ülke resmen işgal altında.
bu ruanda meselesi resmen bu milletle alay etmektir. turizm diye ingiltere'nin def ettiği mültecileri biz alıcaz.
dünyanın mülteci deposu olduk. işgal sadece top tüfekle olmuyor. bu da bir işgal. açık kapı politikası ile beraber bu ülkenin yıkım politikasıdır geri kabul anlaşması.
peki muhalif partiler neden en üst seviyeden, ülkenin en önemli sorununa sesini çıkarmıyor? kapalı kapılar ardında anlaşmalar mı yapıldı? almanya ziyareti bunun için miydi? zafer partisi de dahil olmak üzere bu konu için ülke çapında bir miting, yürüyüş neden yapılmıyor? herkes büyük ortadoğu projesine mi çalışıyor?
Sık geçen başlıklar
asiruzgar 16
ekşi profiliherkes türkler gibi sabır taşı değil tabi.
bu ülkenin insanları saddam zulmünden kaçan kürtlere kucak açtı. ne yaptılar. topraklarımızda hak iddia edip, insanlarımızı katlederek karşılık verdiler.
hainlik için domalmadıkları ülke kalmadı. kaçakçılıkla elde etmedikleri zenginlik, mağduriyet kasarak elde etmedikleri imkan kalmadı. vergilerimizle okuyup, pkkya destek oldular, teröristbaşına taptılar.
ermeniler, yunanlılar, kürtler, ilerde araplar ve afganlar...
türklerin kaderi değişmiyor. sırtından bıçaklanmaları bitmiyor.
bu millet gerçekten milliyetçi olduğu zaman kurtulacak. yoksa hainleri seyretmeye ve sonuçlarını yaşamaya mahkum.
bu ülkenin insanları saddam zulmünden kaçan kürtlere kucak açtı. ne yaptılar. topraklarımızda hak iddia edip, insanlarımızı katlederek karşılık verdiler.
hainlik için domalmadıkları ülke kalmadı. kaçakçılıkla elde etmedikleri zenginlik, mağduriyet kasarak elde etmedikleri imkan kalmadı. vergilerimizle okuyup, pkkya destek oldular, teröristbaşına taptılar.
ermeniler, yunanlılar, kürtler, ilerde araplar ve afganlar...
türklerin kaderi değişmiyor. sırtından bıçaklanmaları bitmiyor.
bu millet gerçekten milliyetçi olduğu zaman kurtulacak. yoksa hainleri seyretmeye ve sonuçlarını yaşamaya mahkum.
yaşadığım küçük şehirde bile yüzlerce zenci var. daha fazlası geldiğinde, bunlar gettolaşıp, türklerle evlilikleri artığında ne olur bilmiyorum. resmen türkiye'nin ulus devlet olma özelliğini yok etmeye çalışıyorlar. böylece ülkeyi kalıcı olarak parçalamak ve yönetmek daha kolay olacak. bop tıkır tıkır işliyor.
hiç ırkçılık zımbırtısına başlamayın. bu dünya ne çektiyse bu hümanizm kasan gerizekalılardan çekti. uluslar yok oldu. zencilerin yaratılışları gereği neler yaptıkları abd ve ab'de belli. mahallerine girse canlı çıkamayacak olanlar burda sjwlik kasmasın!
işin acı tarafı buna dur diyecek ne bir muhalefet ne bir ordu ne bir yapı var. benim gibi bilinçli vatanseverler de kalbimiz acıya acıya olanları, bir ülkenin yok oluşunu izliyoruz. zafer partisini anladığınızda gerçekten geç olacak. hala utanmadan en faşist parti olan dem/hüdaparı sevimli görüp, bu ülke yok olmasın diye mücadele eden zp'ye ırkçı diyorsunuz ya allah belanızı versin sizin!!!
hiç ırkçılık zımbırtısına başlamayın. bu dünya ne çektiyse bu hümanizm kasan gerizekalılardan çekti. uluslar yok oldu. zencilerin yaratılışları gereği neler yaptıkları abd ve ab'de belli. mahallerine girse canlı çıkamayacak olanlar burda sjwlik kasmasın!
işin acı tarafı buna dur diyecek ne bir muhalefet ne bir ordu ne bir yapı var. benim gibi bilinçli vatanseverler de kalbimiz acıya acıya olanları, bir ülkenin yok oluşunu izliyoruz. zafer partisini anladığınızda gerçekten geç olacak. hala utanmadan en faşist parti olan dem/hüdaparı sevimli görüp, bu ülke yok olmasın diye mücadele eden zp'ye ırkçı diyorsunuz ya allah belanızı versin sizin!!!
adam siyasal islamcı ve kürt faşistlerinin altına yatan solcuları birleştirdi.
halk tv ve akp medyası aynı anda saldırıyor.
tesadüf mü bu?
arı kovanına çomak soktu çünkü. al gülüm ver gülüm, el birliği ile tcyi yıkalım gülüm düzenine baş kaldırdı.
rahatsızlıkları bu yüzden.
halk tv ve akp medyası aynı anda saldırıyor.
tesadüf mü bu?
arı kovanına çomak soktu çünkü. al gülüm ver gülüm, el birliği ile tcyi yıkalım gülüm düzenine baş kaldırdı.
rahatsızlıkları bu yüzden.
esip gürlediğine bakmayın; hasta getiriyoruz, öğrenci getiriyoruz diye gazzenin boşaltılmasına yardımcı oluyorlar. israil'in ekmeğine yağ sürüyorlar.
iyi seyirler türkiye.
iyi seyirler türkiye.
"yeni kentsel dönüşüm yasası tbmm'den geçti:
-şehircilik bakanlığı, artık mevcutta bina bulunan alanları da rezerv alan ilan edebilecek. önceden yalnızca boş alanlar rezerv alan ilan edilebiliyordu. yeni düzenlemede artık mevcut binalar maliklere sorulmadan rezerv alan kapsamına alınabilecek. bakanlık istediği her yeri rezerv alan ilan edebilecek.
-rezerv alan ilan edilen yerdeki konutlar mahkeme süreci dahil 90 gün içinde boşaltılacak.
-rezerv alana alınan yerlerdeki konut sahiplerine bakanlık başka bir yerden konut verebilecek.
-örneğin kadıköy'de mevcut bir binanın olduğu alan rezerv alan ilan edilip bina 90 gün içinde yıkılabilecek. konut sahibine ise duruma göre ya aynı yerden ya da başka bir ilçeden, mesela sultanbeyli'den konut verilebilecek.
-rezerv alanlardaki imar planı, parselasyon, ruhsat ve iskan aşamalarında bakanlık yetkili olacak, belediyeler by-pass edilecek." link
eğer doğruysa körfez ülkelerine özellikle istanbul'un en güzel yerlerinin peşkeş çekileceğinin, istanbul'u türksüzleştirme politikasının son sürat devam ettiğinin göstergesidir.
edit: deprem için vs. diyenler bu yasanın ucunun açık olduğunun, suistimal edebileceğinin farkında değil mi? yetki neden belediyeden bakanlığa alınıyor düşündünüz mü? neden şimdi? nakit ihtiyacının olduğu dönemde bu yasanın çıkması tesadüf mü?
-şehircilik bakanlığı, artık mevcutta bina bulunan alanları da rezerv alan ilan edebilecek. önceden yalnızca boş alanlar rezerv alan ilan edilebiliyordu. yeni düzenlemede artık mevcut binalar maliklere sorulmadan rezerv alan kapsamına alınabilecek. bakanlık istediği her yeri rezerv alan ilan edebilecek.
-rezerv alan ilan edilen yerdeki konutlar mahkeme süreci dahil 90 gün içinde boşaltılacak.
-rezerv alana alınan yerlerdeki konut sahiplerine bakanlık başka bir yerden konut verebilecek.
-örneğin kadıköy'de mevcut bir binanın olduğu alan rezerv alan ilan edilip bina 90 gün içinde yıkılabilecek. konut sahibine ise duruma göre ya aynı yerden ya da başka bir ilçeden, mesela sultanbeyli'den konut verilebilecek.
-rezerv alanlardaki imar planı, parselasyon, ruhsat ve iskan aşamalarında bakanlık yetkili olacak, belediyeler by-pass edilecek." link
eğer doğruysa körfez ülkelerine özellikle istanbul'un en güzel yerlerinin peşkeş çekileceğinin, istanbul'u türksüzleştirme politikasının son sürat devam ettiğinin göstergesidir.
edit: deprem için vs. diyenler bu yasanın ucunun açık olduğunun, suistimal edebileceğinin farkında değil mi? yetki neden belediyeden bakanlığa alınıyor düşündünüz mü? neden şimdi? nakit ihtiyacının olduğu dönemde bu yasanın çıkması tesadüf mü?
bakın tekrar ediyorum. ülkenin bir numaralı sorunu budur)!!! link
"kaçaklar tekneyle gelmeye başladı! mersin erdemli kızkalesi sahiline tekneyle gelen onlarca kaçak şehre böyle giriş yaptı."
ülke elden gidiyor. iktidar eliyle; foncu sivil toplum örgütü ve gazetecilerin, cılız tepkisiyle muhalefetin eliyle savaşlarla elde ettiğimiz bu topraklar kaybediliyor. ülkenin demografik yapısı değiştirilerek istikrarsızlaştırılıyor ve bu sayede kurtuluş savaşının da intikamı alınmış oluyor.
yarın bir gün azınlığa düştüğümüzde, asayiş tamamen elimizden gittiğinde anlayacaksınız ama iş işten geçmiş olacak!
sessiz işgal bu! işgal ediliyoruz. topsuz tüfeksiz.
"kaçaklar tekneyle gelmeye başladı! mersin erdemli kızkalesi sahiline tekneyle gelen onlarca kaçak şehre böyle giriş yaptı."
ülke elden gidiyor. iktidar eliyle; foncu sivil toplum örgütü ve gazetecilerin, cılız tepkisiyle muhalefetin eliyle savaşlarla elde ettiğimiz bu topraklar kaybediliyor. ülkenin demografik yapısı değiştirilerek istikrarsızlaştırılıyor ve bu sayede kurtuluş savaşının da intikamı alınmış oluyor.
yarın bir gün azınlığa düştüğümüzde, asayiş tamamen elimizden gittiğinde anlayacaksınız ama iş işten geçmiş olacak!
sessiz işgal bu! işgal ediliyoruz. topsuz tüfeksiz.
kemal kılıçdaroğlu, "erdoğan'ın adaylığına neden sessiz kalıyorsunuz" eleştirilerine yanıt verdi: "diyelim ki ses çıkardık nereye gidecek? yüksek seçim kurulu'na. o üyeleri atayan kim erdoğan. verdiği karara kim itiraz edecek? itiraz edeceğin hiçbir yer yok."link
bu zihniyetle seçime gidilir mi? o zaman seçimde yasalara aykırı birşeyler olursa itiraz da etmeyin, kabullenin. kafayı yememek elde değil!
not: celal eren çelik'in yorumu: "turgut özal,meclis’i devre dışı bırakarak 1. körfez savaşı’nda orduya. “kuzeyden ırak’a girin” deyip “anayasa’yı bir kere delmekle bir şey olmaz” demişti.o dönemin muhalefeti ayağa kalkmış özal da geri adım atmıştı.
şimdi iktidarı ile muhalefeti anayasa’yı birlikte deliyorlar."
bu zihniyetle seçime gidilir mi? o zaman seçimde yasalara aykırı birşeyler olursa itiraz da etmeyin, kabullenin. kafayı yememek elde değil!
not: celal eren çelik'in yorumu: "turgut özal,meclis’i devre dışı bırakarak 1. körfez savaşı’nda orduya. “kuzeyden ırak’a girin” deyip “anayasa’yı bir kere delmekle bir şey olmaz” demişti.o dönemin muhalefeti ayağa kalkmış özal da geri adım atmıştı.
şimdi iktidarı ile muhalefeti anayasa’yı birlikte deliyorlar."
en önemli gündem maddemiz bu! bu olmalı! bu türkiye'nin varolup/olmama savaşıdır. göz göre göre işgal ediliyoruz. kaynak
insanların uyanması için gelenlerin asker üniformasında mı olması lazım? bu da bir işgaldir!..
her gün gündemin üst sıralarında olmalı. ekonomi, asayiş, eğitim, sağlık hepsi buna bağlı. yarın çok geç olacak!
insanların uyanması için gelenlerin asker üniformasında mı olması lazım? bu da bir işgaldir!..
her gün gündemin üst sıralarında olmalı. ekonomi, asayiş, eğitim, sağlık hepsi buna bağlı. yarın çok geç olacak!
adamlar doğru olanı yapmıştır, sınırlarını korumuştur. ne yapacaklardı? bu at hırsızı kılıklı heriflerin sınırlarından geçip, milli güvenliklerini tehdit etmelerine izin mi vereceklerdi?
biz 100 yıl önce neden düşünmemişiz bu beyinsizlerin düşündüklerini acaba? vatanımızı canımız pahasına savunmuşuz, sıfırdan bir ülke kurmuşuz. başka ülkelere kaçıp, oranın kızlarının çocuklarının namuslarına göz dikmemişiz. bir akıllı bunlar çünkü.
ülkesinin demografik yapısının değişmesine, üniter yapısının bozulmasına, kültürünün ve dilinin zarar görmesine izin vermeyen her ülkeye selam olsun. doğru olanı yapıyorlar. darısı çok geç olmadan bizimkilerin başına!
biz 100 yıl önce neden düşünmemişiz bu beyinsizlerin düşündüklerini acaba? vatanımızı canımız pahasına savunmuşuz, sıfırdan bir ülke kurmuşuz. başka ülkelere kaçıp, oranın kızlarının çocuklarının namuslarına göz dikmemişiz. bir akıllı bunlar çünkü.
ülkesinin demografik yapısının değişmesine, üniter yapısının bozulmasına, kültürünün ve dilinin zarar görmesine izin vermeyen her ülkeye selam olsun. doğru olanı yapıyorlar. darısı çok geç olmadan bizimkilerin başına!
bipolar arkadaşım tarafından öldürüleceğim. nedense içime doğuyor. bir ara saçmaladığımı düşünüp konuyu kapatmıştım ama yıllar sonra beni bulması tekrar yeşertti düşüncelerimi. bana yakın bir ile taşınmış, arada gereksiz mesaj atmaya başladı. bilmiyorum garip bir his. beni öldürürse bu entry bir başkası tarafından editlenecektir*
pul olan maaşımı ve arşa çıkan faiz oranlarını düşününce lastiğini ancak alabileceğim bu iki arabayı beynim bile karşılaştırmayı reddediyor.
9. sınıftayken okuldan kaçıp atatürk parkına gitmiştik içinde nikah salonu bulunuyordu.
bir çift vardı kaçmışlar yıldırım nikahı kıyacaklar, gelin bizi görünce rica etti kimsemiz yok nikahımız kıyılırken yanımızda olur musunuz dedi kabul ettik
çok fazla alkışlamıştık galiba nikah memuru: "şahitlerin ve şakşakçıların huzurunda sizi karı koca ilan ediyorum" demişti.
bir çift vardı kaçmışlar yıldırım nikahı kıyacaklar, gelin bizi görünce rica etti kimsemiz yok nikahımız kıyılırken yanımızda olur musunuz dedi kabul ettik
çok fazla alkışlamıştık galiba nikah memuru: "şahitlerin ve şakşakçıların huzurunda sizi karı koca ilan ediyorum" demişti.