4 sene sonra ilk kez haberim olan şey. çünkü hiçbir galatasaraylı bunu sorun edecek kadar paranoyak değildir.
fenerbahçe artık küçük takım refleksleri veriyor. 10 yıl az bir süre değil. bu kafa yapısıyla devam ederlerse başarısızlıklarla dolu nice on yıllar görürler.
ekleme: şimdi hatırladım da kupa pandemi yüzünden 2021'de oynanmıştı. 3 yıl olmuş yani.
Sık geçen başlıklar
rantci yandas muteahhit 21
ekşi profiliartık fenerium'da sarı-lacivert, bol yıldızlı bir deli gömleği satılması şart oldu. satış rekorları kırar kesinlikle.
"ayyy avamları canlandırıyor yhaaaa" diyen osmanlı soyundan gelen "beyzade"leri görünce aklıma tek bir söz geliyor:
(bkz: hele yarrama bak hele)
rahatsız edici derecede gerçekçi youtuber.
(bkz: hele yarrama bak hele)
rahatsız edici derecede gerçekçi youtuber.
yahşi doğu’yu çekmedikçe umrumda olmayacak film. yahşi doğu’yu çek artık başkan. kuruduk kaldık yeminle.
ahahahahahahaah ulan bu kadar beklemiyordum. adam resmen rakibe kırmızı kart göstertmeye çalışan futbolcu gibi. bir de niye o kadar feryat etmiş?
lan nereden baksan en az 45-50 yaşında adamsın. ne gerek var böyle hareketlere.
lan nereden baksan en az 45-50 yaşında adamsın. ne gerek var böyle hareketlere.
devlet devletlik yapıp şuna "gel bakalım bir de bize anlat derdini" dese, bu kabadayılık yapan ibneler lahey adalet divanından avrupa insan hakları mahkemesine, oradan uluslararası af örgütüne, oradan bilmem ne sik sok alman vakıflarına kadar her yere zırlarlar "faşist türk devleti bizi eziyor" diye. sonra yine biz "barbar türk" oluruz. son 300 yıldır ülkenin yumuşak karnı, hassas noktası azınlık meselesiyken kasıtlı olarak yeni azınlıklar yaratanların niyetini iyi göremiyorum. kimse kusura bakmasın.
ekleme: bir de yoldan geçen birisi bu sözü duyup diyen şahsı bir güzel dövse, başımızdaki hükümet muhtemelen kendi vatandaşının değil, bu lavuğun arkasında durur.
ekleme: bir de yoldan geçen birisi bu sözü duyup diyen şahsı bir güzel dövse, başımızdaki hükümet muhtemelen kendi vatandaşının değil, bu lavuğun arkasında durur.
koca camiayı çizgi filmlerdeki kötü adamlara çevirdiler. her seferinde yeni bir plan yapıyor, her seferinde planı paçasına dolaşıyor. kötülük yapmayı da bilmiyor pek. kızamıyorsun da. road runner’daki çakal gibi.
istanbul'da yaşayan kendi insanımız bu hareketleri gündelik olarak yaparken, bazı hayalperestler suriyelileri ve afganları entegre etmekten bahsediyor. sen entegre ededur kardeşim, işin bitince uyandırırsın beni.
"oha" lan. bildiğin el kadar kızlara jartiyer giydirmişler. hangi kansız orospu çocuğunun fikri bu, orada niye kimse tepki göstermiyor? bunun bir aşama sonrası çocuk p.rnosu zaten.
"askeri de korkudan 3 gün boyunca görevlendiremedik" diye devam edebilir. "enkaz altındaki insanlara kendi salalarını dinlettik" gibi eklemeler de olabilir.
ben olayın "alkolün etkisiyle tanımayıp yumruk attı" şeklindeki kısmını anlamadım. tanımadığımız insanlara yumruk mu atıyoruz?
birazdan burası "ayar" vermeye çalışanlarla dolacak. herkes küfredip küfredip rahatlayacak. trolümüz de emeline ulaşmış olacak.
cesareti hangi merciden aldıkları belli. müteahhitler kazansın diye kendi vatandaşını ikinci sınıfa koyan bir hükümet var. geçen gün de bir tane körfez arap'ı türk bir kadına bas bas bağırıyordu "şikayetin varsa erdoğan'a git" diye. kimin birinci sınıf, kimin ikinmci sınıf muamele gördüğünü ruslar araplar bile anlıyor, anadolu türk'ü anlamıyor. bu da böyle ilginç bir durum.
merhum cem karaca da böyle bir birlikteliğin ürünüdür. önyargılı olmamak lazım.
amk coğrafyasında esmerliği kimse sahiplenmiyor. gerçek araplar platin, gerçek kürtler sarışın mavi gözlü. türkler zaten çekik gözlü. yunanlar desen hint-avrupalı, beyaz ırktan.
peki bu kadar kavruk adam uzaydan mı indi lan bu coğrafyaya?
peki bu kadar kavruk adam uzaydan mı indi lan bu coğrafyaya?
zamanında konserden konsere koşmuş bir eski metalci olarak zerre gücenmediğim, bilakis çok sevimli bulduğum demeç. haklısın ablacım, bazen beni bile yoruyor. 2009'daki wasp konserinde blackie lawless'ın attığı havlu için milletle kavga ederkenki enerjimiz kalmadı.
edit: millet çıldırmış. gençler anlıyorum, kimlik oturtma aşamasındasınız, bazı şeyleri çok benimseyip bazı şeylerden nefret ettiğiniz bir süreçtesiniz. 70 küsür yaşında bir kadın yarı şaka yarı ciddi bir şey söylemiş. her şeye bu kadar sert tepki vermeyin. o müzisyenler ananız değil babanız değil. ilerde utanırsınız.
edit: millet çıldırmış. gençler anlıyorum, kimlik oturtma aşamasındasınız, bazı şeyleri çok benimseyip bazı şeylerden nefret ettiğiniz bir süreçtesiniz. 70 küsür yaşında bir kadın yarı şaka yarı ciddi bir şey söylemiş. her şeye bu kadar sert tepki vermeyin. o müzisyenler ananız değil babanız değil. ilerde utanırsınız.
ali erbaş kendisini fazla ciddiye alan bir dinler tarihi uzmanıdır. bazılarının söyleyemediği şeyleri önden söyleyip nabız yoklasın diye kullanılan birisidir. kavga çıkarması için önden gönderilen çocuktan farkı yoktur. mensubu olduğu dini ve kurumu çok kötü temsil etmekte, insanları dinden soğutmakta, bayatlamış söylemleriyle muhafazakar insanları ateistler karşısında çok zor durumda bırakmaktadır. kamuoyunda verilecek tepkiye göre kulağından tutulup kapının önüne koyulması an meselesidir. hayal dünyasında kendisini şeyhülislam falan sanıyor olabilir.
ekleme: başında olduğu kurumun görevi dini doğru anlatmaktır. kendisi ise günah affeden, tövbe veren müşrik tarikatlara karşı ölü taklidi yapmaktadır.
ekleme: başında olduğu kurumun görevi dini doğru anlatmaktır. kendisi ise günah affeden, tövbe veren müşrik tarikatlara karşı ölü taklidi yapmaktadır.
hayalî açıklama.
ekran görüntüsü: görsel
edit 2: trol tarafından açılmış uydurma başlığa millet ciddi ciddi ayar kasıyor. facebook'ta "resmileşti dikkat" yazan amcalar teyzeler buraya mı taşındı?
edit 3: yalan haber sabıkası kabarık olan trol, uydurmalarla sözlüğü kirletmesine tepki gösterenleri "ironiden anlamamakla" suçlamış. kendisine koca bir "siktir lan" diyorum.
ekran görüntüsü: görsel
edit 2: trol tarafından açılmış uydurma başlığa millet ciddi ciddi ayar kasıyor. facebook'ta "resmileşti dikkat" yazan amcalar teyzeler buraya mı taşındı?
edit 3: yalan haber sabıkası kabarık olan trol, uydurmalarla sözlüğü kirletmesine tepki gösterenleri "ironiden anlamamakla" suçlamış. kendisine koca bir "siktir lan" diyorum.
milletvekilinin milletin bir ferdine "sen kimsin?" demesi aşırı abuk ve saçma bir olaydır. onları vekaleten mecliste oturup vekil maaşı alıyorsun. onların oylarıyla seçildin. şimdi mi tanıyamadın?
06. bir de siyah mercedes falansa insanı temkinli davranmaya sevkeder.