Sık geçen başlıklar

halil akbunar 2

ekşi'de gör
reklam panolarının oraya doğru kendi kendine uçtu. sonra koşarak sahaya girdi bir anda bayıldı. 5 dakka baygın yattı kenara aldılar 20 saniye sonra danalar gibi koşmaya başladı. karakter başka birşey
fenerbahçeliyim. adam attığı o golle belki bizi şampiyonluktan etti. halilin kadroya alınmaması tamamen torpildir. abdulkadir bu sene ne oynadı da halil yerine kadroda şans buldu? yazık günah. yolu açık olsun. izmir yerine trabzonda doğsan her şey farklı olurdu...