Sık geçen başlıklar

sigara içmeyenlerin dertlenince başvurdukları şey 4

ekşi'de gör
alkole başvururdum da o kadar pahalı oldu ki içerken verdiğim parayı düşünüp daha çok dertleniyorum amk.

t: başı duvara vurmak.
sigara içmeyen bir insan asla sigarayı hatırlamaz. uyarıcı nikotini yapay yolla(sigara) ile elde eden insanlar kolay yoldan elde ederler. bağımlılık da bundan oluşur.

imrendiğim insan tipidir. düşünsene yemek yedikten sonra veya kahve içerken sigaraya gerek duymuyorsun, streslenince de müzik dinleyerek atlatıyorsun.
sigarayı bırakmayı düşünürken en çok akla gelen şey budur. olum o vakitlerde ne yapacağım ben?
sigarayı bırakınca dert de azalıyor arkadaşlar, aylık 300 tl cepte ya da güzel bir hobiye aktarılıyor, merdiven çıkınca, koşunca nefes nefese kalınmıyor, ağzımız ve ellerimiz küllük gibi kokmuyor.
bir de eğer varsa, çocuğunuza iyi örnek olduğunuz düşüncesi de gayet motive edici.
dertlenince bu kazanımları düşünsen bile derdini hafifletmeye yeter.
sigara pişmanlıktır!