talimat almadan kendi iradenizle yaptığınız bir b*k yok dedirten açıklama
Sık geçen başlıklar
cool lemur 25
ekşi profilibir an kapakta recep tayyip erdoğan var sandım. linke korkarak tıkladım, neyse ki değilmiş.
ne de olsa o da ekonomist.
ne de olsa o da ekonomist.
sarın ukraynalı ablama oradan 2 tane bayraktar tb2 dediğim tartışma.
artık iyice işi soytarılık şovuna çevirdiler. en gurursuz, en onursuz, en omurgasız davranışlar sergileyip dikkat çekmeye çalışıyorlar.
ödül maması için tüm şaklabanlıklarını sergiliyorlar.
ödül maması için tüm şaklabanlıklarını sergiliyorlar.
köpeklerin bu aralar hep bir ağızdan havladığı yalan.
allah kimseyi 3 kuruş için sakso videosuna trollük yapmak zorunda bırakmasın.
edit: görsel
kacarsa diye ss
edit: görsel
kacarsa diye ss
ülkesine dönse yüzlerce adam tarafından paramparça edilerek tecavüze uğrayacak haberi yok.
0.2 uç perinçek'in abisi erdoğan'ın dikkatini çekebilmek için yaptığı türlü cambazlıklardan birisi.
dikkate alınacak bir adam değil zaten.
dikkate alınacak bir adam değil zaten.
sistematik ırkçılığa maruz kalıyorlarsa ülkelerine dönsünler. savaş mavaş kalmadı ne de olsa. adam ülkesine tatile bile gidiyor. madem savaş var, bu adamlar lazkiye plajlarına su-27'lerin attığı roketleri izlemeye mi gidiyorlar?
1 kelime türkçe bilmeyen suriyeli çocukları türk öğrenciler ile birlikte okutuyorlar. 6 sene önce tuzla'da bizzat şahit oldum. suriyeli çocuklar türkçe öğrenmemekte diretiyorlar. ve bunlar 1. sınıf öğrencileri. suriyeli çocuklardan birisi bir türk öğrencinin suluğunu çalıyor ve çocuk almak isteyince eline makas saplıyor. küçük kardeşimin sınıfında yaşandı bu olay ve o ara apartmanımızda oturan suriyeli ailelerin çocuklarından birisiydi yapan çocuk da.
ırkçılık yapılıyor diyen arkadaşlar, zeytinburnu'ya, fatih'e, esenyurt'a bir gitsin bakalım kim ırkçılığa uğruyor görsün. akşam 10 11'den sonra sokakta tek gezebiliyor mu bakalım.
edit: imla
1 kelime türkçe bilmeyen suriyeli çocukları türk öğrenciler ile birlikte okutuyorlar. 6 sene önce tuzla'da bizzat şahit oldum. suriyeli çocuklar türkçe öğrenmemekte diretiyorlar. ve bunlar 1. sınıf öğrencileri. suriyeli çocuklardan birisi bir türk öğrencinin suluğunu çalıyor ve çocuk almak isteyince eline makas saplıyor. küçük kardeşimin sınıfında yaşandı bu olay ve o ara apartmanımızda oturan suriyeli ailelerin çocuklarından birisiydi yapan çocuk da.
ırkçılık yapılıyor diyen arkadaşlar, zeytinburnu'ya, fatih'e, esenyurt'a bir gitsin bakalım kim ırkçılığa uğruyor görsün. akşam 10 11'den sonra sokakta tek gezebiliyor mu bakalım.
edit: imla
çok basit, şov yapmıyor.
"sizce ben x yapmış mıyımdır?" gibi cümlelerin hepsi
tipik bir ali koç oyunu. hocana takımına güvenmiyorsan çıkartma sahaya. hakemler maçın önüne geçsin diye bilerek algı yaratılmaya çalışılıyor ki beyefendi yine eline pazarcı gibi megafon alıp bağırsın, taraftar da istifa demesin.
aynı şeyleri ligin başında gs yönetimi de yapıyordu, hakemler doğradı, katletti vs yok tff'ye hesap sormaya gidiyorum... şimdi takım kümeye oynuyor.
aynı şeyleri ligin başında gs yönetimi de yapıyordu, hakemler doğradı, katletti vs yok tff'ye hesap sormaya gidiyorum... şimdi takım kümeye oynuyor.
-devleti yönetenlerin halktan kopuk olması
-saray ahalisinin uçuk harcamaları
-üst sınıfın kendi arasındaki siyasi çekişmeleri
-donanma kurulması için alınan borç parayla saray yapılması
-sanayileşememek
-memurların görevlerini kötüye kullanması
-rüşvetin osmanlı'nın son 100 150 yılında çok yaygın olması
-çok fazla etnik grubun bir arada yaşaması
-fransız ihtilalı
-rus çarlığı'nın osmanlı'yı her seferinde ezmesi (adamlar çatalca'ya kadar gelmişler şaka gibi)
-cehalet
-saray ahalisinin uçuk harcamaları
-üst sınıfın kendi arasındaki siyasi çekişmeleri
-donanma kurulması için alınan borç parayla saray yapılması
-sanayileşememek
-memurların görevlerini kötüye kullanması
-rüşvetin osmanlı'nın son 100 150 yılında çok yaygın olması
-çok fazla etnik grubun bir arada yaşaması
-fransız ihtilalı
-rus çarlığı'nın osmanlı'yı her seferinde ezmesi (adamlar çatalca'ya kadar gelmişler şaka gibi)
-cehalet
aptalca detaylara takılıp insanların pratik düşünmesine düşman olurlar. sunduğunuz fikirlere karşı hep "benim dediğim önce bir olsun da sonra sizinkilere bakarız" kafası ile yaklaşırlar.
en azından büyük çoğunluğu böyle
en azından büyük çoğunluğu böyle
galatasaray'ı dursun özbek denilen çapsız herifin elinden batık halde alıp, düzlüğe çıkarmış adam. her ne kadar çok polemiğe de girse, kavga dövüş de etse, kendisi bu kulübe çok iyi hizmet etti. uzun yillar sonra ilk defa kulübü kâra geçirdi. transfer politikaları tartışılır tabi o kadar iyi değildi ama ekonomik olarak çok iyi yönetti.
büyük geçmiş olsun allah şifa versin.
büyük geçmiş olsun allah şifa versin.
gelen türk olunca karşı olması doğaldır. o, ümmetin lideri olarak bütün araplara kucaklayıp, emin adımlar ile halifeliğe yürüyecektir.
fetih rüyaları görmeye devam
fetih rüyaları görmeye devam
ubisoft ne zaman büyüdü, oyun endüstrisi o zaman boka döndü işte.
2003-2010 arası dönem oyun dünyasının altın çağıdır. call of duty'ler, gta'lar, max payne'ler, cs 1.6'lar...
ubisoft bir far cry aldı, sonra bütün oyunlarını açık dünya-aksiyon-rpg oyunlarına çevirdi. baktılar çok satıyor, diğer oyun firmaları da aynı şeylere yöneldiler. birbirinin kopyası olan, aynı motorlar ile geliştirilen, vasat bug dolu oyun var piyasada.
özellikle 3 senedir bir erken erişim furyası çıktı, %50'si bile bitmemiş oyunları 60 dolardan satıp 1-1.5 sene oyunculara eziyet çektiriyorlar. steam'e bir giriyorsun, oyunların yarısı erken erişim.
2003-2010 arası dönem oyun dünyasının altın çağıdır. call of duty'ler, gta'lar, max payne'ler, cs 1.6'lar...
ubisoft bir far cry aldı, sonra bütün oyunlarını açık dünya-aksiyon-rpg oyunlarına çevirdi. baktılar çok satıyor, diğer oyun firmaları da aynı şeylere yöneldiler. birbirinin kopyası olan, aynı motorlar ile geliştirilen, vasat bug dolu oyun var piyasada.
özellikle 3 senedir bir erken erişim furyası çıktı, %50'si bile bitmemiş oyunları 60 dolardan satıp 1-1.5 sene oyunculara eziyet çektiriyorlar. steam'e bir giriyorsun, oyunların yarısı erken erişim.
dön bilader sıra bende
akrabası vasıtasıyla belediyeye kapak atmış bir sümsüğün saygısızlığı.
siyasal islam budur. görün işte. görün ki bir daha bu ülkede bunlar iktidara gelemesin.
siyasal islam budur. görün işte. görün ki bir daha bu ülkede bunlar iktidara gelemesin.
cehape dönemi geldiği için allah yağmur yağdırmıyor der şimdi bazı akit hocalar.