kablosuz sarjin max 15w desteklediğini bilmeyen avellerin açtığı ironik başlık
Sık geçen başlıklar
mbozclk 6
ekşi profiliolm siz salak mısınız yoksa holiganlıktan beyniniz mi sulandı?
adam 3 saniye meksika dansı yapar gibi topu eliyle sürükledi siz hala kollanıyorsunuz falan yazıyorsunuz amk gidin slavia praga falan becertin kendizi
adam 3 saniye meksika dansı yapar gibi topu eliyle sürükledi siz hala kollanıyorsunuz falan yazıyorsunuz amk gidin slavia praga falan becertin kendizi
özel sektörde çalışmak
geçen yıl babamla köye gittiğimizde köyde çok guzel bir gökkuşağı çıkmıştı.
görsel
babam da bunu sosyal medya hesabindan paylaşmış. nasıl denk gelmişse o hafta pride haftasıymış, babama sende mi abi vs. gibi yorumlar gelince babam sinirlenip "allah'ın renklerini kimseye alet etmeyiz" diyerek tavrını ortaya koymuştu.
bu olay gercekten de unutamayacağim komik bir anımdır.
görsel
babam da bunu sosyal medya hesabindan paylaşmış. nasıl denk gelmişse o hafta pride haftasıymış, babama sende mi abi vs. gibi yorumlar gelince babam sinirlenip "allah'ın renklerini kimseye alet etmeyiz" diyerek tavrını ortaya koymuştu.
bu olay gercekten de unutamayacağim komik bir anımdır.
trt arabia ne amk vergilerimiz sik kırıkları için harcanıyor
avm ler zaten ekonomiden dolayı batacak haldeydi. bu kriz de üstüne eklenince artık hicbir sanslarinin kaldigini dusunmuyorum. bundan 5 6 yil once puma nike adidas gibi markalarin ürünlerini hiç sıkıntı çekmeden alabiliyordum gerek ayakkabı olsun gerek eşofman takımı fakat ülkemizin ekonomisinden dolayı artık bir ayakkabi 500 bir eşofman takimi 800 lira olunca almakta sikinti cekiyorum hatta alamiyorum bundan dolayi gecmis sezonun urunlerini outletlerde 200 liraya bulmaya calisiyorum. yeni sezon ayakkabilari satamayan bu tür firmalar artık yeni sezon ürünlerin hepsini türkiyeye getirmiyorlar . ülkemizdeki ekonomik kriz bu karsılastirmadan belli oluyor zaten.