Sık geçen başlıklar

60 yaş üstü bireylerin oy hakkı kaldırılsın 1

ekşi'de gör
bence yaşa göre değil ıq ya göre seçmen belirlensin, misal ıq su 90 in altında olanlar oy veremesin.. sonra cefasini hepimiz çekmek zorunda kalıyoruz yaa