galatasaraylılar telegram ve twitter gruplarında başlamışlar kol, el, doğal kol, bazı fotolar, insan vucudunun iskelet şeması falan. bu kadar insan anatomisi çalışsaydınız tıp okurdunuz ya amına koduklarım ahahahahha xd
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
cb desteği ile diyor. lan kimin parasını kime veriyorsun da onun adını anıyorsun her konuşmada.
ulan kendi ülkemde kendi vatandaşlarımın verdiği tavsiyelere bakın ya. alaçatı'ya gitmeyin!
alaçatı'da kavruklar var adam sikiyorlar gitmeyin.
alanya'yı suriyeliler basmış gitmeyin.
afganlar tecavüz ediyor dışarı çıkmayın kızlar.
oldu amk. ulan devlet neden var amk!? hükümet, muhalefet neden var?
beni korumayacaksanız, gece gündüz farketmeksizin istediğimi giyip, istediğim yere gidip kafama göre takılmamı sağlayamayacaksanız neden varsınız amk?
bu orospu evladını rehabilite edip halka karıştıramıyorsanız ya da cezasını veremiyorsanız neden varsınız olum siz?
ülkenin turist cenneti olabilecek her köşesini medeniyetsiz dağ çomarıyla doldurup, bırak yabancı turistin gelmesini, yerli turist bile gitmek istemeyecekse siz ne yarrak yemeye varsınız?
siz mecliste oturup ne sikim yiyorsunuz olum siz neden varsınız lan?
lan bu ülkede insanın değeri yoksa siz neden varsınız olum lan?
siz olmasınız da olacaksa neden varsınız lan?
alaçatı'da kavruklar var adam sikiyorlar gitmeyin.
alanya'yı suriyeliler basmış gitmeyin.
afganlar tecavüz ediyor dışarı çıkmayın kızlar.
oldu amk. ulan devlet neden var amk!? hükümet, muhalefet neden var?
beni korumayacaksanız, gece gündüz farketmeksizin istediğimi giyip, istediğim yere gidip kafama göre takılmamı sağlayamayacaksanız neden varsınız amk?
bu orospu evladını rehabilite edip halka karıştıramıyorsanız ya da cezasını veremiyorsanız neden varsınız olum siz?
ülkenin turist cenneti olabilecek her köşesini medeniyetsiz dağ çomarıyla doldurup, bırak yabancı turistin gelmesini, yerli turist bile gitmek istemeyecekse siz ne yarrak yemeye varsınız?
siz mecliste oturup ne sikim yiyorsunuz olum siz neden varsınız lan?
lan bu ülkede insanın değeri yoksa siz neden varsınız olum lan?
siz olmasınız da olacaksa neden varsınız lan?
uefanın artık kural değiştirmesi gerekiyor. yerde yatıp kalkmayan ve sağlıkçı çağıran oyuncu kenarda en az 3 dakika bekleyecek.
kardeşim adam ölü gibi kenara gidiyor. oyunu soğutuyor. kenara gelince canavar gibi koşuyor. dünde fener maçında antalyalılar aynı şeyi yaptı. bu yapılan futbolu katletmektir.
kardeşim adam ölü gibi kenara gidiyor. oyunu soğutuyor. kenara gelince canavar gibi koşuyor. dünde fener maçında antalyalılar aynı şeyi yaptı. bu yapılan futbolu katletmektir.
yemin ederim bir süredir izlediğim en iyi video olabilir. neresine güleceğimi bilemedim gerçekten. konum bildirerek kavga edeninden tut, karşıdakinin kütüğünü öğrenince geri vites yapana, senin anana bacına merhaba deseler diyen ablaya, önce atar yapıp sonra geri vites yapanın karşıdakini de sahiplenip aniden kibarlaşıp herkesten özür dilemesine, çocuğun hala espri yapıp kıza yürümesine, şakalaşmaya çalışmasına, aslında kültürlü biriyim demek için araya ingilizce kelimeler sıkıştırmasına, kızı savunayım belki bir ekmek çıkar umutlarına kadar her duygudan bir tat var.
ayrıca türkiye'deki konum bildirerek kavga olayına bayılıyorum gerçekten. konumuna göre bulaşılmaması gereken iller sıralı tam liste yapsalar da nerede geri vites yapacağımızı bilelim biz de. bizden alt konumdaki bir ile geri vites yapmayalım mesela durduk yere.
montpellier çocuğuyuz lan, aklını alırız paris'lilerin.
ayrıca türkiye'deki konum bildirerek kavga olayına bayılıyorum gerçekten. konumuna göre bulaşılmaması gereken iller sıralı tam liste yapsalar da nerede geri vites yapacağımızı bilelim biz de. bizden alt konumdaki bir ile geri vites yapmayalım mesela durduk yere.
montpellier çocuğuyuz lan, aklını alırız paris'lilerin.
bir gün bir tanesine denk geleceğim. sonra da o telefonu olay yerinde götüne sokacağım. amin.
edit: özel mesaj yoluyla, türk erkekleri de bunu yapıyor diye kıyaslama yapanlara topluca cevap vereyim: mal mısınız lan siz? kıyaslamalık bir durum mu var burada?
nerede, ne kadar bu tarz video kaydeden insan varsa; dil, din, ırk fark etmeksizin sövüyorum. afgantaparlık yapmayın bana. hümanizm bu değil.
edit: özel mesaj yoluyla, türk erkekleri de bunu yapıyor diye kıyaslama yapanlara topluca cevap vereyim: mal mısınız lan siz? kıyaslamalık bir durum mu var burada?
nerede, ne kadar bu tarz video kaydeden insan varsa; dil, din, ırk fark etmeksizin sövüyorum. afgantaparlık yapmayın bana. hümanizm bu değil.
büyük ihtimalle polis vekili muhalefet partisinden sandı. o yüzden zorluk çıkardı. vekilin aracının passat olması, vekilin türbanlı olmayışı polisi yanılttı zannediyorum. zaten videonun sonuna doğru hangi parti diye soruyor. üzülmedim.
bir seçimden daha aynı sonuç çıkarsa bu suriyeli şahıs haklı çıkacak, çoğumuz tası tarağı toplayıp gideceğiz.
sadece bir şey soracağım. arıboğan ve helvacı nerede? nerelerde bu adamlar yahu? resmen sırlar odasına girdiler ve bir daha çıkmadılar.
sen fb yerine ts’yi şampiyonlar ligine yollayarak büyük sıçtın zaten. ceza yok, şampiyonluğu tescil et ama cl’ye gönderme. yok ya!
ekleme: dostlar hatırlattı, ebru köksal denen sac ayağının üçüncüsünü de unutmamak lazım.
sen fb yerine ts’yi şampiyonlar ligine yollayarak büyük sıçtın zaten. ceza yok, şampiyonluğu tescil et ama cl’ye gönderme. yok ya!
ekleme: dostlar hatırlattı, ebru köksal denen sac ayağının üçüncüsünü de unutmamak lazım.
kızlarımızı izlerken hayatımda ilk defa barcelona'lı, real madrid'li ya da ne biliyim almanya milli futbol takımı taraftarının maç izlerken ne hissettiğini anlayabiliyorum.
böyle oluyormuş demek ki, vay emenike.
böyle oluyormuş demek ki, vay emenike.
toplumsal cinneti hızlandırmak için en kestirme yol kiraları fizana çıkarmak. böyle devam edin amq! ev sahiplerinin mahkemeyle uğraşmamak için evlerini satılığa çıkardığı, emlakçılarla türlü çeşitli dalavereler çevirip insanları evsiz bıraktığı, kiraya vermediği bu müthiş dönemin adı olsa olsa "domalma devri" olur. siz o. çocuğusunuz ya ondan osmanlı'dan örnek verdim. vallahi milleti hoplata hoplata s.yorsunuz. oy veren i..edir, çünkü zevk alıyor bundan!
edit: osmanlı çocuğu...
edit: osmanlı çocuğu...
deney sıvısı diyenlerin götüne sokulması gereken onay.
normalde pek sevmediğim bir adamdır ama gün ayrışma değil birlik günüdür. yanındayım oğuzhan uğur..
bu bir yat değil. buna "gemi" derler.
0 - 10 metre arası; tekne
10 - 100 metre arası; yat
100+ ; gemi
badem bıyıklı terminolojisine göre gemicik diye nitelendirildiği de olur. açığa çıktığında "hamdolsun ki ezanlar susmuyor" diye savunulur...
0 - 10 metre arası; tekne
10 - 100 metre arası; yat
100+ ; gemi
badem bıyıklı terminolojisine göre gemicik diye nitelendirildiği de olur. açığa çıktığında "hamdolsun ki ezanlar susmuyor" diye savunulur...
benim göremediğim penaltı.
not: gs
edit: aşkla cimbomluyuz diye fenerbahçe veya diğer rakipler lehine konuşmayacak değiliz. gördüğümü, doğru bildiğimi söylüyorum. başka hesaplar peşine düşmeden herkes dürüst olmadıkça türk futbolundan bir halt olmaz, şu an olduğu gibi.
not: gs
edit: aşkla cimbomluyuz diye fenerbahçe veya diğer rakipler lehine konuşmayacak değiliz. gördüğümü, doğru bildiğimi söylüyorum. başka hesaplar peşine düşmeden herkes dürüst olmadıkça türk futbolundan bir halt olmaz, şu an olduğu gibi.
fahiş fiyatlara kızıp , kalkarken ''ben gidip bir piyango bileti alayım; çıkarsa gelirim'' demiştim bir kere. ''peki abi'' dedi garson arkadaş.
gençleştim resmen bu kadar mı fark eder
ne yaptı ki bu adam diyenler için özet geçelim:
- caner, ozan gibi arka 5li tayfayı tasfiye etti gözünün yaşına bakmadı.
- elindeki orta saha bollugunu efektif kullanabilmek için 3lü defansa geçti ve henüz hiçbir resmi maçta gol yemedi.
- tisserand, zajc gibi kulubede çürüyen ve zarar ettiğimiz futbolcuları kazandı, zajc bugun macı kurtardı.
- ismine bakmadan dünya yıldızı adama kesik attı.
- 20 ve 16 yasında 2 gencecik çocugu takıma kazandırdı, 20 yasındaki cocuk avrupa macında gol attı, 16 yasındaki cocuk bugun asist yaptı.
- sagladıgı forma adaleti ile kulubeyi ateşledi
- kendisine sorulmadan yapılan transferi kabul etmeyerek yönetime patron benim imajı verdi ki fenerbahcede olabilecek en son şey.
- başkanın yapacagım dedigi halde halen yapmadıgı 3 tane transfere ragmen kanat ve forvet eksikliği ile 3te 3 yaparak yoluna devam etti.
- takım önde basıyor, pres yapıyor, ısırıyor.
- yıllardır ne oynuyor dediğimiz fenerbahcede artık bir sistem oturmaya baslıyor. oyuna giren adam mesut da olsa 20 yasında cocuk da olsa oynanan oyun degişmiyor sistem işliyor.
- ve tüm bunları 2 ayda yaptı, hala daha önünde uzun zaman var.
ne yapsın daha bu adam? hafife aldıgınız o disiplin ve forma adaleti öyle bir şeydir ki o olmadıgı zaman orta sahada bir oyuncunuz gidip başka bir oyuncunuza kafa göz dalıp kırmızı kart görüp 8 maç ceza alabilir. şu an fenerbahcede değil bunu yapacak, yapmayı düşünecek adamın götünü kesecek bir hoca var, kimse aklından bile geçiremez bunu.
- caner, ozan gibi arka 5li tayfayı tasfiye etti gözünün yaşına bakmadı.
- elindeki orta saha bollugunu efektif kullanabilmek için 3lü defansa geçti ve henüz hiçbir resmi maçta gol yemedi.
- tisserand, zajc gibi kulubede çürüyen ve zarar ettiğimiz futbolcuları kazandı, zajc bugun macı kurtardı.
- ismine bakmadan dünya yıldızı adama kesik attı.
- 20 ve 16 yasında 2 gencecik çocugu takıma kazandırdı, 20 yasındaki cocuk avrupa macında gol attı, 16 yasındaki cocuk bugun asist yaptı.
- sagladıgı forma adaleti ile kulubeyi ateşledi
- kendisine sorulmadan yapılan transferi kabul etmeyerek yönetime patron benim imajı verdi ki fenerbahcede olabilecek en son şey.
- başkanın yapacagım dedigi halde halen yapmadıgı 3 tane transfere ragmen kanat ve forvet eksikliği ile 3te 3 yaparak yoluna devam etti.
- takım önde basıyor, pres yapıyor, ısırıyor.
- yıllardır ne oynuyor dediğimiz fenerbahcede artık bir sistem oturmaya baslıyor. oyuna giren adam mesut da olsa 20 yasında cocuk da olsa oynanan oyun degişmiyor sistem işliyor.
- ve tüm bunları 2 ayda yaptı, hala daha önünde uzun zaman var.
ne yapsın daha bu adam? hafife aldıgınız o disiplin ve forma adaleti öyle bir şeydir ki o olmadıgı zaman orta sahada bir oyuncunuz gidip başka bir oyuncunuza kafa göz dalıp kırmızı kart görüp 8 maç ceza alabilir. şu an fenerbahcede değil bunu yapacak, yapmayı düşünecek adamın götünü kesecek bir hoca var, kimse aklından bile geçiremez bunu.
yoğurtlu karışık kızartma.
yoğurdu biraz cıvık hazırlayın. kızartmanın üzerini yoğurtla kaplayın buzdolabına koyun. ertesi gün yoğurdu koyulaşmış, sebzelerin tadı iyice harmanlanıp oturmuş, patlıcanın rengi mor mor yoğurda vurmuş, yaz aylarının en serinletici yiyeceklerinden birine dönüşecek.
yoğurdu biraz cıvık hazırlayın. kızartmanın üzerini yoğurtla kaplayın buzdolabına koyun. ertesi gün yoğurdu koyulaşmış, sebzelerin tadı iyice harmanlanıp oturmuş, patlıcanın rengi mor mor yoğurda vurmuş, yaz aylarının en serinletici yiyeceklerinden birine dönüşecek.
şu şekilde konuşuyorsa kesin yörüktür.
- elindekini/şunu şuraya koy.
+endeeni hora go.
- elindekini/şunu şuraya koy.
+endeeni hora go.
batıdaki sol gericiler türkiye ve rusya ile uğraşırken çin oldukça istikrarlı bir şekilde hem ekonomik, hem siyasi, hem de askeri olarak büyümeye devam ediyor. afganistan'ın nasıl bu kadar kolay taliban'ın eline geçtiğini algılayamayan batıdan, çin tehlikesini algılamasını ümit etmek iyimserlik olur.
yalan bende zerre kas yok ve beğenen de yok
kaslı, paralı , arabalı , tipler peşinde koşmaya bayılırlar.
kaslı, paralı , arabalı , tipler peşinde koşmaya bayılırlar.
istinye park.
biletsiz, pasaportsuz arabistan turu.
bir bardak çay 9 riyal.
biletsiz, pasaportsuz arabistan turu.
bir bardak çay 9 riyal.
ulan federasyon kere senin yabancı kuralını eşşekler kovalasın!
şu ismail köybaşı denen vebayı başımıza musallat ettin, allah seni bildiği gibi yapsın.
bugün de asistini yaptı rakibe kazmalar kazması.
şu ismail köybaşı denen vebayı başımıza musallat ettin, allah seni bildiği gibi yapsın.
bugün de asistini yaptı rakibe kazmalar kazması.
uyku. ben yatar
şuraya az bilinen klipleri yazıp durmayın hepiniz nez-sakın ha'da 31 çektiniz
iyi dinleyin oğlum beni, gulelek gulelek diye ortalığı karıştırın kasabalı kızıl deriliden yıldık desin yıldık
bu kadar düz bir hesap nasıl yapılamaz şaşırıyorum.
500 bin lirayı mevduata yatırırsanız ve her ay faizini alır kira öder kalanı harcarsanız, 1 sene sonra 500 binlik ev 600 bin olur,
yine kirayı öder kalanın daha azını harcarsınız. 5 sene anda 500 bin liralık ev 1 milyon olur mevduat faizini olduğu gibi kiraya verirsiniz.
10 sene sonra ev 1,5 milyon tl asgari ücret ise sallıyorum 10bin tl olur. sizin mevduat faizi 7500 tl de kalır. ev kirası için mevduat faizine belli bir miktar ekleme yaparsınız. muhtemelen ev sahibi sizi evden atar.
20 sene sonra da paranız piç olur. paranızın tamamıyla 2021 model 20 yaşında bir ford fiesta alırsınız. o da belki.
edit: her ay kira kadar alıp aldığımız parayı geri yatıralım diyen oldu.
o zaman da 2023 model 18 yaşında bir ford fiesta alırsınız. isterseniz clio da alabilirsiniz.
500 bin lirayı mevduata yatırırsanız ve her ay faizini alır kira öder kalanı harcarsanız, 1 sene sonra 500 binlik ev 600 bin olur,
yine kirayı öder kalanın daha azını harcarsınız. 5 sene anda 500 bin liralık ev 1 milyon olur mevduat faizini olduğu gibi kiraya verirsiniz.
10 sene sonra ev 1,5 milyon tl asgari ücret ise sallıyorum 10bin tl olur. sizin mevduat faizi 7500 tl de kalır. ev kirası için mevduat faizine belli bir miktar ekleme yaparsınız. muhtemelen ev sahibi sizi evden atar.
20 sene sonra da paranız piç olur. paranızın tamamıyla 2021 model 20 yaşında bir ford fiesta alırsınız. o da belki.
edit: her ay kira kadar alıp aldığımız parayı geri yatıralım diyen oldu.
o zaman da 2023 model 18 yaşında bir ford fiesta alırsınız. isterseniz clio da alabilirsiniz.
(bkz: mekruh hangisiydi lan)
polisler anca sosyal ortamda fikri uyuşmayan insanlara ahkam kessin, gbtsini aldığı kadınlara yürüsün gerçekte ise pisirik pisirik mesai saati doldursunlar.
mete gazoz'un söylemiyle; "yetenek sizi normal insanların üzerine çıkarır. çok çalışmak ise yetenekli insanların üzerine çıkarır"
emperyalizm, ülkemiz hakkında karar alıp bunu deklare ediyor...
ağır konuşurdum da çoluk çocuk var... bu kadar rezillik olmaz.
acil seçime gidilmesi gerekiyor. malum şahıs ve ailesi servetini koruyacak diye ülke çok ama çok kötü bir yere sürükleniyor...
ağır konuşurdum da çoluk çocuk var... bu kadar rezillik olmaz.
acil seçime gidilmesi gerekiyor. malum şahıs ve ailesi servetini koruyacak diye ülke çok ama çok kötü bir yere sürükleniyor...
basınsitesi'nden güzelyalı'ya inilir. güzelyalı'dan alsancak'a kadar yürünür. her adımında yaşanmışlık vardır. canım izmir.
not: artık bostanlı'dayım. her noktasında yürümek keyifli ama itiraf etmeliyim ki bu taraf çok daha güzel.
not: artık bostanlı'dayım. her noktasında yürümek keyifli ama itiraf etmeliyim ki bu taraf çok daha güzel.
sirf defansi ligimize gore iyi diye marcao yu ovup yaptiklarina kulp bulanlar szalai kadar hucum katkisi olsa floryada herkesi tokatlamasina izin verirlerdi herhalde.. ligin en iyi futbolcusu. en sevdigim transfer tipi az bonservis az maas bol mucadele. fenerde olmasi üzücu ama cok birakmazlar bunu zaten..
çükümü bile keserim dedirten tekliftir.
derhal görevden affı istenmesi gereken akp milletvekili.
dokunulmazlık kalkanı kalktıktan sonraki hayatında da bu çirkin üslubuna devam edebiliyorsa etsin. ömür boyu maaş hakkı da elinden alınsın.
vekillerin yemelerine hükümranlığına hayır!
not: aynı tepkiyi bir muhalif olarak chp'li milletvekiline de göstermiştim.
dokunulmazlık kalkanı kalktıktan sonraki hayatında da bu çirkin üslubuna devam edebiliyorsa etsin. ömür boyu maaş hakkı da elinden alınsın.
vekillerin yemelerine hükümranlığına hayır!
not: aynı tepkiyi bir muhalif olarak chp'li milletvekiline de göstermiştim.
(bkz: deniz yurtdaş kim amk)
okulda öğretilen ingilizcenin her yıl a1 seviyesinden başladığını ve yıl sonuna kadar sadece a2 seviyesine yükseldiğini unutuyorsunuz sanırım. bu ilkokulda da aynı ortaokulda da, lisede de. sen her yıl dönüp dolaştırıp aynı kelimeleri, aynı ezber grameri öğretirsen çocuk okulda haliyle öğrenemez. özel derslere de herkesin parası yetmiyor. ve türklerde olan para vermeden bir şeye değer verip takip etmeme huyu yüzünden asla online ücretsiz dersleri almıyoruz. sonuç olarak da "how are you" da takılı kalınıyor.
su yirmili yasları da ne abarttınız arkadaş, kendi kendinize asırlık çınar muamelesi yapmaktan vazgeçin de, yasayın
elenen kişi açıklanırken anlamak için yanımda türkçe profesörü bulunduruyorum. bu hafta arkadaşlarından daha az başarısız olanların sonuncusunun en başındakinin en arkasındaki…
bir gerdek partisi değil... bkz
iyi de sayın dış işleri, cumhurbaşkanı'nın abd başkanı biden ile bu konuyula ilgili yaptığı toplantıda siz odada değildiniz ki. merve kavakçı'nın kızını arayıp bir sorsaydınız, böyle bir şey var mı yok mu diye.
arasanız bize de neticeyle ilgili bir haber verin, haberimiz olsun.
öptüm kib bye.
arasanız bize de neticeyle ilgili bir haber verin, haberimiz olsun.
öptüm kib bye.
galatasaray nereden buluyor cikaldau, morutan tarzı futbolcuları anlamıyorum. madem paran var gedson'la ianis hagi'yi alsana.
beni de listeye yazabilirsiniz. yazın sıcağında alerji mi olduk covid mi olduk çözemedim.
su gibi burun akıntısı, sulanan gözler ve üst üste 5-6 kez hapşırma şeklinde geçti bir hafta.
su gibi burun akıntısı, sulanan gözler ve üst üste 5-6 kez hapşırma şeklinde geçti bir hafta.
yere herhangi bir şey atan insan gelişimini tamamlayamamış tek hücrelidir. insan formunda olduğuna bakmayın.
dahil olduğum sözlükçüler.
3 şey aklımda kaldı.
savaş narası gibi çığlıkları
garip, tıslama benzeri çıkan ses.
güdümlü füze gibi inadı. yok böyle bir kin. yok böyle bir inat. telsizi kapatmış bordo bereli.
3 şey aklımda kaldı.
savaş narası gibi çığlıkları
garip, tıslama benzeri çıkan ses.
güdümlü füze gibi inadı. yok böyle bir kin. yok böyle bir inat. telsizi kapatmış bordo bereli.
ayni tadi alayim, yabancilik cekmeyeyim diyorsaniz su aralar kabil.
bence yaşa göre değil ıq ya göre seçmen belirlensin, misal ıq su 90 in altında olanlar oy veremesin.. sonra cefasini hepimiz çekmek zorunda kalıyoruz yaa
gözlemlediğim kadarıyla erkeklerin çoğu fiziken güzel buldukları, beğendikleri kadınların zeki olmasını istiyorlar. salt zeki diye o kişiyi beğenmiyor ya da ilişki kurmuyorlar. ama bu zeka kendi zekasının önünde de olmamalı zira diğer türlüsü hoşlarına gitmiyor. aslında herkes kendi gibi birini istiyor yanında şayet yanındaki insanın zeki kadın sevmediğini düşünüyorsanız, bence bir daha düşünmelisiniz. birde unutmadan, "ben zeki kadın severim" diyen erkeklerin yalanını seveyim.
doğruluk payı yüksek olan durum.
doğruluk payı yüksek olan durum.