Sık geçen başlıklar

kintoki 1

ekşi profili
fenerbahçeliyim. adam attığı o golle belki bizi şampiyonluktan etti. halilin kadroya alınmaması tamamen torpildir. abdulkadir bu sene ne oynadı da halil yerine kadroda şans buldu? yazık günah. yolu açık olsun. izmir yerine trabzonda doğsan her şey farklı olurdu...