sabah 7 akşam 7 inşaatta çalışıp , sosyal medya , gazete , dergi , tv takip edemediklerini tahmin ettiğim, saat sekiz gibi uyuduklarını düşündüğüm işçi emekçi dayılar bile beton mikserini beklerken :
“suriyelileri siktir etmenin zamanı geldi ya neydi o hocanın adı zafer miydi ?”diye kendi aralarında konuşuyorlardı.
(bkz: bilemiyorum altan)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu coşmak filan değil, pedofili meşrulaştırması.
zamanında britney, çıkış şarkısıyla aynı şeyi yaparken 10lu yaşlardaki beynim pek basmıyordu olan biteni; ancak artık o yaşlarda değilim.
müzik piyasasının iyice bok çukuruna döndüğü bu günlerde, ta ilkokul zamanından başlayarak, kız çocuklarına arzu nesnesi olmaları öğütleniyor bilinçaltında.
aleyna tilki'yi ve bu şarkıyı çok sevecek bi sürü kız çocuğu var; kendilerine "ortaokul/lisede sakallı bıyıklı heriflerin motoruna binip gitmek normaldir." mesajını vererek ne bok yemeye çalıştığını aşırı merak ediyorum.
ben de yıllarca mtv, şamdan, gala ve bilimum kaynaklar sayesinde aynı saçmalıklara maruz kaldığım için doğru/yanlış algım çok bozuktu. sokakta da koca koca adamların tacizine uğradıkça, kendimi -yaşımdan çok önce- kadın gibi hissetmeye koşullandırdım. çünkü çevreden edindiğim izlenim, benim seksi olduğum/olmam gerektiği yönündeydi.
bu klip ve benzerleri, gerçekten, kızların (ve aslında erkeklerin de) algısıyla oynuyor.
bıktım artık kadın şarkıcıların domalıp durmasından, götünü memesini açıp "yok mu ateşimi söndüren?" bakışları atmasından.
erotizm görmesek yiyicez bunları. merak duygusu kalmadı artık - ki bence en seksi şeydir.
bacaklarınızı açıp labiaları ayırın, hd yayınlasınlar da bitsin artık bu çilemiz.
zamanında britney, çıkış şarkısıyla aynı şeyi yaparken 10lu yaşlardaki beynim pek basmıyordu olan biteni; ancak artık o yaşlarda değilim.
müzik piyasasının iyice bok çukuruna döndüğü bu günlerde, ta ilkokul zamanından başlayarak, kız çocuklarına arzu nesnesi olmaları öğütleniyor bilinçaltında.
aleyna tilki'yi ve bu şarkıyı çok sevecek bi sürü kız çocuğu var; kendilerine "ortaokul/lisede sakallı bıyıklı heriflerin motoruna binip gitmek normaldir." mesajını vererek ne bok yemeye çalıştığını aşırı merak ediyorum.
ben de yıllarca mtv, şamdan, gala ve bilimum kaynaklar sayesinde aynı saçmalıklara maruz kaldığım için doğru/yanlış algım çok bozuktu. sokakta da koca koca adamların tacizine uğradıkça, kendimi -yaşımdan çok önce- kadın gibi hissetmeye koşullandırdım. çünkü çevreden edindiğim izlenim, benim seksi olduğum/olmam gerektiği yönündeydi.
bu klip ve benzerleri, gerçekten, kızların (ve aslında erkeklerin de) algısıyla oynuyor.
bıktım artık kadın şarkıcıların domalıp durmasından, götünü memesini açıp "yok mu ateşimi söndüren?" bakışları atmasından.
erotizm görmesek yiyicez bunları. merak duygusu kalmadı artık - ki bence en seksi şeydir.
bacaklarınızı açıp labiaları ayırın, hd yayınlasınlar da bitsin artık bu çilemiz.
zabıta memuruyum. 8/1 derece kademem var. (3 yıldır görevdeyim) dün yatan maaş 10.310,00 tl. bizim böyle aldığımız yerde doktorun en kıdemsizinin 20 binden aşağı almaması gerek. yazık gerçekten çok yazık.
bu arada bizim maaşımız yüksek değil, doktorunki çok düşük.
bu arada bizim maaşımız yüksek değil, doktorunki çok düşük.
valencia abilik nasıl yapılır gösterdi, aylar sonra gol atma şansı varken büyüklük yapıp penaltıyı bıraktı. golde arda kadar payı var.
bu mk araplarına duyar kasanın ta geçmişini belleyeyim 7den 70e hepsi aynı bok. çöl bedevisine insan gibi davranırsan o da kafana böyle sıçar işte.
kendisi fakir türk milletinin vergileriyle bir eli yağda bir eli balda büyüdü .türk milletine bu kadar kötülük yapmak için ne yaşadı merak ediyorum.
edit: bu konu hakkında çok soru geliyor. babası eski chp milletvekili. kendisi evli olmadığı için babasından dolayı şu an bile bazı hakları kullanıyordur.
edit: bu konu hakkında çok soru geliyor. babası eski chp milletvekili. kendisi evli olmadığı için babasından dolayı şu an bile bazı hakları kullanıyordur.
yalan soylerken utanmamak, kizarmamak bir meslek olsa, kendisi kesinlikle ultra otesi ordinaryus profesor olurdu.
hayat pahaliligini anlamak isteyen herkesi marketlere bekliyorum. sepetine ihtiyaci icin aldigi urunleri kasada birakmak zorunda kalan insan sayisini gormeniz yeterli.
hayat pahaliligini anlamak isteyen herkesi marketlere bekliyorum. sepetine ihtiyaci icin aldigi urunleri kasada birakmak zorunda kalan insan sayisini gormeniz yeterli.
27 ne lan salak mısınız?
ne yaşadınız da neyi siklemiyorsunuz?
ne yaşadınız da neyi siklemiyorsunuz?
hayır o fırsatları her çocuğa verseniz aynı başarıyı sergilemezdi. hayır abartılmıyor. hayır herkesin yapabileceği bir şey değil. mete gazoz’un bir videosunu izledim ve kendisine “hiç tatil günleriniz olmadı mı? her gün çalıştınız mı?” diye sorulduğunda “evet tatil yaptığım oldu o günlerde de çok çalışamadım 8 saat antrenman yaptım” dedi. çocuk tatil günlerinde 8 saat antrenman yapıyorsa siz bu çocuğun emeğini hafife alıp fırsatı olan herkes yapardı diyemezsiniz kimse kusura bakmasın. bütün antrenmanlarını tokyo saatine göre ayarlayıp tokyonun güne başladığı saatte uyanıp antrenmana başlayan birine abartılıyor ya diyemezsiniz. çünkü çok küçük yaşlardaki çocuğu disipline etmek çok zor ve bu arkadaş kendi kendini disipline edip çok büyük çaba sarf etmiştir. mete yolun açık olsun! her şeyin en güzelini hak ediyorsun, başarın daim olsun!
farkında mısınız; üç-dört gündür ortalık yıkılıyor, binlerce kilometre öteden aşağı kültürden gelen adamlar güle oynaya kadınlarımızı videoya çekiyor, sosyal medyada her gün yeni bir video çıkıyor, milletin sinir uçlarıyla oynanıyor, sokaklar patlamaya hazır bomba gibi. zafer partisi hariç hiçbir parti "sakin olun, biz buradayız, şunu yapacağız edeceğiz" demiyor.
2500 yıllık türk tarihinin en kötü, en basiretsiz, en beceriksiz hükumeti. halk üç kuruş daha ucuza ekmek alacağım diye metrelerce sıra bekliyor, boş dürüm-boş baklava gibi şeyler artık standart olmuş, ev sahibi olmak imkansız olmuş; dünyanın diğer ucundan binlerce insan her gün sınırdan denetim, kayıt olmadan geliyor, bunlar suç işliyor, ab kendilerine gelmesin diye birilerinin cebini dolduruyor, şişme botlarını batırıyor, kıyafetlerini alıp çıplak şekilde sınıra geri bırakıyorlar. bu gelenleri de biz besliyoruz.
peki bu muhalefet ne alaka? bu yaptıkları, söylemleri ne alaka? yapmadıkları şeyler ne alaka? ellerine bir ekmek, bir banknot alıp sokağı gezemediler. gezmezler. türk kadınının namusunu korumadılar. korumazlar.
edit: kılıçdaroğlu'nun dün "karar tv" isimli bir kanalda (sanıyorum internet bazlı) konuştuğu programı ve chp'nin twitter'da bu programdan paylaştığı kesitleri özel mesajdan atıyorsunuz, başlığa yazıyorsunuz. dünyadan bir habersiniz, akıldan mantıktan uzaksınız, siz şaka mısınız? size her şeyi bilale anlatır gibi tane tane mi anlatacağız?
adam programa dün akşam çıkmış, youtube'da videonun izlenme sayısı 16,000. programa çıktığı kanalda kendisine soru sorunlardan biri kabataş yalancısı elif çakır (hala özür dilemedi), öteki de 2002-2014 akp'sine methiyeler düzen taha akyol. twit de bugün atılmış, 2500 fav almış. benim yazdığım entry daha sonra yazılmasına rağmen 1100 fav almış.
o kadar çapsızlar ki, "konuşmak" dedikleri, "gündeme getirdi" dedikleri bu oluyor. çünkü çapları, kapasiteleri bu kadar. muhaliflikleri de bu kadar oluyor tabi.
ayrıca: (bkz: #136286934)
2500 yıllık türk tarihinin en kötü, en basiretsiz, en beceriksiz hükumeti. halk üç kuruş daha ucuza ekmek alacağım diye metrelerce sıra bekliyor, boş dürüm-boş baklava gibi şeyler artık standart olmuş, ev sahibi olmak imkansız olmuş; dünyanın diğer ucundan binlerce insan her gün sınırdan denetim, kayıt olmadan geliyor, bunlar suç işliyor, ab kendilerine gelmesin diye birilerinin cebini dolduruyor, şişme botlarını batırıyor, kıyafetlerini alıp çıplak şekilde sınıra geri bırakıyorlar. bu gelenleri de biz besliyoruz.
peki bu muhalefet ne alaka? bu yaptıkları, söylemleri ne alaka? yapmadıkları şeyler ne alaka? ellerine bir ekmek, bir banknot alıp sokağı gezemediler. gezmezler. türk kadınının namusunu korumadılar. korumazlar.
edit: kılıçdaroğlu'nun dün "karar tv" isimli bir kanalda (sanıyorum internet bazlı) konuştuğu programı ve chp'nin twitter'da bu programdan paylaştığı kesitleri özel mesajdan atıyorsunuz, başlığa yazıyorsunuz. dünyadan bir habersiniz, akıldan mantıktan uzaksınız, siz şaka mısınız? size her şeyi bilale anlatır gibi tane tane mi anlatacağız?
adam programa dün akşam çıkmış, youtube'da videonun izlenme sayısı 16,000. programa çıktığı kanalda kendisine soru sorunlardan biri kabataş yalancısı elif çakır (hala özür dilemedi), öteki de 2002-2014 akp'sine methiyeler düzen taha akyol. twit de bugün atılmış, 2500 fav almış. benim yazdığım entry daha sonra yazılmasına rağmen 1100 fav almış.
o kadar çapsızlar ki, "konuşmak" dedikleri, "gündeme getirdi" dedikleri bu oluyor. çünkü çapları, kapasiteleri bu kadar. muhaliflikleri de bu kadar oluyor tabi.
ayrıca: (bkz: #136286934)
yanlışlıkla seçimi kazanırız diye korkan chp'nin muhalefette kalabilmek için yayınladığı göçmen politikası.
_kitap okuyor musunuz bay anderson?
_okumuyorum, eksikliğini de hissetmiyorum.
_ama biz hissediyoruz.
ölü ozanlar derneği
_okumuyorum, eksikliğini de hissetmiyorum.
_ama biz hissediyoruz.
ölü ozanlar derneği
bir şekilde yine terörist olmayı başardık.
fettullahçılarla halvet olan bunlardı biz terörist olduk.
açılım döneminde kandil kadrosuyla halay çekerken bize terörist dediler.
ergenekon balyoz kumpasına karşı direnirken hem darbeci, hem terörist olduk.
suriye'yle savaşa girmeyin dediğimizde yine teröristtik biz
suriyeliler suriye'ye diyoruz yine biz teröristiz.
galiba biz gerçekten teröristiz.
biz;
görsel
fettullahçılarla halvet olan bunlardı biz terörist olduk.
açılım döneminde kandil kadrosuyla halay çekerken bize terörist dediler.
ergenekon balyoz kumpasına karşı direnirken hem darbeci, hem terörist olduk.
suriye'yle savaşa girmeyin dediğimizde yine teröristtik biz
suriyeliler suriye'ye diyoruz yine biz teröristiz.
galiba biz gerçekten teröristiz.
biz;
görsel
cennet gibi ülkemizde 20 sene cehennemi yaşadık.bu işte bir yanlışlık var burada olmamam gerekir.
hiç de bitmiyor. burada evlilik öyle bi anlatılıyor ki sanki yedikule zindanlarında ışıksız sikiyorlar zannedersin.
seks hayatımız gayet iyi. hatta muhteşem. 23 kez dünyaya gelsem 24 kez evlenirim.
seks hayatımız gayet iyi. hatta muhteşem. 23 kez dünyaya gelsem 24 kez evlenirim.
ailem değil de, oldukça sevdiğim bir kardeşimi kaybettiğimde şahit olmuştum ben buna.
defin öğlen namazından sonra idi.
defnettik...
annesi, ablası falan yemek yapmışlar millete.
garibanlar, üzüntülerini bile yaşayamadılar.
sofralar koyuldu, millete hizmet ediliyor.
hiç anlamadım, anlamayacağım da.
sinirle ve şaşkınlıkla sigara üstüne sigara içiyorum kenarda.
kulağıma bir eleştiri geliyor yemek masalarından birinden: "yemeğin tuzu yoktu, soğuktu, beğenmedim!"
sonra işte o hastaneye, ben nezarete...
defin öğlen namazından sonra idi.
defnettik...
annesi, ablası falan yemek yapmışlar millete.
garibanlar, üzüntülerini bile yaşayamadılar.
sofralar koyuldu, millete hizmet ediliyor.
hiç anlamadım, anlamayacağım da.
sinirle ve şaşkınlıkla sigara üstüne sigara içiyorum kenarda.
kulağıma bir eleştiri geliyor yemek masalarından birinden: "yemeğin tuzu yoktu, soğuktu, beğenmedim!"
sonra işte o hastaneye, ben nezarete...
üst edit: gelişen dünya düzeninde doktorlar ve öğretmenler bile ekşicilerden* nasibini almışken, bugün de eczacılara sarmak için hava ve zemin şartları gayet müsait. online derste zor soru gelince donmuş taklidi yapan öğrenciler gibi hareketsiz beklediğinizi görür gibiyim. ancak bugün sizi seçtik ecz*cılar. *
doktorun yazdığı receteyi qr kod olarak otomata okutacaksın ve ilacını alacaksın. uygulamadan da ilacını ne zaman, ne kadar ve ne sıklıkla içmen gerektiğini görebileceksin. oldu bitti. tek görevi raftan ilacı çekip size uzatmak olan, beyaz önlüğü giyince nobel almış bilim insanı havalarına giren çok bilmiş eczacılar da doooğru şantiyeye...
hem bu şekilde süleyman soylu'nun "mültecileri gönderirsek çobanlığı kim yapacak" sorununu da basit bir inovasyonla çözmüş olacağız. bir taşla iki kuş.
edit: bazı eczacı arkadaşlar "ben doktorlardan daha iyi eğitimliyim. asla inşaatta çalışmam" şeklinde kibir dolu mesajlar göndermişler. yani inşaat olmaz da hastaları online olarak yönlendirebileceğiniz bir sistem olabilir belki değil mi?
nedir arkadaş bu eczacılardaki kibir? rafların arkasında tüm kanser çeşitlerine deva olacak bir ilaç üretiyorsunuz da biz mi bilmiyoruz? hayır üzerine gazete kağıdı serilmiş masada toplaşıp menemen yiyorsunuz. yalan mı arkadaşım? esnafsınız işte. kendinizi bu kadar önemsemeyin bir otomata yenilirsiniz...
edit 2: inşaat sektöründeki bazı arkadaşlarımız haklı olarak ''şantiyeleri küçümsemeyelim'' demişler. bu kısımda ifade etmek istediğim şey; mültecilerin doldurduğu işgücü açığıydı. teşekkürler.
doktorun yazdığı receteyi qr kod olarak otomata okutacaksın ve ilacını alacaksın. uygulamadan da ilacını ne zaman, ne kadar ve ne sıklıkla içmen gerektiğini görebileceksin. oldu bitti. tek görevi raftan ilacı çekip size uzatmak olan, beyaz önlüğü giyince nobel almış bilim insanı havalarına giren çok bilmiş eczacılar da doooğru şantiyeye...
hem bu şekilde süleyman soylu'nun "mültecileri gönderirsek çobanlığı kim yapacak" sorununu da basit bir inovasyonla çözmüş olacağız. bir taşla iki kuş.
edit: bazı eczacı arkadaşlar "ben doktorlardan daha iyi eğitimliyim. asla inşaatta çalışmam" şeklinde kibir dolu mesajlar göndermişler. yani inşaat olmaz da hastaları online olarak yönlendirebileceğiniz bir sistem olabilir belki değil mi?
nedir arkadaş bu eczacılardaki kibir? rafların arkasında tüm kanser çeşitlerine deva olacak bir ilaç üretiyorsunuz da biz mi bilmiyoruz? hayır üzerine gazete kağıdı serilmiş masada toplaşıp menemen yiyorsunuz. yalan mı arkadaşım? esnafsınız işte. kendinizi bu kadar önemsemeyin bir otomata yenilirsiniz...
edit 2: inşaat sektöründeki bazı arkadaşlarımız haklı olarak ''şantiyeleri küçümsemeyelim'' demişler. bu kısımda ifade etmek istediğim şey; mültecilerin doldurduğu işgücü açığıydı. teşekkürler.
çünkü kendine müslüman diyen büyüklerimiz midemizi bulandırıyor. düzgün karakterli insan merak edilir, imrenilir. benim çevremde imrenebileceğim bir müslüman yok.
2015 eylül. lean on - dj snake. her yerde hayvan gibi bu şarkı çalıyordu bezmiştim artık.
bireysel sorunları olan kadın tıpkı "herkes" gibi. ben bu yüzden futbola sarıyorum mesela. lakin mevzu bu değil. bakın beyler ülkede hergun bir kadının videosu çekiliyor ve utanmaz ork sürüsü tarafından yayınlanıyor. durum böyleyken ben bu şekil basliklarda türk kadınının eleştirilmesini çok şerefsizce buluyorum. hayır şöyle bir ortamda bunları nasıl dert ediyorsunuz oğlum siz ? bu kadınlar birlikte yaşadığımiz insanlar birilerinin kızı, kardeşi, dostu, arkadaşı ulan...
sınır dışı edilsin. bizim de karımız, kızımız, annemiz var. huzuru bozan her sığınmacı sınır dışı edilsin. ülkendeki durumdan kaçıp buraya gelip “sığınıyorsun”. edebinle otur.
ekşi'nin suçluyu değil de kurbanı suçlayan, asssssla herhangi bir suç mağduru olamayacak kadar zeki (!) ve uyanık olan şu yazar kitlesinden bıktım. insan sizden fikir istemiş, kuduz köpekler gibi salyanızı saça saça bana saldırın dememiş, değil mi?
ağır ceza mahkemesinde yargılanılacak birtakım suçları içeren dolandırıcılıktır. sevgili yazar kardeşim, özelden yazıyorum sana, birlikte savcılık dilekçeni hazırlayabiliriz.
ağır ceza mahkemesinde yargılanılacak birtakım suçları içeren dolandırıcılıktır. sevgili yazar kardeşim, özelden yazıyorum sana, birlikte savcılık dilekçeni hazırlayabiliriz.
izmir'de olmayan durum.
kafeler ve restoranlar kaldırıma masa atmışlar. akşam vakti tüm masalar dolu. oruç tutmayanlar yemeklerini yiyor. niyetli olanlar ise önlerinde salata, topun atmasını bekliyor.
buradaki güzellik nedir?
herkesin kendi masasından sorumlu olması, kimsenin başkasına salça olmaması ve haddini bilmesi.
kafeler ve restoranlar kaldırıma masa atmışlar. akşam vakti tüm masalar dolu. oruç tutmayanlar yemeklerini yiyor. niyetli olanlar ise önlerinde salata, topun atmasını bekliyor.
buradaki güzellik nedir?
herkesin kendi masasından sorumlu olması, kimsenin başkasına salça olmaması ve haddini bilmesi.
"onun büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
misal
misal
adamların ülkesinde adam gibi dursun velet!
daha dün grup halinde dolaşan 8-9 yaşlarındaki suriyeli çocukların, bi kadından para istediği, para alamayınca da kadını 2-3 saniye rahatsız ettikleri görüldü.
yorumlar:
"daha büyümeden gebertin piçleri"
her ülke elin çocuğuna böyle davranır!
haksızsa hepsi, haklıysa hepsi şeklinde ilerletmedikten sonra; seninki, benimki den öteye gidemeyiz.
daha dün grup halinde dolaşan 8-9 yaşlarındaki suriyeli çocukların, bi kadından para istediği, para alamayınca da kadını 2-3 saniye rahatsız ettikleri görüldü.
yorumlar:
"daha büyümeden gebertin piçleri"
her ülke elin çocuğuna böyle davranır!
haksızsa hepsi, haklıysa hepsi şeklinde ilerletmedikten sonra; seninki, benimki den öteye gidemeyiz.
iranlılar da buraya geliyor sandım amk
ilk penaltı golünü de atan wonderkid.
(bkz: 16 nisan 2022 fenerbahçe göztepe maçı)
ayrıca teşekkürler enner valencia.
edit: ilk penaltı olması dışında ilk kadıköy golüymüş. nice gollerini, asistlerini, kazandığı kupaları görürüz inşallah.
(bkz: 16 nisan 2022 fenerbahçe göztepe maçı)
ayrıca teşekkürler enner valencia.
edit: ilk penaltı olması dışında ilk kadıköy golüymüş. nice gollerini, asistlerini, kazandığı kupaları görürüz inşallah.
sığınmacılardan kaynaklı bir sıkıntı yaşadığımızda, emniyetin sesimizi kesmemiz gerektiğini açıkladığı ve aba altından sopa gösterdiği bildiridir. türk milleti vatanını namusunu kurtarma derdine düşmüş, emniyet sığınmacılar üzerinden hükümeti kurtarma peşinde. provokasyonlardan korkuyorlarsa ve rahatsızlarsa vatanları gibi burayı da terk edip gitsinler tohumlarına para saydık sanki.
yurtdışına projeler yapan bir firma sahibi olarak anlatacağım size. diyelim bir proje aldık ve bedeli 100 bin usd. maliyetimiz 90 bin usd. sözleşmeler imzalandı ve yarısını (50 bin usd) önden peşinat aldık. bu 50 bin usd'yi malzeme aldığımız tedarikçilere ön ödeme için dağıttık. 1 ay sonra iş bitti ve diğer 50 bin usd hesaba geçti. hemen kalan 40 bin usd'yi yine tedarikçilere dağıttık. elde kaldı 10 bin usd. ihracatı yaptık, gümrük beyannamelerini hazırladık. banka hemen bir mail attı. 100 bin usd tutarındaki ihracatınız için ibkb düzenlenmesini rica ederiz. yani hesabımda 40 bin usd olması lazım ama bu işten kazandığımız 10 bin usd zaten.
şimdi anladınız mı arkadaşlar işin vehametini.
düşünün 1 milyon dolarlık iş yaptığınızı. nasıl 400 bin usd için ibkb düzenleyeceğiz?
resmen milletin parasına çökmektir bu. devlet kendi ayağına sıkıyor resmen. bakın görün; iddia ediyorum cari açık iyice artacak. çünkü orta ve büyük ölçekli firmalar; bulgaristan, azerbaycan gibi ülkelerde paravan şirketler kurup ihracat bedellerini düşük gösterecekler. resmen akıl tutulması, başka izahı yok..
edit: küfür eden arkadaşlar için yazıyorum.
bir bisikletiniz var ama zinciri yok. istediğiniz kadar pedal çevirin, 1 cm ilerleyemezsiniz. bizim ülke olarak ihracat yapmamız lazım arkadaşlar. devletin de bunu desteklemesi lazım. araba satıcısı al-sat yapar ve para kazanır, müteahhit ev yapıp satar ve para kazanır. çok örnek verebiliriz. ama bunlar iç pazar meselesidir, ülkeye katma değeri sıfır olan ticarettir. ama ihracat yapan firmalar ülkeye döviz sokar, başka ülkelerin parasını alıp yurdumuza sokar. yurdumuza çok para sokarsak ne olur: refah seviyen yükselir güzel kardeşim, milli gelirin artar ve buna paralel olarak halk mutlu olur.
herkese sağlıklı günler dilerim..
şimdi anladınız mı arkadaşlar işin vehametini.
düşünün 1 milyon dolarlık iş yaptığınızı. nasıl 400 bin usd için ibkb düzenleyeceğiz?
resmen milletin parasına çökmektir bu. devlet kendi ayağına sıkıyor resmen. bakın görün; iddia ediyorum cari açık iyice artacak. çünkü orta ve büyük ölçekli firmalar; bulgaristan, azerbaycan gibi ülkelerde paravan şirketler kurup ihracat bedellerini düşük gösterecekler. resmen akıl tutulması, başka izahı yok..
edit: küfür eden arkadaşlar için yazıyorum.
bir bisikletiniz var ama zinciri yok. istediğiniz kadar pedal çevirin, 1 cm ilerleyemezsiniz. bizim ülke olarak ihracat yapmamız lazım arkadaşlar. devletin de bunu desteklemesi lazım. araba satıcısı al-sat yapar ve para kazanır, müteahhit ev yapıp satar ve para kazanır. çok örnek verebiliriz. ama bunlar iç pazar meselesidir, ülkeye katma değeri sıfır olan ticarettir. ama ihracat yapan firmalar ülkeye döviz sokar, başka ülkelerin parasını alıp yurdumuza sokar. yurdumuza çok para sokarsak ne olur: refah seviyen yükselir güzel kardeşim, milli gelirin artar ve buna paralel olarak halk mutlu olur.
herkese sağlıklı günler dilerim..
daha bu adamın saha kenarından takım yöneteceği başarı dolu yıllar olacak. kurtuluş yok cüce tapanlar, size en büyük ceza cristiano ronaldo.
nagihan karadere survivor'ın kendisidir. bu yarışmadaki gelmiş geçmiş en iyi yarismacidir.
istatistik kasanlar gibi değil kim gelirse pat pat tokatlıyor.
o seda yok mu seda. ilk oyuna çıktı ablası tokatladı. ünlülerde bir tek merve kaybetti. oynamayan kizlar olmasına rağmen ikinci oyunda seçim yaptı ve kaybeden merve'yi seçti. istatistik kasacak ya premses. diğer kadınlar bunun bu küçük çakallık larina neden ses çıkarmıyor anlamıyorum.
istatistik kasanlar gibi değil kim gelirse pat pat tokatlıyor.
o seda yok mu seda. ilk oyuna çıktı ablası tokatladı. ünlülerde bir tek merve kaybetti. oynamayan kizlar olmasına rağmen ikinci oyunda seçim yaptı ve kaybeden merve'yi seçti. istatistik kasacak ya premses. diğer kadınlar bunun bu küçük çakallık larina neden ses çıkarmıyor anlamıyorum.
burada nazi nazi diye sayıklayan gerizekalılar dünyanın her yerindeki aşırı sağ faşist hareketlerin rus propaganda aygıtı tarafından desteklendiğini ve fonlandığını muhtemelen bilmiyor.
bilseler nick arkasından da olsa kendilerini bu kadar gerizekalı durumuna düşürmezler. rusların desteklemediği iki nazi grubu var, polonyalılar ve ukraynalılar; ikisi de kalıtsal olarak rus düşmanı çünkü.
onun dışında rusya başta macaristan, almanya, italya, romanya, fransa, avusturya hatta ingiltere'de kimi gamalı haç da kullanan faşist gruplar, amerika ve brezilya'daki ırkçı oluşumların hepsi putin sevdalısı.
bilseler nick arkasından da olsa kendilerini bu kadar gerizekalı durumuna düşürmezler. rusların desteklemediği iki nazi grubu var, polonyalılar ve ukraynalılar; ikisi de kalıtsal olarak rus düşmanı çünkü.
onun dışında rusya başta macaristan, almanya, italya, romanya, fransa, avusturya hatta ingiltere'de kimi gamalı haç da kullanan faşist gruplar, amerika ve brezilya'daki ırkçı oluşumların hepsi putin sevdalısı.
lan olm instagramı
- kocişiyle pompiş keyfi yapan kezbanları
- aldığı arabayı milletin gözüne sokan malları
- markası görünsün diye jelibon gibi kıvrılan influcerleri
- memesini götünü açarak abaza tokatlayan eskortları
- hayattaki tek başarısı evlenip çocuk yapmak olan akrabaları görmemek için kullanmıyorum. bunlardan dolayı arıza olacaksam varsın olayım. ne kadar çok dolmuşum sanırım şu köşede azıcık ağlayacağım, mendili olan varsa paslasın lütfen.
- kocişiyle pompiş keyfi yapan kezbanları
- aldığı arabayı milletin gözüne sokan malları
- markası görünsün diye jelibon gibi kıvrılan influcerleri
- memesini götünü açarak abaza tokatlayan eskortları
- hayattaki tek başarısı evlenip çocuk yapmak olan akrabaları görmemek için kullanmıyorum. bunlardan dolayı arıza olacaksam varsın olayım. ne kadar çok dolmuşum sanırım şu köşede azıcık ağlayacağım, mendili olan varsa paslasın lütfen.
dehşet verici bir rakam ve en fenası mantıklı olması. nasıl bir ihanettir bu aklım almıyor, geleceğimizi düşündükçe uykularım kaçıyor. nato'nun ikinci büyük ordusuna sahip değil miyiz, neden sınırlarımızı koruyamıyoruz?
yakında bu rakamları açıklamaya da yasak gelirse şaşırmayalım (bkz: tüik dışında enflasyon hesaplayanın yargılanması).
edit:
sanırım benzer bir karar alınmış.
(bkz: 15 nisan 2022 egm basın açıklaması)
yakında bu rakamları açıklamaya da yasak gelirse şaşırmayalım (bkz: tüik dışında enflasyon hesaplayanın yargılanması).
edit:
sanırım benzer bir karar alınmış.
(bkz: 15 nisan 2022 egm basın açıklaması)
şükretmeyi,ölmemek zanneden insanların olduğu yerlerin ortak özelliği.
mozambik, burkina faso, zimbabwe,türkiye ...
mozambik, burkina faso, zimbabwe,türkiye ...
eskiden akp'nin açılımı için, yarı ciddi arap ve kürt partisi deniyordu. şu andaki duruma bakınca sanki akp 2 ye bölünmüş, arap kanadını cumhur ittifakı, kürt kanadını millet ittifakı oluşturuyor. verdikleri kavga ülkeyi arapçılarmı yönetecek yoksa kürtçülermi kavgası. bir birlerinden hiç bir konuda farkları yok. bu durumda zafer partisi sadece akpnin oylarını bölmüş oluyor. kendinizi türk milletinin bir parçası hissediyorsanız ve gelecek için endişeleriniz varsa, 1 saatinizi ayırıp ümit hocayı dinleyeniz.
https://youtu.be/qqzyjov2iq4
https://youtu.be/qqzyjov2iq4
1- ekonomi bombok.
2- halk kaçak göçmenlere çok tepkili.
çözüm; gündem değiştirmek. bu tutmazsa kürtaj, öğrenci evleri gibi konular da var. hatırlatmış olalım, ayasofya kimsenin umrunda değil. üstü kapalı atatürk’e dil uzatmanıza gerek yok, atatürk’ü sevmediğinizi biliyoruz.
2- halk kaçak göçmenlere çok tepkili.
çözüm; gündem değiştirmek. bu tutmazsa kürtaj, öğrenci evleri gibi konular da var. hatırlatmış olalım, ayasofya kimsenin umrunda değil. üstü kapalı atatürk’e dil uzatmanıza gerek yok, atatürk’ü sevmediğinizi biliyoruz.
dönemlik işçi olarak bir otelde çalışmak geldi aklıma. work & travel bildiğin.
anadolu'nun en önemli üç sorunu;
1- türkçülük sorunu ve o'nun tetiklediği kürdçülük sorunu ve bölünmeyi önlemek için sığınılan islamcılık sorunu ve o'ndan doğan arapçılık sorunu ve islam mezheblerini (alevi-bektaşi-kızılbaş- mevlevi-tasavvufi, sünni/hanefi-şafii, esari, caferi, vs) cemaatleri-tarikatları organize eden kripto ibraniler/gizli yahudiler sorunu, gizli örgütler, paralel yapılar, kriptolar ve uyuyan hücreler sorunu , vs...
2- anadolu ana karasına ait olan; batı trakya, doğu ege adaları, aras'tan bakü'ye uzanan güney kafkasya hattı, musul ve kerkük'ün bulunduğu yukarı mezopotamya hattı anavatanından koparılmış olması sorunu.
3- sosyal demokratik altyapı eksikliği ve liberal demokratik üst yapı eksikliği sorunu.
1- türkçülük sorunu ve o'nun tetiklediği kürdçülük sorunu ve bölünmeyi önlemek için sığınılan islamcılık sorunu ve o'ndan doğan arapçılık sorunu ve islam mezheblerini (alevi-bektaşi-kızılbaş- mevlevi-tasavvufi, sünni/hanefi-şafii, esari, caferi, vs) cemaatleri-tarikatları organize eden kripto ibraniler/gizli yahudiler sorunu, gizli örgütler, paralel yapılar, kriptolar ve uyuyan hücreler sorunu , vs...
2- anadolu ana karasına ait olan; batı trakya, doğu ege adaları, aras'tan bakü'ye uzanan güney kafkasya hattı, musul ve kerkük'ün bulunduğu yukarı mezopotamya hattı anavatanından koparılmış olması sorunu.
3- sosyal demokratik altyapı eksikliği ve liberal demokratik üst yapı eksikliği sorunu.
saygı
bardak devrilmesi kadar hızlı adrenalin yükselten bişey olamaz. içi boş panikte zirve.
mansur gibi toplumda devasa karşılık bulan, kazanması garanti chp'li bir opsiyon varken inatla kendi aday olursa orada ciddi bir kaybetme arzusu var demektir ve bunu da başarır. ha ben oy veririm vermesine de çevremdeki mhp'den ve akp'den kopmuş insanlar mansur'a gözleri kapalı ok derken kk'na asla diyorlar haberiniz ola.
karakteri.
her ne kadar güzel olursa olsun; birisini aşağılayan, kibir abidesi, aldatmaya meyilli, yalancı ise gözümde direkt çirkin olur.
her ne kadar güzel olursa olsun; birisini aşağılayan, kibir abidesi, aldatmaya meyilli, yalancı ise gözümde direkt çirkin olur.
sanırım unutturmak için göçmen sapıklıklarını öne sürüyorlar.
bu yazıyı hazırlayan yazan yayınlayan herkesin allah belasını versin ya. lan koskoca! devlet kurumu'nun üslubuna bak yazıya bak karaktersizliğe bak laf sokma çabalarına bak ya. lan her gün bi rezillik yaşıyoruz biz bunları hak etmek için ne yaptık ya.
wwe smackdown vs raw 2007
hergün saatlerce oynardım. three days grace, sevdamı da başlatmış olabilir.
hergün saatlerce oynardım. three days grace, sevdamı da başlatmış olabilir.
aşağıdaki gibidir:
“erdoğan ‘göndermeyeceğiz’ diyor. kime danışıp aldınız bu kararı? bu toplum kabul eder mi? bu soruların muhatabı erdoğan'dan, soylu'dan çok, bahçeli aslında. sesin çıkmıyorsa sen de kabul ediyorsun demektir. çık açıkça sen de söyle bari.”
video
“erdoğan ‘göndermeyeceğiz’ diyor. kime danışıp aldınız bu kararı? bu toplum kabul eder mi? bu soruların muhatabı erdoğan'dan, soylu'dan çok, bahçeli aslında. sesin çıkmıyorsa sen de kabul ediyorsun demektir. çık açıkça sen de söyle bari.”
video
mhp'nin türk milliyetçisi olduğunu sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz. o olay bundan tam 53 yıl önce 8 şubat 1969 tarihinde nihal atsız ve yandaşlarının alparslan türkeş'e karşı kaybetmeleriyle bitti.
o günden sonra mhp artık arap milliyetçisi
bu yazıyı okumanızı şiddetle öneririm:
mhp'nin büyük dönüşümü
o günden sonra mhp artık arap milliyetçisi
bu yazıyı okumanızı şiddetle öneririm:
mhp'nin büyük dönüşümü