Sık geçen başlıklar

menüdeki fiyatları görünce mekandan gitme özgüveni 4

ekşi'de gör
fahiş fiyatlara kızıp , kalkarken ''ben gidip bir piyango bileti alayım; çıkarsa gelirim'' demiştim bir kere. ''peki abi'' dedi garson arkadaş.
sikilmemek için yapılması gerekendir.

ordu'da kaldığım otelde* restoranına gittiğimde menü isteyip de menümüz yok ama sayabilirim cevabını almıştım.

zahmet etme deyip kalktım.
adamlar kazık fiyatları menüye yazarken çekinmiyor siz mekandan kalkmaya mı çekiniyorsunuz.d
avrupa'da çok lüks bir kafeye oturdum. pahalı olduğunu biliyordum ama ne kadar pahalı olabilirdi ki? menüyü istedim. sıradan bir kahve 24 euro! bir fincan kahveye 180 lira bıraksam 3 ay uyuyamazdım. ama fakir gibi çıkıp gidemezdim de. garson tepemde dikilmiş sipariş bekliyor. abuk subuk şeyler sordum var mı diye. orospu çocuğu ne sorsam var efendim diyordu. sonunda bana sade bir türk kahvesi getirin lütfen dedim. bizde bulunmuyor dedi. derin bi nefes aldım, lütfen menünüze ekleyin deyip kalktım.

türk kahvesine de var deseydi bayılma numarası yapacaktım.