Sık geçen başlıklar

beni al onu alma 8

ekşi profili
uzun zamandır fenere çok zarar veremiyordu. zarar verecek şansı fazla bulamıyordu max kenardan itiraz edip oyuna girmeden sarı görüyordu. bugün kısa bir süreliğine bu şansı yakaladı son on dakika ve bunu iyi değerlendirdi verebileceği maksimum zararı verip siktirolup gitti . şimdi mert'e mi kızalım yoksa ona bu şansı tanıyan ismail'e mi. lan bu adamı tribüne koysan ne yapar ne eder sahayı kapattırır takımda tutup oyuna alıyorsunuz.
zaten böyle bir şey neden sahibinden de satılıyor ki. böyle mülklerin zenginlerin takıldığı kulüp yada ona benzer bir şeyde yada ne bileyim sadece zenginlere hizmet eden emlakçıların belirli insanlarla iletişim kurarak satması gerekmiyor mu. hani tamamen bilmediğimden soruyorum .