yaklaşık iki saat kadar önce sahipli olduğunu düşündüğüm tasmalı azgın bir köpek tarafından ısırıldım.
koşu yaparken geldi paçamdan yakaladı. eşofman ve ayakkabımın topuğunu kavradı köpeklerden korkmayan biri olarak gayet sakin şekilde durup uzaklaştırdım köpeği. koşuma devam ederken arkamdan sinsice koşup tekrar saldırdı. bu sefer döndüm ben kovalamaya başladım ve kaçtı gitti.
bu süre içinde köpeğin sahibi ortaya çıkmadı.
şimdi düşünüyorum benim yerime bir çocuk olsaydı orada o köpek panik halindeki o çocuğu saniyeler içinde parçalayacaktı.
sahibinin çişini kakasını yapsın diye bıraktığı köpek bir felakete yol açacaktı. bugün olmadı ama belki başka bir gün o köpek zayıf birini gözüne kestirip saldıracak.
peki bunun sorumlusu kim olacak?
yeter artık bu başıboş köpeklere bir son verilsin.
19.04.2022 · 48. sıra
mute derler
18.04.2022 00:00