Sık geçen başlıklar

mbozclk 6

ekşi profili
geçen yıl babamla köye gittiğimizde köyde çok guzel bir gökkuşağı çıkmıştı.

görsel

babam da bunu sosyal medya hesabindan paylaşmış. nasıl denk gelmişse o hafta pride haftasıymış, babama sende mi abi vs. gibi yorumlar gelince babam sinirlenip "allah'ın renklerini kimseye alet etmeyiz" diyerek tavrını ortaya koymuştu.

bu olay gercekten de unutamayacağim komik bir anımdır.
avm ler zaten ekonomiden dolayı batacak haldeydi. bu kriz de üstüne eklenince artık hicbir sanslarinin kaldigini dusunmuyorum. bundan 5 6 yil once puma nike adidas gibi markalarin ürünlerini hiç sıkıntı çekmeden alabiliyordum gerek ayakkabı olsun gerek eşofman takımı fakat ülkemizin ekonomisinden dolayı artık bir ayakkabi 500 bir eşofman takimi 800 lira olunca almakta sikinti cekiyorum hatta alamiyorum bundan dolayi gecmis sezonun urunlerini outletlerde 200 liraya bulmaya calisiyorum. yeni sezon ayakkabilari satamayan bu tür firmalar artık yeni sezon ürünlerin hepsini türkiyeye getirmiyorlar . ülkemizdeki ekonomik kriz bu karsılastirmadan belli oluyor zaten.