mevzubahis aklı başında kadınlar olursa "beyin"
Sık geçen başlıklar
homers 9
ekşi profiliotobüsün toplanıp dalması gereken kişidir.
ceza olarak bir daha toplu taşıma kullanmasına izin verilmese ne kadar da güzel caydırıcılık olur ileride potansiyel saldıracaklar için.
ceza olarak bir daha toplu taşıma kullanmasına izin verilmese ne kadar da güzel caydırıcılık olur ileride potansiyel saldıracaklar için.
salak salak milliyetçilik kasan iki ülke vatandaşlarının ve siyasetçilerin dışında iki ülke halkının da birbiriyle derdi yok ki. zorla düşmanlık çıkartıyorlar.
tanım: katıldığım önermedir.
tanım: katıldığım önermedir.
dun ciktigim market alisverisinden dort ufak torbaya 400 tl (evet) vermis olmamla birlikte bir kez daha yuzume carpan gercek.
eve gelince ne aldim ben diye baktim, bir haftalik alisveris lan. daha fazlasi degil. luks hic bir sey yok. ot, meyve, sebze, mantar filan.
hani sahlaniyorduk, noldu o is?!?
edit: biraz asagida
“her biri dövizle veya 20k maaş alan ekşicileri üzmemesi gereken fiyatlardır. hepiniz üst düzey yönetici, dövizle maaş alan yazılımcı falan değil miydiniz amk size zam falan koymaz.”
diye bir entry giren yazar mevcut. arkadasim, sen o kadar kazanmiyorsun diye kimse kazanmayacak degil. ıkincisi o kadar para kazanip eksi sozlukte yazar olmak da garipsenecek bir durum degil. ucuncusu yapilan zamlar kimine gida tarafinda, kimine farkli ihtiyaclar tarafinda, kimine keyif tarafinda dokunuyor. son olarak bahsettigimiz sey ulkede herkesi problemi olan alim gucunun yerlerde surunmesi, sen gelmis geyik yapiyorsun. az otede oyna lutfen.
eve gelince ne aldim ben diye baktim, bir haftalik alisveris lan. daha fazlasi degil. luks hic bir sey yok. ot, meyve, sebze, mantar filan.
hani sahlaniyorduk, noldu o is?!?
edit: biraz asagida
“her biri dövizle veya 20k maaş alan ekşicileri üzmemesi gereken fiyatlardır. hepiniz üst düzey yönetici, dövizle maaş alan yazılımcı falan değil miydiniz amk size zam falan koymaz.”
diye bir entry giren yazar mevcut. arkadasim, sen o kadar kazanmiyorsun diye kimse kazanmayacak degil. ıkincisi o kadar para kazanip eksi sozlukte yazar olmak da garipsenecek bir durum degil. ucuncusu yapilan zamlar kimine gida tarafinda, kimine farkli ihtiyaclar tarafinda, kimine keyif tarafinda dokunuyor. son olarak bahsettigimiz sey ulkede herkesi problemi olan alim gucunun yerlerde surunmesi, sen gelmis geyik yapiyorsun. az otede oyna lutfen.
denetlenmeyen yerlere para yatirmanin kumarla esdeger oldugunu gosteren bir olay dahadir.
hmmm. çin'in rusya büyükelçisi.. inanak mı diye düşündüren açıklama.
istanbul’u kaybetmenin acisini kaftancioglu’ndan cikardiklarini gordugumuz karardir. istanbul kaybedilmeseydi boyle bir dava bile olmazdi.
henuz ac kalmadiklari icin bol keseden sallamadir. gun gelip karinlari doymazsa o zaman ilk sirt donecek onlar olacaktir.
ulkemizde doktorluk, avukatlik tarzi mesleklerden kaynak vergisi toplanamadigi icin butcede ihtiyac olan vergi sigortali calisanlardan ve yaptigimiz harcamalardan toplaniyor.
sevgili devletimiz kaynak vergisini toplamayi becerseydi harcamalarimiz bir nebze daha dusuk olacakti, onemli olan da daha adaletli bir sistemde yasayacaktik.
bugun aylik ortalama 50.000 tl kazanan bir doktor gelirini cok rahat 3-5 bin tl gosteriyor. ve bunu yapan binlerce insan var. cikip da birileri “kardes sen aylik 5.000 tl gelirle nasil o super luks arabaya biniyorsun?” diye sormuyor.!
sevgili devletimiz kaynak vergisini toplamayi becerseydi harcamalarimiz bir nebze daha dusuk olacakti, onemli olan da daha adaletli bir sistemde yasayacaktik.
bugun aylik ortalama 50.000 tl kazanan bir doktor gelirini cok rahat 3-5 bin tl gosteriyor. ve bunu yapan binlerce insan var. cikip da birileri “kardes sen aylik 5.000 tl gelirle nasil o super luks arabaya biniyorsun?” diye sormuyor.!