Sık geçen başlıklar

üç büyük deprem oldu birini sakladılar 1

ekşi'de gör
ya biraz akıl, mantık. niye saklasınlar? açıklarlar ki "biz daha ne yapalım" diye bir bahaneleri olsun. sanki sadece kandilli ölçebiliyor.

video yüklemiş, altındaki yorum.

--- spoiler ---
ayhan canturk üye (2 ay)
?erkan hocam van depremin bir bakayım dedim ne zaman olmuş. 9.11.2011 yine bir 911 şeytanı ritueli . hepsi şeytanı amerika yapıyor yapay olarak
--- spoiler ---

wekjfnslkdfjlksadjf. kime akıl mantık diyorum ya.