Sık geçen başlıklar

zahomen 2

ekşi profili
zabıta memuruyum. 8/1 derece kademem var. (3 yıldır görevdeyim) dün yatan maaş 10.310,00 tl. bizim böyle aldığımız yerde doktorun en kıdemsizinin 20 binden aşağı almaması gerek. yazık gerçekten çok yazık.

bu arada bizim maaşımız yüksek değil, doktorunki çok düşük.
var böyle bir örgüt. sıcaktan yapış yapış terleseniz bile klimayı açtırmazlar. neymiş çarpıyormuş. genelde 35 yaş üstü insanlar bu örgüte dahil olurlar. adamı hayattan soğuturlar.