Sık geçen başlıklar

türkiye'de öğrencilere dil öğretememek 2

ekşi'de gör
okulda öğretilen ingilizcenin her yıl a1 seviyesinden başladığını ve yıl sonuna kadar sadece a2 seviyesine yükseldiğini unutuyorsunuz sanırım. bu ilkokulda da aynı ortaokulda da, lisede de. sen her yıl dönüp dolaştırıp aynı kelimeleri, aynı ezber grameri öğretirsen çocuk okulda haliyle öğrenemez. özel derslere de herkesin parası yetmiyor. ve türklerde olan para vermeden bir şeye değer verip takip etmeme huyu yüzünden asla online ücretsiz dersleri almıyoruz. sonuç olarak da "how are you" da takılı kalınıyor.
bana göre bunun olmasının 1. nedeni ingilizceyi bir ders olarak görmekten kaynaklı.eğer ingilizceyi bir ders olarak değil de bir dil olarak görürseniz işiniz kolaylaşır.ikincisi ise okullarda gereksiz fazla gramer öğretilmesi.bence b1 e kadar sadece çok temel gramer bilgisi çalışıp kalan vakitler sadece kelime ezberlemek gerekli.(ingilizce için).3. ve sonuncusu ise genelde öğrencilerin fazla pratik yapabilecek ortamlarının olmaması.