turgut altınok : sahte olmasa akp de ne işim var aq.
Sık geçen başlıklar
guzelceli 19
ekşi profiliistanbul, fetö piçlerine hizbullah ve pkk köpeklerine kalmasın diye veriyorum ben.
sadece fetö ve benzeri cemaatlere milletin parasını vermemesi bile yeter.. domuz sürüsünün maması kesilince burada anırması ayrı güzel.
aq fetöye yıllarca inandınız 1 gün de buna inanır insan.
bende orospu çocuksuz bir ülke istiyorum ama her yerden çıkıyorlar.
yahudi cesaret madalyası takıp, oğlu israille ticaret yapan arap itlerinin tespitini sikiyim.
nasıl bir korkaklıktır, nasıl bir ödlekliktir bu karşısında kimse yokken atıp tutuyor ama kimsenin karşısını çıkmaya cesareti yok.
partiyi devlet sanan bir sıçmık.
ağaçlı yol.
çarşıdan stada.
çarşıdan stada.
yakınlarımı fetöden içeri alırsanız öterim demiş.
en son şam da namaz kılıyorduk ne oldu o iş.
halay başı...mengri mengri.
o kadar batık durumda ki ülke, para basıyor, zam yapıyor, elde avuçta ne varsa satıyor yine de yetiştiremiyor...
17 yılın sonunda gelinen nokta.
17 yılın sonunda gelinen nokta.
tayyip varken bunun tek başına herhangi bir karar alabileceğini sanan salaklar var.
istanbul'u gavurun elinden kurtaran başkomutanın kararıdır.
anladığım kadarıyla iksir ölümsüz, kullanan değil.
ilginç, fetöye ne isterse veren biri tarafından yönetilen ülkede, bilimsel video hazırlıyor diye adama fetöcü damgası vurmak ta biraz garip.
allah ın rahmetini kime vereceğini bildiğini sanan kullardan olmayın. o rahmet size çok uzak olur.
beşiktaş seviyeyi düşürmedikçe daha çok delirecekler.