Sık geçen başlıklar

2lahmacun 3

ekşi profili
toplulukta bulunmuyorum. kaldırımın bile tenha yerinden geçiyorum. maskem hep yeni ve yüzümün olması gereken yerinde. ve her fırsatta ellerimi yıkıyorum. şimdilik böyle.
edit: eser miktarda dikkat edip henüz virüse bulaşmadım diye kıskanıp kudurup başka yerlerini de kapat diye mesaj atan cahiller var. virüs onlardan daha az tehlikeli arkadaşlar :)