allah türk esnafına da apple dürüstlüğü nasip etsin.
Sık geçen başlıklar
cenkdesouza 29
ekşi profilibu hızla, bu kurla yakında "türkiye qatar" için de patent başvurusu yaparlar.
sadece bir şey soracağım. arıboğan ve helvacı nerede? nerelerde bu adamlar yahu? resmen sırlar odasına girdiler ve bir daha çıkmadılar.
sen fb yerine ts’yi şampiyonlar ligine yollayarak büyük sıçtın zaten. ceza yok, şampiyonluğu tescil et ama cl’ye gönderme. yok ya!
ekleme: dostlar hatırlattı, ebru köksal denen sac ayağının üçüncüsünü de unutmamak lazım.
sen fb yerine ts’yi şampiyonlar ligine yollayarak büyük sıçtın zaten. ceza yok, şampiyonluğu tescil et ama cl’ye gönderme. yok ya!
ekleme: dostlar hatırlattı, ebru köksal denen sac ayağının üçüncüsünü de unutmamak lazım.
çok normal. sen kural koymazsan, adaleti sağlamazsan herkes kendi hakimi olup adalet sağlar.
yaşandı bitti gayretullahça, anlaşmanın tadına varıldıkça.
banko adil.
dur lan banko diyince ayıp oldu üstada.
dur lan banko diyince ayıp oldu üstada.
görelim sürü bağışıklığını borisim.
uzaktan konuşmak kolaydı.
uzaktan konuşmak kolaydı.
hayırlı olsun olması gerekendir.
(bkz: #103596654)
neredeyse kusursuza yakın kararlar alınıyor. sadece umrecilerde ve geçen hafta cuma yapılması hataydı. onlarda umarım pahalıya patlamamıştır.
(bkz: #103596654)
neredeyse kusursuza yakın kararlar alınıyor. sadece umrecilerde ve geçen hafta cuma yapılması hataydı. onlarda umarım pahalıya patlamamıştır.
ana profesör ama hamallıktan geldim diyen demogoji üstadı.
vay arkadaş nasıl memleket.
burakcım illa bir nusret hikayesine gerek yok. senin o insanı katil edecek gülüşün yeter.
vay arkadaş nasıl memleket.
burakcım illa bir nusret hikayesine gerek yok. senin o insanı katil edecek gülüşün yeter.
beka sorunu işte bu.
başka hiçbir şey değil.
sen, ben karınca ezemezken bu adamların mayasında canilik var.
ensar masallarına gerek yok.
bu belanın acısını çocuklarımız çekecek.
yazık.
suriyeliler, afganlar, her kim kontrolsüz bir şekilde bu ülkeye geldiyse derhal amasız gönderilmeli.
ne istanbul seçimleri, ne dolar ne kerimcan...
en önemli gündem ülkede bu olmalı.
başka hiçbir şey değil.
sen, ben karınca ezemezken bu adamların mayasında canilik var.
ensar masallarına gerek yok.
bu belanın acısını çocuklarımız çekecek.
yazık.
suriyeliler, afganlar, her kim kontrolsüz bir şekilde bu ülkeye geldiyse derhal amasız gönderilmeli.
ne istanbul seçimleri, ne dolar ne kerimcan...
en önemli gündem ülkede bu olmalı.
kul hakkı ye ramazanda ama su içme.
belki şeker hastası adam.
belki ateist sana ne yahu.
belki şeker hastası adam.
belki ateist sana ne yahu.
gayet yerinde bir harekettir.
güney sudan hükümetiyle merkezi hükümetin bir önceki iç savaşında 100.000 'den fazla insanın öldüğünü bilmeyen ekşici kardeşimiz olayı ayak fetişi boyutuna indirdi yine.
şöyle düşünün;
ayağının kapanmasıyla onore olan güney sudanlılar kalplerini biraz yumuşatabilirler, biraz daha düşünebilirler.
belki de sadece bu hareketle olası bir iç savaş önlenebilir.
güney sudan hükümetiyle merkezi hükümetin bir önceki iç savaşında 100.000 'den fazla insanın öldüğünü bilmeyen ekşici kardeşimiz olayı ayak fetişi boyutuna indirdi yine.
şöyle düşünün;
ayağının kapanmasıyla onore olan güney sudanlılar kalplerini biraz yumuşatabilirler, biraz daha düşünebilirler.
belki de sadece bu hareketle olası bir iç savaş önlenebilir.
r+e+c+e+p=?
en azından beinsports gibi oluşumlara karşı daha dik durur ama reis istemez.
biatçı lazım.
biatçı lazım.
tepkilerden sonra geçen sefer lamborghini'yi satılığa çıkarmıştı umarım bu sefer de iki arkadaşı satmaya kalkmaz
bu geceden sonra bitti benim için.
o sireni alıp bir taraflarına soksunlar.
o sireni alıp bir taraflarına soksunlar.
yaptığı çapsızlıkta son nokta kendisidir. senin giyim sponsorun var o adamın yok.
biri bana şu karikatürün nesi komik anlatırsa konuyu açan arkadaşa katılmacağıma söz veriyorum.
(bkz: https://eksiup.com/dcf9aa7f3690)
(bkz: https://eksiup.com/dcf9aa7f3690)
peki;
biz ekonomide bir ekonomik kurtuluş savaşı verdiğimiz bir dönemde "kanal istanbul gibi ütopik bir proje" yükünü milletimizin sırtına bindirmek gibi bir hakkınız var mı? ben bunu sadece size soruyorum.
biz ekonomide bir ekonomik kurtuluş savaşı verdiğimiz bir dönemde "kanal istanbul gibi ütopik bir proje" yükünü milletimizin sırtına bindirmek gibi bir hakkınız var mı? ben bunu sadece size soruyorum.
aracı şebeke suyu ile yıkadığı için ilgilenmediğim araç.
sahibine mesaj attım bundan sonra damacana su kullanmasını tavsiye ettim.
şebeke suyunun içindeki kireç araca zarar verebilir.
sahibine mesaj attım bundan sonra damacana su kullanmasını tavsiye ettim.
şebeke suyunun içindeki kireç araca zarar verebilir.