Sık geçen başlıklar

cenkdesouza 29

ekşi profili
sadece bir şey soracağım. arıboğan ve helvacı nerede? nerelerde bu adamlar yahu? resmen sırlar odasına girdiler ve bir daha çıkmadılar.

sen fb yerine ts’yi şampiyonlar ligine yollayarak büyük sıçtın zaten. ceza yok, şampiyonluğu tescil et ama cl’ye gönderme. yok ya!

ekleme: dostlar hatırlattı, ebru köksal denen sac ayağının üçüncüsünü de unutmamak lazım.
beka sorunu işte bu.
başka hiçbir şey değil.
sen, ben karınca ezemezken bu adamların mayasında canilik var.
ensar masallarına gerek yok.
bu belanın acısını çocuklarımız çekecek.
yazık.
suriyeliler, afganlar, her kim kontrolsüz bir şekilde bu ülkeye geldiyse derhal amasız gönderilmeli.
ne istanbul seçimleri, ne dolar ne kerimcan...
en önemli gündem ülkede bu olmalı.
gayet yerinde bir harekettir.
güney sudan hükümetiyle merkezi hükümetin bir önceki iç savaşında 100.000 'den fazla insanın öldüğünü bilmeyen ekşici kardeşimiz olayı ayak fetişi boyutuna indirdi yine.
şöyle düşünün;
ayağının kapanmasıyla onore olan güney sudanlılar kalplerini biraz yumuşatabilirler, biraz daha düşünebilirler.
belki de sadece bu hareketle olası bir iç savaş önlenebilir.