sınırı olmayan ülke sınır ötesi operasyon yapıyor, yersen.
program şöyle:
-mehmetçiğin ayağına taş değmesin. amin.
-pkklı itler ağladığına göre süper olm her şey.
-türk'ün ordusu vuruyor, yihu.
-pkk'nın içinden geçiyoruz.
-anlık akp ve mhp'nin oy yükselişi.
-kaçan pkk'lıların sınırdan afgan/paki kılığında geçişi.
-yurtiçinde yeniden şehitler.
- pkklıların yanında eşantiyon olarak gelen ışid, taliban, boko haram militanları ve cinselliğe aç erkeklerin varışı sonucu taciz edilen kızlar, çocuklar, kadınlar hatta erkekler ve öldürülen yeni insanlar.
-istiklal marşı ve kapanış.
-oylar %30'un altına inince gene aynı program.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
pr’ınızı bölmek istemem ama taşa oturmayın. motoru bozarsınız.
periyodik cetvel gibi ülke amk..
her sabah kalkar kalkmaz kendime şu 2 sözü 3 kere tekrar ediyorum:
- idam edilmeden önce bir mahkuma her zaman en sevdiği yemeği verirler
- bedava peynir sadece fare kapanında olur
insanlarımız bunu kabullense dolandırılma oranı %70-80 düşer kesinlikle.
- idam edilmeden önce bir mahkuma her zaman en sevdiği yemeği verirler
- bedava peynir sadece fare kapanında olur
insanlarımız bunu kabullense dolandırılma oranı %70-80 düşer kesinlikle.
yeni birilerini bulmuştur
(bkz: vergi)
(bkz: akaryakıt fiyatları)
(bkz: sanayi)
(bkz: bozuk yollar)
(bkz: trafik kurallarına uyulmayan toplum)
(bkz: akaryakıt fiyatları)
(bkz: sanayi)
(bkz: bozuk yollar)
(bkz: trafik kurallarına uyulmayan toplum)
dün ayşe ve yağmur arasında kalıp ayşeyi yazan anıl bugün nisa yazmış. ahaha ne alaka anıl sen nasıl bir salaksın, gökhandan bile daha malsın sen ahaha. beceremiyorsun altyapılı bahane bile bulmayı madem seda aplam nisa yazmamı emretti dedi geç.
kadın haklı, köpeğin sırtlandan ne farkı var birisi bana açıklasın
aç kalınca ikisi de aynı etkiyi vermeyecek mi o zaman sokaklarda sırtlanlar da olsun doyurduk mu sorun olmaz.
şu da şurada kalsın; video
buraya çok çocuğun ölüm sebebi sokak köpekleri olan haber de koyabilirdim de karşımızda anlamamak için farklı bir çaba sarf eden bir topluluk var.
aç kalınca ikisi de aynı etkiyi vermeyecek mi o zaman sokaklarda sırtlanlar da olsun doyurduk mu sorun olmaz.
şu da şurada kalsın; video
buraya çok çocuğun ölüm sebebi sokak köpekleri olan haber de koyabilirdim de karşımızda anlamamak için farklı bir çaba sarf eden bir topluluk var.
benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır. fakat türkiye cumhuriyeti, ilelebet payidar kalacaktır.
-mustafa kemal atatürk
t: türk halkının vergileriyle maaş alan milletvekilinin sözüdür. hdp'ye en ufak sempati duyan her kişinin veya partinin gözüne sokulması gerekir.
-mustafa kemal atatürk
t: türk halkının vergileriyle maaş alan milletvekilinin sözüdür. hdp'ye en ufak sempati duyan her kişinin veya partinin gözüne sokulması gerekir.
evet ahlak bekçilerini piste alalım.
edit: ve piste çıkmaya başladılar.
ilk gelen bekçimiz ne diyor? pedofili kodlaması diyor.
yani bu koreografiyi hazırlayan öğretmen demiş ki; öyle bir kıyafet yapayım ki bütün pedofili arkadaşlara bir kıyağım olsun.
o tarihlerde mini etek moda be oğlum hiç düşünemiyor musun bunu?
o tarihlerde herkes diz üstü etek giyiyor. çocukların da giymesi normal yani, kimsenin bir şey kodladığı yok. ama siz cemaat yurtlarında arkadaşlarınızın götüne, hocanızın sikine kodlandığınız için herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz.
edit2: birileri de diyor ki, çok meraklıysan sen soy karını kızını. çıplaklıkla giyinme tarzını birbirinden ayırt edemeyen asalaklar gelmiş burada yorum yapıyor.
çünkü onlar için çarşaflı karılarını kızlarını hocalarına sunmak gayet normalken, diz üstü etek giyen bir kadın kesin orospudur.
tabi imkanı olsa diz üstü etek giyen kadınla evlenmek ister, onunla gezmek ister. yetiştirilme tarzı ve çevre baskısından bunu hiçbir zaman yapamayacağı için, kadını hemen yaftalar. aslında biz biliriz ki her türlü sapkınlık ve tuhaf ilişkiler sizlerde yaşanıyor.
cübbeli ahmet'in sohbetlerini açın isterseniz. daha başlar başlamaz “eşlerinizden yine şikayet var, anal sekse zorluyormuşsunuz, bunu yapmayın” diyor.
edit: ve piste çıkmaya başladılar.
ilk gelen bekçimiz ne diyor? pedofili kodlaması diyor.
yani bu koreografiyi hazırlayan öğretmen demiş ki; öyle bir kıyafet yapayım ki bütün pedofili arkadaşlara bir kıyağım olsun.
o tarihlerde mini etek moda be oğlum hiç düşünemiyor musun bunu?
o tarihlerde herkes diz üstü etek giyiyor. çocukların da giymesi normal yani, kimsenin bir şey kodladığı yok. ama siz cemaat yurtlarında arkadaşlarınızın götüne, hocanızın sikine kodlandığınız için herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz.
edit2: birileri de diyor ki, çok meraklıysan sen soy karını kızını. çıplaklıkla giyinme tarzını birbirinden ayırt edemeyen asalaklar gelmiş burada yorum yapıyor.
çünkü onlar için çarşaflı karılarını kızlarını hocalarına sunmak gayet normalken, diz üstü etek giyen bir kadın kesin orospudur.
tabi imkanı olsa diz üstü etek giyen kadınla evlenmek ister, onunla gezmek ister. yetiştirilme tarzı ve çevre baskısından bunu hiçbir zaman yapamayacağı için, kadını hemen yaftalar. aslında biz biliriz ki her türlü sapkınlık ve tuhaf ilişkiler sizlerde yaşanıyor.
cübbeli ahmet'in sohbetlerini açın isterseniz. daha başlar başlamaz “eşlerinizden yine şikayet var, anal sekse zorluyormuşsunuz, bunu yapmayın” diyor.
sade vatandaşın öyle dertleri yokmuş. hastaneyi hotel zannediyorlarmış. ulan ne saygı bıraktınız insanlarda ne sevgi. biraz yetkisi olan istediğini yapabilir felsefesini milletin kemiklerine kadar işlediniz.
isterse ordinaryüs prof. olsun herkes birbirine saygı göstermek zorunda. ben orada hastayım yatıyorum diye, oranın yetkili kişisi diye ses yapıp beni rahatsız etme hakkı yok.
yok prensesmiş falan, kendileri hor görülmeye alışmış diye herkes aynı olsun istiyorlar çomaryuslar.
isterse ordinaryüs prof. olsun herkes birbirine saygı göstermek zorunda. ben orada hastayım yatıyorum diye, oranın yetkili kişisi diye ses yapıp beni rahatsız etme hakkı yok.
yok prensesmiş falan, kendileri hor görülmeye alışmış diye herkes aynı olsun istiyorlar çomaryuslar.
kardeşi uyuşturucu satıcısı; babası adam kaçırıp günlerce işkence eden sonra haksız yere bir genci öldürmeye çalışırken kazayla ölen bir primat; ablası psikopat; annesi çok daha psikopat ve cahil olup başkalarının evine üşenmeyip kefen falan götürüp tehdit eden; yeğeni uyuşturucu kuryeliğinin yanında masum bir arkadaşını sırf kendisinden iyi yüzücü diye bilerek yaralamaya/öldürmeye çalışarak zarar veren, onun yerini alan ve tabiki doping yapan bir şikeci; eniştesi evli olan akrabasını götürürken yanlışlıkla çocuğu koyan ve sonrasında evdeki kadınlara şiddet uuguladığı yetmezmiş gibi ailesine ait kirli çamaşırları belgeleriyle can düşmanları olan avukata teslim edip ona vekalet veren; kendisi ise sözde hukuk uygulayıcısı olup her işini hukuka aykırı yöntemlerle çözen, şirret, beyinsiz, aşifte bir dangalağın ölmemek için öldürmek zorunda kalan çocuğa atarlanıp tehditler savurduğu dizidir.
la size ne amk. isterse mezara saklar.
(bkz: türkiye ingiltere olur mu?)
onlar gidinde çalışacak işçi bulunur da asgari ücretin yarısına 15 saat çalışacak işçi bulunmaz diyor namussuz köpek.
partiyi devlet sanan bir sıçmık.
ev sahibi takımın yönetim kurulu yok. kongrede devrildi. seçime gidiyor.
deplasman takımının yönetim kurulu yok. istifa etti. seçime gidiyor.
maçı yönetecek hakemin bağlı olduğu kurul istifa etti. haftaya atanacak hakemleri kim atayacak, belli değil.
ligi organize eden federasyonun başkanı istifa etti. kongre ne zaman, adaylar kim belirsiz.
sahada hakem auta giden topa gol verse, itiraz edecek taraf yok, itirazın muhatabı kurul yok, başında federasyon yok.
sonra diyorsun ki, bu yayıncı kuruluş ihalesi neden bir türlü son bulamadı? neden bu kadar az para veriliyor? bence kim para verdiyse kabul etsinler. gerisini düşünmesinler.
deplasman takımının yönetim kurulu yok. istifa etti. seçime gidiyor.
maçı yönetecek hakemin bağlı olduğu kurul istifa etti. haftaya atanacak hakemleri kim atayacak, belli değil.
ligi organize eden federasyonun başkanı istifa etti. kongre ne zaman, adaylar kim belirsiz.
sahada hakem auta giden topa gol verse, itiraz edecek taraf yok, itirazın muhatabı kurul yok, başında federasyon yok.
sonra diyorsun ki, bu yayıncı kuruluş ihalesi neden bir türlü son bulamadı? neden bu kadar az para veriliyor? bence kim para verdiyse kabul etsinler. gerisini düşünmesinler.
0.2 uç perinçek'in abisi erdoğan'ın dikkatini çekebilmek için yaptığı türlü cambazlıklardan birisi.
dikkate alınacak bir adam değil zaten.
dikkate alınacak bir adam değil zaten.
en metalci nesildir, sonraki nesillerde azalarak bitmektedir metalcilik.
- kaşları nerede yaptırdınız
+ hayatım belçika'da bir klinikte
- ay çok güzel olmuş ama
+ sen de çok güzelsin hayatım
+ hayatım belçika'da bir klinikte
- ay çok güzel olmuş ama
+ sen de çok güzelsin hayatım
çok basit.
senin olmadığın, alanına tecavüz etmediğin, bir saat kafa sikmediğin küçük bir kişisel alan yaratmaya çalışıyordur. sen kapıyı tıkladıgında da birazdan geliyorum diyip, 7 sülalene sövüyordur.
diyeceksin ki madem benim iğrenç, sapkın yaklaşımına dayanamıyor da neden benden ayrılmıyor ya da boşanmıyor?
merak etme yakında kapının önünde bulursun kendini.
senin olmadığın, alanına tecavüz etmediğin, bir saat kafa sikmediğin küçük bir kişisel alan yaratmaya çalışıyordur. sen kapıyı tıkladıgında da birazdan geliyorum diyip, 7 sülalene sövüyordur.
diyeceksin ki madem benim iğrenç, sapkın yaklaşımına dayanamıyor da neden benden ayrılmıyor ya da boşanmıyor?
merak etme yakında kapının önünde bulursun kendini.
cia projesi arayan, suriyelilerin suriye'nin kuzeyinden türkiye'ye gönderilip oraya pyd'nin yerleştirilmesi projesini inceleyebilir.
ahaha dediğim video. zaten sondaki kadında oturum iznini aldıkları andan itibaren bu kurallara "bye bye" diyecekler diyor :)
bu liberal tipler islamı henüz tanımadığı için 1500 yıllık sorunu 3 tane powerpoint slaytla çözebileceklerini sanıyorlar.
lan oğlum bu din ve entegre etmeye çalıştığın insanlar; oğlancı tarikatlar, badeci müridler, kuma gömüp kadın taşlayan talibanlılar, kafasını kestiği kişilerin kadın ve çocuklarına cariye adı altında tecavüz ettikten sonra köle pazarları kurup satan isidliler, darul harp deyip hırsızlığı normalleştiren akpliler, 500 tane tarikata bölünmüş ve toplu tecavüzü normalleştirmiş pakistanlılar bu tip yapılara fetva veren irili ufaklı cami, kurum, imam, hoca, şeyh vs bin bir türlü yapı ve oluşan kültürle yoğrularak 1500 senede bugüne geldiler.
yani medeni dünyanın en büyük sorunu özellikle medeniyete, insan haklarına ve demokrasiye karşı olan bu islami tiplere nasıl davranılacağını bilmemesi.
temel argümanı başka yerleri feth edip oraları islamileştirmek ve buna kaşı çıkan kişileri öldürdükten sonra kadın ve çocuklarını cariye yapmak olan bir grubu nasıl eğiteceksin, üstelik bunun kutsal bir emir olduğunu iddia ediyorlar ve bu emirle ilgili kendi aralarında bile fikir birliği yok, biri diğerini daha az müslüman olmakla itham edip kendi aralarında bile sürekli savaştalar :)
al eğit eğitebilirsen.
video, tarihin en ağır ironilerin de birini de barındırıyor aslında, adam islamdan kaçmış norveçe sığınmış ancak biti kanlanınca orda da islam istiyor :) norvece islam gelse 5 sene sonra başka bir ülkeye kaçıp orda da islam isteyecek. davranış modeli olarak virüslerle aynı şekilde hareket ediyor amklarım
bu liberal tipler islamı henüz tanımadığı için 1500 yıllık sorunu 3 tane powerpoint slaytla çözebileceklerini sanıyorlar.
lan oğlum bu din ve entegre etmeye çalıştığın insanlar; oğlancı tarikatlar, badeci müridler, kuma gömüp kadın taşlayan talibanlılar, kafasını kestiği kişilerin kadın ve çocuklarına cariye adı altında tecavüz ettikten sonra köle pazarları kurup satan isidliler, darul harp deyip hırsızlığı normalleştiren akpliler, 500 tane tarikata bölünmüş ve toplu tecavüzü normalleştirmiş pakistanlılar bu tip yapılara fetva veren irili ufaklı cami, kurum, imam, hoca, şeyh vs bin bir türlü yapı ve oluşan kültürle yoğrularak 1500 senede bugüne geldiler.
yani medeni dünyanın en büyük sorunu özellikle medeniyete, insan haklarına ve demokrasiye karşı olan bu islami tiplere nasıl davranılacağını bilmemesi.
temel argümanı başka yerleri feth edip oraları islamileştirmek ve buna kaşı çıkan kişileri öldürdükten sonra kadın ve çocuklarını cariye yapmak olan bir grubu nasıl eğiteceksin, üstelik bunun kutsal bir emir olduğunu iddia ediyorlar ve bu emirle ilgili kendi aralarında bile fikir birliği yok, biri diğerini daha az müslüman olmakla itham edip kendi aralarında bile sürekli savaştalar :)
al eğit eğitebilirsen.
video, tarihin en ağır ironilerin de birini de barındırıyor aslında, adam islamdan kaçmış norveçe sığınmış ancak biti kanlanınca orda da islam istiyor :) norvece islam gelse 5 sene sonra başka bir ülkeye kaçıp orda da islam isteyecek. davranış modeli olarak virüslerle aynı şekilde hareket ediyor amklarım
avrupa'da suriyeli bırakmayacak anlaşıldı.
türk erkeği olsa maymun fransız erkeği olunca oh mon dieu
t: gömlek altına kazak giymiş.
t: gömlek altına kazak giymiş.
işin en garip yanı beğenmedikleri 90'larda emekli primi ile bunları alabiliyor olmaları.
ağzı yok, dili var
şu devirde hala bir sitenin kullanıcıları veya bir hesabın takipçileri arasında seçim anketi yapmanın ne kadar mantıksız olduğunu bilmeyenler olması ülkenin geleceği açısından çok vahim. onların oy vereceği parti de bu kitlenin seviyesini tutturacağından akıl ve fikir sahibi insanlara o partiden uzak durmalarını tavsiye ederim.
nereden dibe vurduysanız, bir gün en güçlü yanınız orası olacaktır.
yasaklanmamalı, sınır 800 bin dolar ve en fazla 2 taşınmazla sağlanacak şekilde revize edilmeli.
böylece orta gelir grubunun konut ihtiyacıyla rekabet etmemiş olurlar.
böylece orta gelir grubunun konut ihtiyacıyla rekabet etmemiş olurlar.
karadeniz şehirleri iyi aslında. ama insanlar fazla gergin, gereğinden de fazla. genel olarak gerginler. mutluyken bile gerginler. evet genel olarak bir gergin olma problemi var.
street fighter. sanırım 30 sene önceydi. bir yaz günü abim götürmüştü. yuvarlanan yeşil bir yaratık. kalabalık önünde dövüşen adamlar. çocuk aklımla ortama büyülenmiştim.
o kadar çok oynadım ki oyunu tüm karakterlerin hayat hikayesini öğrenmiştim. kimi kimya deneyi esnasında mutasyona uğramış kimi yetimhaneden kaçmıştı. hep mutlu sonla biterdi. bir tek kaptan psikopatça tek takılırdı. vega bile evlenip iki çocuk sahibi oldu. tövbe etti bu işlere.
o kadar çok oynadım ki oyunu tüm karakterlerin hayat hikayesini öğrenmiştim. kimi kimya deneyi esnasında mutasyona uğramış kimi yetimhaneden kaçmıştı. hep mutlu sonla biterdi. bir tek kaptan psikopatça tek takılırdı. vega bile evlenip iki çocuk sahibi oldu. tövbe etti bu işlere.
herkesi gay yapmaya çalışıyorlar. tanıdığım kaç tane erkek var netflix aldıktan sonra sevgili oldular. suat var iş yerinde geçen hafta netflix aldı bugün bana götünü elletmeye çalıştı. o kadar alma dedim ona.
https://www.osym.gov.tr/…-ve-basvuru-bilgileri.html
recep tayyip erdoğan ve akparti, bu ülkenin sağlık alanındaki kalitesinin tabutuna son çiviyi çakmıştır. ülkede elle tutulur nadir şeylerden biriydi uzman doktorların kalitesi. önümüzdeki yıllarda bu da olmayacak artık.
normalde 1 kontenjan açılan yerlere 10 hatta 20 kontenjan açılmış. özellikle yüksek puanla alan bölümlerde bu artış daha da fazla olmuş.
tıp eğitimi çocuk oyuncağı mı? bu kadar kişi vaka görmeden uzman olacak bir de. ülkenin milletin sağlığı hiç umurlarında değil. ayrıca çoğu hastanede bunu kaldıracak alt yapı da yok. 5 yılda toplam 10 asistanın olduğu bölüme tek seferde 20 asistan gelirse oranın hali nice olur? nasıl ameliyata girecekler nasıl hasta bakacaklar?
bunlar herkesin, her şeyin kendileri gibi vasıfsız olmasını istiyorlar. kadroları 10 katına çıkardıkları zaman kalite onda birine düşecek. bu nasıl bir devlet aklı ya kimse çıkıp demiyor mu biz ne yapıyoruz diye?
ben bir doktor olarak gelecekte,kendim ve sevdiklerimin sağlığı için ciddi şekilde endişelenmeye başladım. bu işin geri dönüşü yok.
edit: gelen uyarılar üzerine link düzeltildi.
recep tayyip erdoğan ve akparti, bu ülkenin sağlık alanındaki kalitesinin tabutuna son çiviyi çakmıştır. ülkede elle tutulur nadir şeylerden biriydi uzman doktorların kalitesi. önümüzdeki yıllarda bu da olmayacak artık.
normalde 1 kontenjan açılan yerlere 10 hatta 20 kontenjan açılmış. özellikle yüksek puanla alan bölümlerde bu artış daha da fazla olmuş.
tıp eğitimi çocuk oyuncağı mı? bu kadar kişi vaka görmeden uzman olacak bir de. ülkenin milletin sağlığı hiç umurlarında değil. ayrıca çoğu hastanede bunu kaldıracak alt yapı da yok. 5 yılda toplam 10 asistanın olduğu bölüme tek seferde 20 asistan gelirse oranın hali nice olur? nasıl ameliyata girecekler nasıl hasta bakacaklar?
bunlar herkesin, her şeyin kendileri gibi vasıfsız olmasını istiyorlar. kadroları 10 katına çıkardıkları zaman kalite onda birine düşecek. bu nasıl bir devlet aklı ya kimse çıkıp demiyor mu biz ne yapıyoruz diye?
ben bir doktor olarak gelecekte,kendim ve sevdiklerimin sağlığı için ciddi şekilde endişelenmeye başladım. bu işin geri dönüşü yok.
edit: gelen uyarılar üzerine link düzeltildi.
kazanamayacak, buna inancım tam.
seçimlerde hepimiz sandık güvenliği için organize olacağız, o oy çuvallarının başında nöbet tutulacak, tutunak fotoları çekilecek, gerekirse su dağıtacağız muhalif görevlilere vs.
bu seçimde ilgili zat sandığa gömülecek, aksini düşünmek istemiyorum, bu ülkede beni kimse tutamaz yoksa, milyonlar çeker gider.
seçimlerde hepimiz sandık güvenliği için organize olacağız, o oy çuvallarının başında nöbet tutulacak, tutunak fotoları çekilecek, gerekirse su dağıtacağız muhalif görevlilere vs.
bu seçimde ilgili zat sandığa gömülecek, aksini düşünmek istemiyorum, bu ülkede beni kimse tutamaz yoksa, milyonlar çeker gider.
covid-19’un tromboza neden olabildiğini ispatlamış binlerce bilimsel yayın var. milyonlarca insan covid-19 geçirdi. kalp krizlerinde bir artış varsa bile -ki bu konuda bilimsel bir makale yok- aşıdan değil covid-19’un kendisinden olabilir. covid-19 aşılarına bağlı kalp krizi sadece “case report” şeklinde çok çok nadir vakalar ve hemen hepsi allerjik kalp krizi (kounis sendromu) şeklinde.
çok meraklısınız hemen şehir efsanesi yaratmaya. covid-19 aşıları olmasa bu salgın nah biterdi… bi teşekkür edin, şükredin bilim insanlarına amk.
edit: “ispanyol gribi aşıyla mı bitti” diyen var? o dönem 2 milyar dünya nüfusu varken 20-50 milyon arası insanın öldüğü biliniyor. şu an covid-19’dan ölen kişi sayısı 6.5 milyon’a yakın. bu kadar cahile mantıklı şeyler anlatmak zor. aşı olmasaydı da daha milyonlarca insan ölse ferahlardınız. vallahi eğitilmezsiniz.
çok meraklısınız hemen şehir efsanesi yaratmaya. covid-19 aşıları olmasa bu salgın nah biterdi… bi teşekkür edin, şükredin bilim insanlarına amk.
edit: “ispanyol gribi aşıyla mı bitti” diyen var? o dönem 2 milyar dünya nüfusu varken 20-50 milyon arası insanın öldüğü biliniyor. şu an covid-19’dan ölen kişi sayısı 6.5 milyon’a yakın. bu kadar cahile mantıklı şeyler anlatmak zor. aşı olmasaydı da daha milyonlarca insan ölse ferahlardınız. vallahi eğitilmezsiniz.
suriyeli çocuklar özlem çekmesin diye satılan oyuncak.
1% olmasi bile aciklanabilir bir durum degil.
isvicreli bilim insanlarinin uzerinde calismasi gereken bir konu. nobel cikar bu arastirmadan.
isvicreli bilim insanlarinin uzerinde calismasi gereken bir konu. nobel cikar bu arastirmadan.
günü duşta sevişerek bitirenler yeni güne burada devam etmektedir. sevişiyorlar efenim durduramıyoruz.
keşke ruh eşi diye bir şey olsa da çok geç olmadan herkes ruh eşiyle tanışsa, kimse kimseyi bu kadar harcamasa, kırık dökük bırakmasa, herkes gerçekten sevmenin ve sevilmenin tadını doya doya alsa.
belki bir nebze de olsa hayat daha yaşanılabilir olurdu.
belki bir nebze de olsa hayat daha yaşanılabilir olurdu.
fakir baykurt
bazen karşında oturması bile yeter. bir şey anlatmazsın sadece oturursun. o da sormaz neyin var diye. oturur senle. birlikte geçirilen bu zaman saatlerce konuşup rahatlamaktan daha iyi gelir.
memleket koskoca bir cennet mahallesi aq
adamlar doğru olanı yapmıştır, sınırlarını korumuştur. ne yapacaklardı? bu at hırsızı kılıklı heriflerin sınırlarından geçip, milli güvenliklerini tehdit etmelerine izin mi vereceklerdi?
biz 100 yıl önce neden düşünmemişiz bu beyinsizlerin düşündüklerini acaba? vatanımızı canımız pahasına savunmuşuz, sıfırdan bir ülke kurmuşuz. başka ülkelere kaçıp, oranın kızlarının çocuklarının namuslarına göz dikmemişiz. bir akıllı bunlar çünkü.
ülkesinin demografik yapısının değişmesine, üniter yapısının bozulmasına, kültürünün ve dilinin zarar görmesine izin vermeyen her ülkeye selam olsun. doğru olanı yapıyorlar. darısı çok geç olmadan bizimkilerin başına!
biz 100 yıl önce neden düşünmemişiz bu beyinsizlerin düşündüklerini acaba? vatanımızı canımız pahasına savunmuşuz, sıfırdan bir ülke kurmuşuz. başka ülkelere kaçıp, oranın kızlarının çocuklarının namuslarına göz dikmemişiz. bir akıllı bunlar çünkü.
ülkesinin demografik yapısının değişmesine, üniter yapısının bozulmasına, kültürünün ve dilinin zarar görmesine izin vermeyen her ülkeye selam olsun. doğru olanı yapıyorlar. darısı çok geç olmadan bizimkilerin başına!
valla miras falan istemiyorum beni bi salsınlar yeter.
yaklaşık iki saat kadar önce sahipli olduğunu düşündüğüm tasmalı azgın bir köpek tarafından ısırıldım.
koşu yaparken geldi paçamdan yakaladı. eşofman ve ayakkabımın topuğunu kavradı köpeklerden korkmayan biri olarak gayet sakin şekilde durup uzaklaştırdım köpeği. koşuma devam ederken arkamdan sinsice koşup tekrar saldırdı. bu sefer döndüm ben kovalamaya başladım ve kaçtı gitti.
bu süre içinde köpeğin sahibi ortaya çıkmadı.
şimdi düşünüyorum benim yerime bir çocuk olsaydı orada o köpek panik halindeki o çocuğu saniyeler içinde parçalayacaktı.
sahibinin çişini kakasını yapsın diye bıraktığı köpek bir felakete yol açacaktı. bugün olmadı ama belki başka bir gün o köpek zayıf birini gözüne kestirip saldıracak.
peki bunun sorumlusu kim olacak?
yeter artık bu başıboş köpeklere bir son verilsin.
koşu yaparken geldi paçamdan yakaladı. eşofman ve ayakkabımın topuğunu kavradı köpeklerden korkmayan biri olarak gayet sakin şekilde durup uzaklaştırdım köpeği. koşuma devam ederken arkamdan sinsice koşup tekrar saldırdı. bu sefer döndüm ben kovalamaya başladım ve kaçtı gitti.
bu süre içinde köpeğin sahibi ortaya çıkmadı.
şimdi düşünüyorum benim yerime bir çocuk olsaydı orada o köpek panik halindeki o çocuğu saniyeler içinde parçalayacaktı.
sahibinin çişini kakasını yapsın diye bıraktığı köpek bir felakete yol açacaktı. bugün olmadı ama belki başka bir gün o köpek zayıf birini gözüne kestirip saldıracak.
peki bunun sorumlusu kim olacak?
yeter artık bu başıboş köpeklere bir son verilsin.
anadolu'dan türk varlığının silinme dönemi. anadolu'nun bedevileşme dönemi. emperyalistlerin 100 yıllık planlarını başarıya ulaştırması dönemi. türklerin 1000 yıllık vatanını emperyalistlere altın tepside sunması dönemi.
başlığı açan yazara mesaj atılmıyor. kaç oldu aynı yanlışı görüyorum, adledilmek değil addedilmek olacak.
konuyla ilgili söyledikleri doğrudur. kadının işi diye bir şey yoktur, ortak ev işleri vardır ve birlikte yapılır. bazen erkek yapar, bazen kadın yapar ama çoğunlukla birlikte yapılır. bazı işleri eşim hiç yapamıyor, bazı işleri de ben hiç beceremiyorum. onlar dışında her şey ortaktır. eşim de çalışmıyor bu arada, konunun kadının çalışıp çalışmaması ile de ilgisi yok bana göre. eşime ev işlerinde yardımcı oluyorum bile demiyorum, çünkü bu bir lütuf değil. öküzlüğün lüzumu yok.
konuyla ilgili söyledikleri doğrudur. kadının işi diye bir şey yoktur, ortak ev işleri vardır ve birlikte yapılır. bazen erkek yapar, bazen kadın yapar ama çoğunlukla birlikte yapılır. bazı işleri eşim hiç yapamıyor, bazı işleri de ben hiç beceremiyorum. onlar dışında her şey ortaktır. eşim de çalışmıyor bu arada, konunun kadının çalışıp çalışmaması ile de ilgisi yok bana göre. eşime ev işlerinde yardımcı oluyorum bile demiyorum, çünkü bu bir lütuf değil. öküzlüğün lüzumu yok.