(bkz: puşt mu diyesin ipne mi diyesin)
depremin üstünden azcık zaman geçti hemen başladınız acımasız entryler girmeye amk şizofrenleri.
lan yüzbinlerce insan öldü, millet olayın şokunu daha atlatamadı ne kirası? ne savcısı? ne mahkemesi? ne mantığı?
bu başlık 3 gün önce açılsaydı ev sahibini tutuklatmaya kadar giderdiniz şimdi haklı görmeye başladınız harbiden iki yüzlüsünüz.
edip: tepkileri görünce entry değiştirip kiracının tarafına geçenler sizler de çok değişik yavşaklarsınız.
18.02.2023 · 12. sıra
realization
17.02.2023 10:47 ~ 13:43