tam yüzyıl önce bugün "efendiler, yarın cumhuriyet'i ilan edeceğiz!" diyen büyük önder, ebedi başkomutan, bu milletin başına gelen en güzel şey. tek liderim. kutlu olsun!
Sık geçen başlıklar
martakisnida95 45
ekşi profiliymm olarak görüyorum*
görsel
teşekkür ediyorum, son ana kadar nezaketinden ödün vermeyen, saygısını yitirmeyen, oraya kadar gitme ve görüşme büyüklüğünde bulunan, karşı tarafı dinleyen, kısaca büyük insan olduğunu kanıtlamış sayın kılıçdaroğlu'na ben kendi adıma teşekkür ediyorum. kimi bu büyüklüğü alır ve değerini bilir, kimi de hosgeldiniz güle güle der. sonuçta secimlerimizle varız.
teşekkür ediyorum, son ana kadar nezaketinden ödün vermeyen, saygısını yitirmeyen, oraya kadar gitme ve görüşme büyüklüğünde bulunan, karşı tarafı dinleyen, kısaca büyük insan olduğunu kanıtlamış sayın kılıçdaroğlu'na ben kendi adıma teşekkür ediyorum. kimi bu büyüklüğü alır ve değerini bilir, kimi de hosgeldiniz güle güle der. sonuçta secimlerimizle varız.
haram olsun.
kurtuluş savaşı'ndan yeni çıkan atatürk der ki "asıl savaş şimdi başlıyor; cehalet ile" savaşımız bitmedi büyük atatürk, bitmiyor...
görsel
1999 depreminde çadır çadır gezerek "nerede bu devlet?" deyip halkı hükümete karşı kışkırtıp suistimal eden erdoğan,
2023 depreminde "kader planı", "takdir-i ilahi" deyip sarayından çıkmayarak ve talimat vermeyerek halkı ölüme bırakan erdoğan.
nereden nereyee
1999 depreminde çadır çadır gezerek "nerede bu devlet?" deyip halkı hükümete karşı kışkırtıp suistimal eden erdoğan,
2023 depreminde "kader planı", "takdir-i ilahi" deyip sarayından çıkmayarak ve talimat vermeyerek halkı ölüme bırakan erdoğan.
nereden nereyee
muazzam mı bilemem ama darbeyi görüntülü görüşmeden engellemeye çalışan başkomutan.
"kandırıldık"
(bkz: mustafa kemal atatürk)
"atatürk'ün anlatışı, ne nutuk söylemesine ne de yazı yazmasına benzerdi. ara sıra rumeli ağzına kayan tatlı bir şivesi, gönül tellerine dokunan büyülü bir sesi, hiç bezginlik vermeyen renkli bir hikaye üslubu vardı."*
(bkz: çankaya)
"atatürk'ün anlatışı, ne nutuk söylemesine ne de yazı yazmasına benzerdi. ara sıra rumeli ağzına kayan tatlı bir şivesi, gönül tellerine dokunan büyülü bir sesi, hiç bezginlik vermeyen renkli bir hikaye üslubu vardı."*
(bkz: çankaya)
"paşa artık 80 yaşındaydı. hayatının yarısını siyasette geçirmişti. 10 hükümet kurmuş, pek çok darbe girişimini önlemiş, sayısız isyan bastırmış, bir de suikast atlatmıştı ama yine de kimselere yaranamamıştı. yorgundu."
"anıtkabir'i son ziyaretinde oturduğu iskemleden şehri süzerken, bütün o idam fermanları, savaş meydanları, parıltılı üniformalar, heyecanlı kalabalıklar, öfkeli nutuklar, kalpaklar, fraklar, kasketler geride kalmış gibiydi.
paşa veda eder gibi salladı şapkasını...."
görsel
(bkz: ismet paşa)*
açlık, yokluk, yoksulluk, çeşitli hastalıklar vardı. halk savaştan çıkmış, adeta küllerinden doğmuştu, döneme uyum süreci zor geçiyordu, bir de üstüne ata'sını kaybetmişti ki sen bizi ikinci kez savaşa sokmadın, "babasız" da bırakmadın...
saygı, sevgi, sonsuz minnetle paşam. huzur içinde uyu...
"anıtkabir'i son ziyaretinde oturduğu iskemleden şehri süzerken, bütün o idam fermanları, savaş meydanları, parıltılı üniformalar, heyecanlı kalabalıklar, öfkeli nutuklar, kalpaklar, fraklar, kasketler geride kalmış gibiydi.
paşa veda eder gibi salladı şapkasını...."
görsel
(bkz: ismet paşa)*
açlık, yokluk, yoksulluk, çeşitli hastalıklar vardı. halk savaştan çıkmış, adeta küllerinden doğmuştu, döneme uyum süreci zor geçiyordu, bir de üstüne ata'sını kaybetmişti ki sen bizi ikinci kez savaşa sokmadın, "babasız" da bırakmadın...
saygı, sevgi, sonsuz minnetle paşam. huzur içinde uyu...
"biz hep böyle, her şeyde birlik olsak, kimse bize diş geçiremez. bize dağlar, şahlar dayanamaz. hiç kimse... yeter ki böyle birlik olalım."
(bkz: ağrıdağı efsanesi)
yaşar kemal'i saygıyla...
(bkz: ağrıdağı efsanesi)
yaşar kemal'i saygıyla...
evet, kendisi "beni övme sözlerini bırakınız. gelecek için neler yapacağız, onlardan bahsediniz." diyebilecek kadar büyük. zannettiğimizden daha büyük.
kibar, nazik, nezaketli olduğum için "ezik" sanabiliyorlar ancak tersim pistir.
"bir ara çok konuştum hiç faydasını görmedim bıraktım."
(bkz: friends)
(bkz: merlin)
(bkz: doctor who)
(bkz: öyle bir geçer zaman ki)*
(bkz: avrupa yakası)
(bkz: bir demet tiyatro)
(bkz: aşk-ı memnu)
(bkz: yabancı damat)
(bkz: cennet mahallesi)*
(bkz: merlin)
(bkz: doctor who)
(bkz: öyle bir geçer zaman ki)*
(bkz: avrupa yakası)
(bkz: bir demet tiyatro)
(bkz: aşk-ı memnu)
(bkz: yabancı damat)
(bkz: cennet mahallesi)*
(bkz: gulyabani) .
(bkz: kibritçi kız)