Sık geçen başlıklar

a kompleman 15

ekşi profili
sevdiğimiz bir programcı ama bizi reklama fena alıştırdı. arada konuştuğu birkaç dakika hemen bitse de yine reklama girse diye heyecanla bekliyorum!
maksadını aşan bir beyan ama hakaret etmenin de anlamı yok. kısmen de olsa var böyle bir durum maalesef. bizim toplum çocuk çok sever ama o çocuk kendisinin olursa. insanlar bazen iyi niyetle ama çoğunlukla anlamsızca çocuklarını hayatın merkezine koyup, çocukla ilgili gereksiz detayları (anne-baba için çok önemli olabilir) sürekli anlatıp, herkesden aynı ilgiyi bekleyebiliyor. insanlar biraz dikkatli olmalı. elbette yeri geldiğinde herkes çocuğundan belli ölçülerde bahsedebilir ama karşı tarafın bundan mutlu olamayabileceğini ya da dinleyenler arasında çocuk sahibi olamayan birilerinin de olabileceğini düşünmeli. not: çocuğum var.