fenerbahçe'nin vücut bulmuş hali olan yalı çocuğu. gerçekten inanılmaz. hiç hataları yok hep etraf hatalı. hep birileri suçlu bunlar sudan çıkmış ak kaşık. ne kadar da birilerine benziyorlar değil mi ?
Sık geçen başlıklar
trigger point 4
ekşi profili(bkz: vayy amk)
covidten hızlı yayılıyor amk eşekleri.
covidten hızlı yayılıyor amk eşekleri.
şımarıklığın nasıl bokunun çıktığını gösteren kadınlar. ulan ben ambulans arkamdayken panikliyorun benim yüzümden yetişemez diye. şunlara bak. suç bunlarda değil ama suç bunların sırf amları var diye prenses gibi muamele gösterenlerde.
bu dünyada çok afedersiniz yatırılıp sikilecek bir insan türü varsa kesinlikle bunlardır. benimde bir arkadaşım böyle. oturur 2 şer dürüm söyleriz kendinin ki biter bizimkine salça olur. bedava yarak ver oturur iki kaşık atar. yemediği tatlı içmediği içki yok. ama arkadaş gel gör ki zayıf mı zayıf adam. bide genç gösteriyor öyle olunca.
bence bu olay aileden geliyor babası da öyle çünkü. 60 yaşında incecik adam. bizde diyetisyene gidip incecik olduk ama bu amına koyduğum pandemisi gene eski halimize hatta fazlasına döndürdü. hayatta en kıskandığım insan tipleri bi bunlar bi sigara kullanmayanlar.
bence bu olay aileden geliyor babası da öyle çünkü. 60 yaşında incecik adam. bizde diyetisyene gidip incecik olduk ama bu amına koyduğum pandemisi gene eski halimize hatta fazlasına döndürdü. hayatta en kıskandığım insan tipleri bi bunlar bi sigara kullanmayanlar.