Sık geçen başlıklar

kiracının evden çıkmaması 2

ekşi'de gör
buradakilerin aklına uyup kimsenin elektriğini suyunu falan kesmeyin. bir de nur topu gibi ceza davanız olur.

madde 123- (1) sırf huzur ve sükûnunu bozmak maksadıyla bir kimseye ısrarla; telefon edilmesi, gürültü yapılması ya da aynı maksatla hukuka aykırı başka bir davranışta bulunulması halinde, mağdurun şikâyeti üzerine faile üç aydan bir yıla kadar hapis cezası verilir.

hatta geçen sene hatırlarsınız belki. kiracısının evine girip kavanozları atan falan bir adam vardı. şuan 25 yıl ile yargılanıyor. dün gece tv'de haberi vardı. eviniz çok kıymetliyse vermeyin arkadaşım kiraya. gidin başa bir yere yatırım yapın. bu ülke şartlarında kira ile geçineceğim diye ev mi alınıp kiraya verilir.

edit: kiracınızı sürekli telefonla, mesajla falan taciz ediyorsanız o da yukarıdaki suça girer.