin sahitleri bulunmali ve suclular cezalandirilmalidir. ıyi niyet, cocuga dokunmayip o kalin montuyla ustunu ortseydi, o yoldan gecen ambulansin onune kendini atsaydi olurdu. sen cezani cekeceksin aga.
empati yapmak isteyen ustunu incecik giyinip islatip su saatte disarida 200 metre yurusun. kiriklari, travmalari, ic kanamayi bosverdim. 10 saniyesi boyle olan bir videonun diger kisimlarinda neler oldugunu sahitler anlatmali.
yok yapmamistir diyenler var. bizler yani canli yayin vs bilmeyen insanlar pek anlamiyoruz. bilenler soyluyor, telefon ekrani gorunuyor kirmizi logo falan var, arka kamerayi flasi kullanmak icin acmis yayin yapmis.
bir diger konu da cocuk zaten evinin onunde yatirilip bekletiliyormus. bu sahis yan taraftaki enkazdan bir gonulluymus. cocuga dokunmamasi icin uyarilmasina ragmen almis. video cektigi yer cocugun evinden 100-200 metre ileride.
ben bu olayda iyi niyet degil art niyet goruyorum. olayin sahitleri bulunmali ve suclular cezalandirilmalidir. ıyi niyet, cocuga dokunmayip o kalin montuyla ustunu ortseydi, o yoldan gecen ambulansin onune kendini atsaydi olurdu. sen cezani cekeceksin aga.
empati yapmak isteyen ustunu incecik giyinip islatip su saatte disarida 200 metre yurusun. kiriklari, travmalari, ic kanamayi bosverdim. 10 saniyesi boyle olan bir videonun diger kisimlarinda neler oldugunu sahitler anlatmali.
bizden adam olmaz.
genclere evli kadinlara nasil yurunur, silah nasil kullanilir, gazeteci nasil dovulur gibi konularda egitim vermesi planlaniyormus
emlak balonu patlarmı bilmem ama bu fiyatlarla namusuyla çalışan, mirasyedi olmayan hiç kimsenin ev sahibi olması mümkün değil. dolar bazında dramatik bir düşüş kesinlikle olacak. almak istediğin ev 3 milyon tl mi onun yerine şimdi al 19 liradan 100 bin dolar bekle. yatırım tavsiyesidir.
insan etinden daha değerli yemin ediyorum.
iskenderunluyum ve halen burada yaşıyorum. bahsedilen mahallelerin hepsinde en az bir enkaz var.
bu yaşadığımızın yüz katını yaşasın tüm sorumlular
bu yaşadığımızın yüz katını yaşasın tüm sorumlular
kim siker kuzey suriye'yi?
hatay'da kepçe vinç girmemiş enkazlar varken, am*na çakayım nerde ne kadar suriyeli varsa.
şimdi beni çaylak yapabilirsiniz.
edit: özelden sallayıp engellemekle olmuyor o işler, aç engeli de göstereyim sana hakaret nasıl ediliyor arap yalakası seni.
hatay'da kepçe vinç girmemiş enkazlar varken, am*na çakayım nerde ne kadar suriyeli varsa.
şimdi beni çaylak yapabilirsiniz.
edit: özelden sallayıp engellemekle olmuyor o işler, aç engeli de göstereyim sana hakaret nasıl ediliyor arap yalakası seni.
(bkz: akp'nin seçimi ertelemeyi oldu-bittiye getirmek istemesi)
(bkz: şükriye tutkun) sen misin?
afad deprem için değilde erdoğan'a karşı herhangi bir darbe girişimi için kurulmuş örgüt gibi. eminim öyle bir olay için daha hazırlıklı ve koordinedir şu an. o yüzüden depremde oldu da ölmedinizse tekbirci afad'tan umudunuz olmasın. imkanı elveriyorsa eşiniz dostunuz varsa o çıkartacaktır. yoksa geçmiş olsun öldünüz.
halinize şükredin.
1 nisandan bugüne tek yapabildiğim hastanede ve evde yatmak.
bu sürenin 5 ayı hastanede yatarak geçti. şu anda yatışımın 52. günü.öyle yatışlar gibi düşünmeyin.ne ben ne de refakatçim oda dışına çıkabiliyor.beni görmeye gelemiyor hiçkimse.ziyaret yasak.
2 ay daha en az hastanede yatacağım.tüm umudum ramazan bayramına evde girebilmek.
20 nisan galiba ramazan bayramı.geçen seneyi yoğun bakımda kurban bayramını,yılbaşını,sevgililer gününü hastanede geçirdim.
2 çocuğumun doğum gününü fotoğraflarla görebildim.hastanedeydim.
kendi doğum günümde mi? zor ayakta duruyordum…
en olumsuz anınızda bile olumlu düşünün.bilin ki sizden her zaman daha kötü durumda olanlar var.
ben mutluyum.depremzede olabilirdim.sizde mutlu olmaya çalışın.
1 nisandan bugüne tek yapabildiğim hastanede ve evde yatmak.
bu sürenin 5 ayı hastanede yatarak geçti. şu anda yatışımın 52. günü.öyle yatışlar gibi düşünmeyin.ne ben ne de refakatçim oda dışına çıkabiliyor.beni görmeye gelemiyor hiçkimse.ziyaret yasak.
2 ay daha en az hastanede yatacağım.tüm umudum ramazan bayramına evde girebilmek.
20 nisan galiba ramazan bayramı.geçen seneyi yoğun bakımda kurban bayramını,yılbaşını,sevgililer gününü hastanede geçirdim.
2 çocuğumun doğum gününü fotoğraflarla görebildim.hastanedeydim.
kendi doğum günümde mi? zor ayakta duruyordum…
en olumsuz anınızda bile olumlu düşünün.bilin ki sizden her zaman daha kötü durumda olanlar var.
ben mutluyum.depremzede olabilirdim.sizde mutlu olmaya çalışın.
afad'ı haybeye maaş alma kurumuna çevirmişler. sorsan açılımını bilmeyecek kadar alakası olmayan adamlar müdür falan olmuş.
tamam, milleti yine soyun ama bari afad'ı liyakatli insanlara emanet edin vicdansızlar!
tamam, milleti yine soyun ama bari afad'ı liyakatli insanlara emanet edin vicdansızlar!
depremzede evlatlıkla evlenilebilir konulu skandal fetvaya ilişkin, hak edenlere hak ettikleri dilde yanıt vererek okkalı bir şekilde attığı tweet’dir.
“yahu siz gerçekten sapıksınız anladık da diyanet gibi bir kurumda ne işiniz var. sapıklar. gidin porno sektörüne girin. atatürk ün millete doğru düzgün din bilgisi verilsin diye kurduğu kurumu sapık muhayyileniz ile kirletmeyin.”
tweet
edit: bu başlığa da lütfen ses olalım. (bkz: tarikatların kaçırdığı depremzede çocuklar)
“yahu siz gerçekten sapıksınız anladık da diyanet gibi bir kurumda ne işiniz var. sapıklar. gidin porno sektörüne girin. atatürk ün millete doğru düzgün din bilgisi verilsin diye kurduğu kurumu sapık muhayyileniz ile kirletmeyin.”
tweet
edit: bu başlığa da lütfen ses olalım. (bkz: tarikatların kaçırdığı depremzede çocuklar)
bir bayan komşumuz var bizim apartmandan çıkıp başka sitelerin binaların duvar dibine, esnafın açılmamış dükkanlarının önüne, üst geçitlere, park halindeki arabaların dibine mama döküp duruyor. hasta mısınız siz. bir paket mama alıp kapısının önüne bir hafta boyunca hergün döktüm. sokaktan kedi köpek ne bulduysam o evde yokken kapısına yığdım. hayvanları her gördüğünde sinir krizi geçiriyor. dün bina içinde bağırıyordu kim bunları kapıma getiriyorsa polise vereceğim onu diyordu. tamam mı devam mı ne yapayım dersiniz.