Sık geçen başlıklar
osbirci31 39
ekşi profilibaşlıkta millet "türkiye'de ehonomi aslında çoh iyi yiğen" diye yazmış da yazmış. en fazla fav alan entryler de hep türkiye'deki ekonomiyi övmüş. herkes türkiye'de avrupa'dan amerika'dan fazla kazanıyoruz, batı ülkelerinde ekonomi çok kötü, türkiye'de daha fazla refah var filan demeye başlamış.
madem öyle neden her sene "20xx ekonomik krizi" diye başlık açıp binlerce entry giriyorsunuz? en son baktığımda 1 lira 3 cent'e denk geliyordu, ne ara ülke ekonomide çağ atladı? yakında siz "çıkar telefonunu diye" erduvan'ı filan da övmeye başlarsınız.
madem öyle neden her sene "20xx ekonomik krizi" diye başlık açıp binlerce entry giriyorsunuz? en son baktığımda 1 lira 3 cent'e denk geliyordu, ne ara ülke ekonomide çağ atladı? yakında siz "çıkar telefonunu diye" erduvan'ı filan da övmeye başlarsınız.
çeşitli mecralarda konuşuluyormuş. misal bizim mahalledeki kıraathane.
peki bir kadının giyinmesinin "çok açık" olduğuna kim karar verecek? bu çizgi neye göre çekilecek? bunu belirlemek için dincilere mi danışalım yoksa kadın düşmanlığından kafayı yemiş olan incel ordusuna mı?
mesela eskiden iran'da kadınların göğüs dekoltesi giymesine karşı çıkılmış ve kadınların daha "ahlaklı" giyinmesi söylenmiş. kadınlar göğüs dekoltesi giymeyi bırakınca bu kez "kadınların omuzları gözüküyor" diye itirazlar yükselmiş. kadınlar omuzlarını kapatan kıyafet giyince bu kez "kadınların bacakları gözüküyor" diye itirazlar başlamış. kadınlar nerelerini kapatsalar bir sonraki seviyede kapanmaları istenmiş ve sonunda günümüze kadar gelinmiş. artık kadınların saçlarını göstermesi bile ahlak polisinden dayak yemelerine veya kırbaçlanmalarına sebep oluyor.
bu dincilere elinizi verirseniz kolunuzu kaptırırsınız. sizi tamamen kapatmadan asla vazgeçmezler. siz bir tarafınızı kapatarak onları memnun etmeye çalışırken onlar başka yerlerinizi de kapatmanızı isterler. en sonunda da kadınlar evden çıkmasın tahrik oluyoruz diye sizi zorla eve kapatırlar. bunların bir çizgisi veya hudutu yoktur, ne verirseniz verin daha fazlasını isterler.
mesela eskiden iran'da kadınların göğüs dekoltesi giymesine karşı çıkılmış ve kadınların daha "ahlaklı" giyinmesi söylenmiş. kadınlar göğüs dekoltesi giymeyi bırakınca bu kez "kadınların omuzları gözüküyor" diye itirazlar yükselmiş. kadınlar omuzlarını kapatan kıyafet giyince bu kez "kadınların bacakları gözüküyor" diye itirazlar başlamış. kadınlar nerelerini kapatsalar bir sonraki seviyede kapanmaları istenmiş ve sonunda günümüze kadar gelinmiş. artık kadınların saçlarını göstermesi bile ahlak polisinden dayak yemelerine veya kırbaçlanmalarına sebep oluyor.
bu dincilere elinizi verirseniz kolunuzu kaptırırsınız. sizi tamamen kapatmadan asla vazgeçmezler. siz bir tarafınızı kapatarak onları memnun etmeye çalışırken onlar başka yerlerinizi de kapatmanızı isterler. en sonunda da kadınlar evden çıkmasın tahrik oluyoruz diye sizi zorla eve kapatırlar. bunların bir çizgisi veya hudutu yoktur, ne verirseniz verin daha fazlasını isterler.
--- spoiler ---
"rusya bizim ezeli düşmanımız evet yüzyıllarca savaştık astık kestik birbirimizi ama adam gibi mertçe savaştık."
--- spoiler ---
tarih bilginiz yok atıp tutuyorsunuz. ruslarla savaşırken balkanlarda oluk oluk türk kanı aktı, sırpları, bulgarları, yunanları silahlandırıp üzerimize salan da balkanlardaki türk soykırımını tetikleyen de rusyadır. kafkasya'da ermenileri silahlandırıp türklere adeta soykırım yapan da rusyadır. adamlar balkanlarda hamile kadınların karnını bıçakla yarıp bebeği çıkarıp öldürmüşler, çoluk çocuk demeden canlı canlı yakmışlar. ermeni soykırımı yalanını da ilk ruslar atmıştır. orta asya'da da aynısını yaptılar. pkk'yı da kurulduğu günden beri desteklediler ve hala moskova'da pkk'nın ofisi mevcuttur. daha birkaç sene önce teröristlerle savaşan 37 askerimizi şehit ettiler. suriye'de bombalanmadık türkmen köyü bırakmadılar. ruslar bize karşı tam olarak nerede ve ne zaman mertçe savaşmışlar?
"rusya bizim ezeli düşmanımız evet yüzyıllarca savaştık astık kestik birbirimizi ama adam gibi mertçe savaştık."
--- spoiler ---
tarih bilginiz yok atıp tutuyorsunuz. ruslarla savaşırken balkanlarda oluk oluk türk kanı aktı, sırpları, bulgarları, yunanları silahlandırıp üzerimize salan da balkanlardaki türk soykırımını tetikleyen de rusyadır. kafkasya'da ermenileri silahlandırıp türklere adeta soykırım yapan da rusyadır. adamlar balkanlarda hamile kadınların karnını bıçakla yarıp bebeği çıkarıp öldürmüşler, çoluk çocuk demeden canlı canlı yakmışlar. ermeni soykırımı yalanını da ilk ruslar atmıştır. orta asya'da da aynısını yaptılar. pkk'yı da kurulduğu günden beri desteklediler ve hala moskova'da pkk'nın ofisi mevcuttur. daha birkaç sene önce teröristlerle savaşan 37 askerimizi şehit ettiler. suriye'de bombalanmadık türkmen köyü bırakmadılar. ruslar bize karşı tam olarak nerede ve ne zaman mertçe savaşmışlar?
öğlen cuma namazına gidip akşamında rakı sefası yapmak. gündüz oruç tutup akşama kırmızı nokta film izlemek.
dinle devlet işleri ayrıydı o zamanlar.
dinle devlet işleri ayrıydı o zamanlar.
dünyada bu kadar düşük (ortalama) zekaya sahip olup da bu kadar zeka mastürbasyonu yapan başka bir toplum yoktur herhalde. ülkede ortalama ıq 86-88 aralığında ama ortamlarda herkes süper zeka, herkes dahi, herkes birer einstein. her gün farklı farklı başlıklarda zeka mastürbasyonu yapılıyor, zeka konusunda ortaya binbir teori atılıyor, herkes zeka konusunda takıntılı. herkesin bu kadar zeki olduğu ülke neden bu halde o zaman?
sözlükte her gün zeka konulu onlarca başlık açılıyor, herkes de bu başlıklarda fazla zeki olmaktan yakınıyor. bu arada kendini süper zeki olarak tanıtanların, "lanet olsun aşırı zekiyim" diye atıp tutanların eski entrylerine bakıyoruz paso futbol ve acun programları hakkında entry girmiş.
herkes kendisinde olmayan şeyle övünürmüş. mesela fakirler sürekli kendini zengin gibi göstermeye çalışır. siz de aynı hesap kendinizi sürekli zeki göstermeye çalışıyorsunuz ama elde malzeme yok ki.
sözlükte her gün zeka konulu onlarca başlık açılıyor, herkes de bu başlıklarda fazla zeki olmaktan yakınıyor. bu arada kendini süper zeki olarak tanıtanların, "lanet olsun aşırı zekiyim" diye atıp tutanların eski entrylerine bakıyoruz paso futbol ve acun programları hakkında entry girmiş.
herkes kendisinde olmayan şeyle övünürmüş. mesela fakirler sürekli kendini zengin gibi göstermeye çalışır. siz de aynı hesap kendinizi sürekli zeki göstermeye çalışıyorsunuz ama elde malzeme yok ki.
dincilerin kendisine karşı terör saldırısı yapmakla övündüğü ülke.
sonra adamlar karşılık verip teröristleri vurunca da "israil din kardeşlerimizi katletti" oluyor.
sonra adamlar karşılık verip teröristleri vurunca da "israil din kardeşlerimizi katletti" oluyor.
her ekşici gibi ben de hep iskandinavlara benzetilmişimdir. yine her ekşici gibi benim de aylık 20 bin dolar gelirim var, 4 dil biliyorum, 1.95 boyundayım ve 25 cm'lik sikimle günde 5 posta seks yapabiliyorum. zaten her ekşici gibi benim de 6 farklı milletten 14 farklı sevgilim var.
(bkz: yalancıyı sikseler dünya nasıl bir yer olurdu)
(bkz: yalancıyı sikseler olacaklar)
(bkz: yalancıyı sikseler dünya nasıl bir yer olurdu)
(bkz: yalancıyı sikseler olacaklar)
daha anti kahraman nedir ne değildir bilmeyenlerin sazan gibi doluştuğu zeka testi gibi anket başlığı. joker anti kahraman filan değildir.
anti kahraman bir filmdeki ana kahramanın karşısındaki kötü adam demek değildir. anti kahraman bir dizinin veya filmin ana kahramanı olan birinin tam anlamıyla bir "iyi adam" kalıbına uymamasıdır. mesela vikings dizisindeki ragnar, sopranos'taki tony soprano, boardwalk empire'daki nucky thompson, breaking bad'deki walter white, sons of anarchy'deki jax teller, married with children'daki al bundy, curb your enthusiasm'deki larry, the wire'daki mcnulty, deadwood'daki al swearengen, black sails'deki kaptan flint bu sınıfa girer.
ayrıca bir film veya dizideki iyi adam karakterinin çok becerikli olmaması, yetenekleriyle değil de tesadüfen doğru zamanda doğru yerde olarak düşmanlarını yenmesi de onu anti kahraman yapabilir. bu bakımdan kemal sunal'ın oynadığı şaban karakteri de çoğu zaman anti kahramandır aslında. korkusuz korkak'taki mülayim sert karakteri de buna iyi bir misaldir.
anti kahraman bir filmdeki ana kahramanın karşısındaki kötü adam demek değildir. anti kahraman bir dizinin veya filmin ana kahramanı olan birinin tam anlamıyla bir "iyi adam" kalıbına uymamasıdır. mesela vikings dizisindeki ragnar, sopranos'taki tony soprano, boardwalk empire'daki nucky thompson, breaking bad'deki walter white, sons of anarchy'deki jax teller, married with children'daki al bundy, curb your enthusiasm'deki larry, the wire'daki mcnulty, deadwood'daki al swearengen, black sails'deki kaptan flint bu sınıfa girer.
ayrıca bir film veya dizideki iyi adam karakterinin çok becerikli olmaması, yetenekleriyle değil de tesadüfen doğru zamanda doğru yerde olarak düşmanlarını yenmesi de onu anti kahraman yapabilir. bu bakımdan kemal sunal'ın oynadığı şaban karakteri de çoğu zaman anti kahramandır aslında. korkusuz korkak'taki mülayim sert karakteri de buna iyi bir misaldir.
(bkz: sıkıyordu be abi)
yoktur. siz avrupa ülkesi olsanız 80+ milyon nüfuslu ve bünyesinde 10 milyona yakın göçmen olan, insanların kurallara uymamakla övünüp buna bir de pişkin pişkin "pratik zeka" dediği, sınırları eleğe dönmüş olan bir müslüman ülkeyi birliğinize almak ister miydiniz?
yok eşimdir, yok sevgilimdir, yok nişanlımdır gibi cevaplar verenin net ılık ve tırsak olduğu anket.
sevdiğiniz kadından bu kadar mı korkuyorsunuz? ondan izin almadan tuvalete bile gidemiyorsunuz herhalde.
sevdiğiniz kadından bu kadar mı korkuyorsunuz? ondan izin almadan tuvalete bile gidemiyorsunuz herhalde.
zamanında ırak enformasyon bakanı da böyle atıp tutuyordu, 2 hafta sonra bağdat düştü.
ayrıca fenerbahçe dünya kupasını alacakmış.
ayrıca fenerbahçe dünya kupasını alacakmış.
uğur mumcu dururken burada sayılan isimler anca işin getir götürünü yaparlar.
güya sözlükte kimse 15-20 senedir tv izlemiyor ama her gün debe'ye dizilerle veya tv programlarıyla ilgili entry'ler en tepeden giriyor. burada "yıllardır tv izlemiyorum" diye övünenler çeşitli dizi, film, program veya youtuber'ların başlıklarında onlarca entry girmiş.
mesela dünkü debe listesinde 3. sırada gibi (dizi) 4. sırada masterchef türkiye başlığı var. hepiniz de çatır çatır tv izliyorsunuz. ömrünüz kolpayla geçiyor amk.
(bkz: hepiniz oradaydınız be)
mesela dünkü debe listesinde 3. sırada gibi (dizi) 4. sırada masterchef türkiye başlığı var. hepiniz de çatır çatır tv izliyorsunuz. ömrünüz kolpayla geçiyor amk.
(bkz: hepiniz oradaydınız be)
ortadoğulu ekşicilerin kara kuru götüne bakmadan sanki sarışın mavi gözlü 7 kuşak redneck texaslıymış gibi cumhuriyetçileri desteklediği seçim. cumhuriyetçiler seni sokakta görse "evine dön pis ortadoğulu terörist" diye kovalar, sen ev zencisi gibi adamları yalama derdindesin. mesela donald trump müslümanlara sayıp sövüyor, "onları ülkeden siktir edeceğim" diyor ama sözlükte ne kadar dinci aktroll varsa adama kral muamelesi çekiyor.
bir de ırak'ı, afganistan'ı filan işgal eden cumhuriyetçiler dünyaya barış getirecekmiş. oldu olacak george bush'a nobel barış ödülü verin.
bir de ırak'ı, afganistan'ı filan işgal eden cumhuriyetçiler dünyaya barış getirecekmiş. oldu olacak george bush'a nobel barış ödülü verin.
buna inananlar şunlara da inandı:
-bill gates aşıyla bize çip takacak
-dünya düz
-pandemi değil plandemi
-dünyayı 5 aile yönetiyor
-aslında ay'a gidilmedi
-küresel iklim değişimi küresel yalan
-uçaklar gökyüzünde chemtrail yayıyor
-dünya nüfusunu 500 milyona indirecekler
-2023'te lozan bitince bor madeni çıkartacağız
-the great reset geliyor
-dünyadaki ben hariç herkes npc
-milyonlarca insan netflix izleyerek gay oldu
-11 eylül'ü amerika kendi yaptı
-amerika'yı aslında israil yönetiyor
-trump seçimi hileyle kaybetti
-bill gates aşıyla bize çip takacak
-dünya düz
-pandemi değil plandemi
-dünyayı 5 aile yönetiyor
-aslında ay'a gidilmedi
-küresel iklim değişimi küresel yalan
-uçaklar gökyüzünde chemtrail yayıyor
-dünya nüfusunu 500 milyona indirecekler
-2023'te lozan bitince bor madeni çıkartacağız
-the great reset geliyor
-dünyadaki ben hariç herkes npc
-milyonlarca insan netflix izleyerek gay oldu
-11 eylül'ü amerika kendi yaptı
-amerika'yı aslında israil yönetiyor
-trump seçimi hileyle kaybetti
rusçuların son tutunacak dalı mariupol kaldı galiba. 2 aydır kiev'de, kharkiv'de, sumy'de, chernihiv'de, kherson çevresinde, karadeniz'de yedikleri küskülerden bahsetmiyorlar ama dönüp dolaşıp mariupol düşmek üzere diyorlar. galiba putin onca ambargoyu ve kaybı sırf mariupol denen kasabayı alabilmek için göze almış. adamlar 3 bine yakın tank ve askeri araç kaybetmiş, merkez bankalarındaki paralar dondurulmuş, ekonomileri çökmüş, 10 binden fazla asker kaybetmiş, 7 general kaybetmişler, amiral gemileri batmış, tüm dünyadan siyasi olarak dışlanmışlar, orduları karizmayı çizdirmiş, tüm avrupa rusya karşısında birleşip kenetlenmiş, isveç ve finlandiya gibi tarafsız ülkeler bile nato'ya katılacak seviyeye gelmiş ama hepsi kıçıkırık mariupol şehrini alabilmek içinmiş.
mariupol'ün bu kadar bombalamaya 2 ay dayanması bile mucizeyken nazi ruslar her yerde yedikleri küskülerin ve savaşı kaybetmelerinin acısını bir şehri haritadan silerek çıkartmaya çalışıyorlar. bu saatten sonra putin mariupol'ü 10 kere de alsa şehri direkt götüne de soksa savaşı kaybettiği ve tüm dünyaya madara olduğu gerçeği değişmeyecek.
mariupol'ün bu kadar bombalamaya 2 ay dayanması bile mucizeyken nazi ruslar her yerde yedikleri küskülerin ve savaşı kaybetmelerinin acısını bir şehri haritadan silerek çıkartmaya çalışıyorlar. bu saatten sonra putin mariupol'ü 10 kere de alsa şehri direkt götüne de soksa savaşı kaybettiği ve tüm dünyaya madara olduğu gerçeği değişmeyecek.