dehşet verici bir rakam ve en fenası mantıklı olması. nasıl bir ihanettir bu aklım almıyor, geleceğimizi düşündükçe uykularım kaçıyor. nato'nun ikinci büyük ordusuna sahip değil miyiz, neden sınırlarımızı koruyamıyoruz?
yakında bu rakamları açıklamaya da yasak gelirse şaşırmayalım (bkz: tüik dışında enflasyon hesaplayanın yargılanması).
edit:
sanırım benzer bir karar alınmış.
(bkz: 15 nisan 2022 egm basın açıklaması)
17.04.2022 · 36. sıra
paf takimi
16.04.2022 08:32 ~ 15:08