Sık geçen başlıklar

darbeye kalkisan astegmen 9

ekşi profili
bütün toplantıdan tek pozisyon sızdır. o pozisyonla da bütün sezon gs böyle kollanıyor algısı oluştur. nasıl olsa burada olduğu gibi peşinden gidecek sığır çok. kimse aptal değil amaçlanan şey belli.

tartışmalı son dakika penaltılarıyla 4 maç kazanan fener mağdur oldu, 6. dakikadaki penaltıyla galatasaray zan altında kaldı. ne kadar kolaymış ya.
ihracat yapacak fabrikalar yerine bütün parayı geçemediğin köprülere betona yatırırsan; gün gelir üç kuruş döviz ülkeye girsin diye kaz dağlarında siyanürle altın aranmasına da izin verirsin, avrupa'nın çöpünü adana'ya getirtip orada yakmaya da çalışırsın, kimsenin yapmak istemediği kimyasal yük taşımış gemileri parçalama işini mersin'de de yaptırırsın, milletini eve tıkıp dünyanın dört bir yanından gelen bilmem ne varyantlı turistleri pcr testi bile yaptırmadan otellerinde de eğlendirirsin...

vallahi bu iktidarın bu millete yaptığı yağmayı tarihi boyunca hiçbir yabancı ülke yapmamıştır. düşman toprağı olsa üzülür, bu kadar da yapılmaz dersin. ama bunlar vatan, millet, ezan, bayrak diye diye hem de pişkin pişkin yapıyor.
şahsen benim için mehmet şimşek ve nihat zeybekçi‘nin bu sanal para hakkında; “saadet zinciridir”, “lale çılgınlığıyla aynıdır” gibi alakasız beyanlarda bulunmasından sonra güvenirliliğiyle ilgili aklımda en ufak bir soru işareti kalmamıştır. bu adamlar ne söylüyorsa aksini gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.