başlığı açan yazara mesaj atılmıyor. kaç oldu aynı yanlışı görüyorum, adledilmek değil addedilmek olacak.
konuyla ilgili söyledikleri doğrudur. kadının işi diye bir şey yoktur, ortak ev işleri vardır ve birlikte yapılır. bazen erkek yapar, bazen kadın yapar ama çoğunlukla birlikte yapılır. bazı işleri eşim hiç yapamıyor, bazı işleri de ben hiç beceremiyorum. onlar dışında her şey ortaktır. eşim de çalışmıyor bu arada, konunun kadının çalışıp çalışmaması ile de ilgisi yok bana göre. eşime ev işlerinde yardımcı oluyorum bile demiyorum, çünkü bu bir lütuf değil. öküzlüğün lüzumu yok.
19.04.2022 · 50. sıra
banasorsevgilikari
18.04.2022 00:06