Sık geçen başlıklar

türkiye'de mülteci merkezleri kurmayı planlıyoruz 2

ekşi'de gör
emperyalizm, ülkemiz hakkında karar alıp bunu deklare ediyor...

ağır konuşurdum da çoluk çocuk var... bu kadar rezillik olmaz.

acil seçime gidilmesi gerekiyor. malum şahıs ve ailesi servetini koruyacak diye ülke çok ama çok kötü bir yere sürükleniyor...
erdoğan sanırım ingiliz mandasını benimsedi.

adamlar bizim yerimize karar almaya başlamışlar.

bir ülke ancak içerden ihanetle işgal edilirdi. onu da başarıyorlar. tek kurşun atmadan ülkenin nüfusu değişti. toprak yapısı değişimi de yakındır.

sorumlusu erdoğan, akp, mhp ve seçmenleri olan plan.