30 yaş üstü kadınların ve 25 yaş altı erkeklerin tuzluk alıp koştuğu başlık.
Sık geçen başlıklar
doksanlardakalmisadam 31
ekşi profilihemen damlamış amk semt pazarı götüne girsin bir ömür pazar artıklarını ye puşt.
bir telefonunu göster diyenler, iki ama şurda şu fiyata diyenler...
kaçmış:
görsel
bir telefonunu göster diyenler, iki ama şurda şu fiyata diyenler...
kaçmış:
görsel
meral başkan öldi mü
mansur aday oldi mü
ekrem hevesin aldi mü
şimdi kiliçdar yırtinür
mansur aday oldi mü
ekrem hevesin aldi mü
şimdi kiliçdar yırtinür
çomarlar akp'yi protesto etmek için bir ders olsun diye mhp'ye oy veriyor sözlüktekiler de bu duruma şaşırıyor.
öyle ya da böyle %40'lari var adamların.
öyle ya da böyle %40'lari var adamların.
düşünsene başlık altına sıçanlar gibi birine denk geldiğinizi asıl paniği o zaman görürsünüz.
sözlükte olup da bu yazılanları ciddiye alacak bir kadın olduğunu düşünmüyorum olur da bir iki kişi çıkar kafaya takar sözüm onlara gelsin: kapat sözlüğü rahatına bak. burası hayatta bir bok başaramamis büyük ihtimal ama 28-32 yaş arasındaki bekar kadınlardan siktiri yemiş amsalaklarla dolu.
düşüyor mu böyle meriç diyeceklere de : bu entrye düşen kadının da aklını seveyim.
sözlükte olup da bu yazılanları ciddiye alacak bir kadın olduğunu düşünmüyorum olur da bir iki kişi çıkar kafaya takar sözüm onlara gelsin: kapat sözlüğü rahatına bak. burası hayatta bir bok başaramamis büyük ihtimal ama 28-32 yaş arasındaki bekar kadınlardan siktiri yemiş amsalaklarla dolu.
düşüyor mu böyle meriç diyeceklere de : bu entrye düşen kadının da aklını seveyim.
tavşan sikini taşa sürtmüş, dağı siktim demiş.
az önce yayınciya yaptığı açıklamada konuşmasının yüzde 50'sini hakeme ayırdı.
hakem yenimiymis oyun kalitesini düşürmüş. çok yanlış kararlar vermiş.
okan gittiğin yol yol değil bu yolun sonu 2.devre sivasspor.
hakem bu ligin üstünde maç yönetti.
hakem yenimiymis oyun kalitesini düşürmüş. çok yanlış kararlar vermiş.
okan gittiğin yol yol değil bu yolun sonu 2.devre sivasspor.
hakem bu ligin üstünde maç yönetti.
ey oğul
dediler rıdvan'ın yerine boyd oynatıyormuşsun, yapma.
dediler josef'in yerine salih düşünüyormuşsun, etme.
dediler merkez stoperde welinton olacakmış, eyleme.
dediler ghezzal'dan 10 numara yapmaya çalışıyormuşsun, siktir git.
dediler rıdvan'ın yerine boyd oynatıyormuşsun, yapma.
dediler josef'in yerine salih düşünüyormuşsun, etme.
dediler merkez stoperde welinton olacakmış, eyleme.
dediler ghezzal'dan 10 numara yapmaya çalışıyormuşsun, siktir git.
bazen karşında oturması bile yeter. bir şey anlatmazsın sadece oturursun. o da sormaz neyin var diye. oturur senle. birlikte geçirilen bu zaman saatlerce konuşup rahatlamaktan daha iyi gelir.
ek ders desen full yazılıyor diyerek "telefonunu göster yeğenim" basitliğinde entry giren adamların varlığının bulunduğu bu ülkede fazla beklentiye girmemek gerek.
geçenlerde bir video vardı ya karnının doymasini yaşamak sanıyor bu millet, gravyer görmemiş parmesan görmemiş loru peynir sanıyor diye, bu adamlar ispatı.
evli 3 çocuklu 1 in 4'ü uzman eş çalışmayan öğretmen 9bin alıyor herkes aynı sanıyor.
il merkezlerinde öğretmen fazlalığı var maaş karşılığı giriyor 6300 lira maaş alıyor desen inanmaz çünkü işine gelmez. bir maaş bordrosu atsan fetopkkchp tarzı cevap verir olmadı pişkinliğe vurur.
seslerinin çok çıktığı da yok hepsi boş ses, sendika üyeliklerinin yüzde 80'i zaten akpmhp arka bahçesi sendikalarına kayıtlı. birlik olsalar ilk olarak bu sendikalardan istifa ederek başlarlar işe. o yüzden ne kadar az maaş alsalar hak ediyorlar. çocuk gibi sınava girecekler şimdiden hepsi uzmanlık sınavına ön hazırlıklara başladı noluyor ulan diyen yok.
bir thomas hobbes değilim ama yaşasaydı öğretmen öğretmenin kurdudur derdi.
geçenlerde bir video vardı ya karnının doymasini yaşamak sanıyor bu millet, gravyer görmemiş parmesan görmemiş loru peynir sanıyor diye, bu adamlar ispatı.
evli 3 çocuklu 1 in 4'ü uzman eş çalışmayan öğretmen 9bin alıyor herkes aynı sanıyor.
il merkezlerinde öğretmen fazlalığı var maaş karşılığı giriyor 6300 lira maaş alıyor desen inanmaz çünkü işine gelmez. bir maaş bordrosu atsan fetopkkchp tarzı cevap verir olmadı pişkinliğe vurur.
seslerinin çok çıktığı da yok hepsi boş ses, sendika üyeliklerinin yüzde 80'i zaten akpmhp arka bahçesi sendikalarına kayıtlı. birlik olsalar ilk olarak bu sendikalardan istifa ederek başlarlar işe. o yüzden ne kadar az maaş alsalar hak ediyorlar. çocuk gibi sınava girecekler şimdiden hepsi uzmanlık sınavına ön hazırlıklara başladı noluyor ulan diyen yok.
bir thomas hobbes değilim ama yaşasaydı öğretmen öğretmenin kurdudur derdi.
oğuzhan yılda 1 gol atar kulak tıkama hareketi yapar batshuayi maç başına 15 gol kaçırır iş işten geçtikten sonra hatay'a gol atar eliyle çene yapmayın hareketi yapar sadık taraftarına sik sallar...
ülke öyle bir bok çukuru ki her kategoride aynı kokuşmuşluk.
ülke öyle bir bok çukuru ki her kategoride aynı kokuşmuşluk.
adam sadece savciyken karakterliymis ya la*
torpil yapsın diye hocasına gitti baro avukatlık basvurusunu öne çeksin diye.
hocası da biraz da bizim nazımızi çeksinler dedi.
kutsal olan ilgaz değil cumhuriyet savcılığı makamıymış.
basit yalan söylememek için evlenen ilgaz'dan torpil kovalayan ilgaz'a... hey gidi hey.
torpil yapsın diye hocasına gitti baro avukatlık basvurusunu öne çeksin diye.
hocası da biraz da bizim nazımızi çeksinler dedi.
kutsal olan ilgaz değil cumhuriyet savcılığı makamıymış.
basit yalan söylememek için evlenen ilgaz'dan torpil kovalayan ilgaz'a... hey gidi hey.
eğer çalıştığınız iş yoğun çok insan görmenize sebep oluyor ve yaşadığınız şehir büyük bir şehirse çok iyi hissettiren durumdur.
yoksa küçük bir ilçede yaşayıp evden çalışmak zorunda kalıyor ya da iş yerinde de mutsuz bir ortamdaysaniz ötanazi başlığında kendinizi bulmanız an meselesi.
yoksa küçük bir ilçede yaşayıp evden çalışmak zorunda kalıyor ya da iş yerinde de mutsuz bir ortamdaysaniz ötanazi başlığında kendinizi bulmanız an meselesi.
barcelonasi reali yetmiyor gibi ülkesi de hakem desteği ile ayakta tutuluyor. rezalet bir karar ile isviçre'nin 10 kişi bırakıldığı maç.
en son neşet ertaş'tan gönül dağı'nı açtım havaya girmişim yatıyor terk ettiğim kadını düşünürken birden heeepsi burada diye yüksek bir ses çıktı.
türkünün ortasına hepsiburada reklamı da olmaz artık.
türkünün ortasına hepsiburada reklamı da olmaz artık.
bu paraya iyi diyenler baba evinde kalıyor galiba. hiçbir faturadan haberi olmayıp mutfak masrafına girmeyip kazandığını kendine harcayan biriktiren adam bu paraya iyi diyor.
tek başına yaşanırsa insan gibi yaşanabilir. yılda bir tatile gidersin para biriktirip 4-5 seneye ayağını yerden kesecek araba alırsın, 10 sene borçlanarak 2+1 daire alırsın vs.
ama aile olup bu parayı alıyorsan kemal sunal'ın öğretmen filmindeki adam olursun. biber 12 lira, et 80 lira, tavuk 35 lira, kaşar 60 lira ancak mutfak masrafına yeter.
tek başına yaşanırsa insan gibi yaşanabilir. yılda bir tatile gidersin para biriktirip 4-5 seneye ayağını yerden kesecek araba alırsın, 10 sene borçlanarak 2+1 daire alırsın vs.
ama aile olup bu parayı alıyorsan kemal sunal'ın öğretmen filmindeki adam olursun. biber 12 lira, et 80 lira, tavuk 35 lira, kaşar 60 lira ancak mutfak masrafına yeter.
beşiktaşlı olarak maçın yorumcusu feyyaz'ın kıkırdayarak tek taraflı anlatımını yanlış buluyorum. hiç mi izleyen rakip taraftarı yok? düşündüm de yok lan cidden *
bu ruh halinde olan bir adamdan kadına fayda gelmez. kadınlara en başta sempatik gelse de hasta boyutta seven erkek işler ters gidince ağır bedeller ödetmeden o birlikteliği sonlandırmaz.
beni deli gibi sev ölümüne sev demeyin, beni insan gibi sev deyin.
beni deli gibi sev ölümüne sev demeyin, beni insan gibi sev deyin.