mersin diyenler olmuş da, ismini duyunca sıcak bastı, içim sıkıldı. sıcaklık bakımından cehennemin introsudur bence.
allahım, aman ha! büyük konuşmuyorum. yanlış anlama sakın. yaşayan ve yaşamak isteyenlerin yolu açık, şansları bol olsun.
09.05.2023 · 48. sıra
zuzukuzusu
08.05.2023 10:56