eskiden oscar törenlerini tv kanalları verirdi. formula izlerdik, tenis izlerdik, nba izlerdik. eski türkiyede fakir de olsan entelektüel olabilirdin. şimdi fakirsen kesin barzosun, zenginsen ve ilgiliysen bir ihtimalin var. yazık lan bize.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
görece katılsam da amacının çok farklı olduğunu bilmeyen yoktur.
sosyal medya çöplük ise yavş.. pardon yandaş medya nedir bilemedim. ahaber izlettirip koyun yapmak için söylenilen söz.
sosyal medya çöplük ise yavş.. pardon yandaş medya nedir bilemedim. ahaber izlettirip koyun yapmak için söylenilen söz.
suriye’nin bir şehrine suriye ordusunu sokmamak için bir haftada 13 şehit verdik.
idlib’de cihatçılar birileri için ne kadar değerliymiş.
dünyadaki bütün cihatçılar bir şehidimizin tırnağı etmez.
idlib’de cihatçılar birileri için ne kadar değerliymiş.
dünyadaki bütün cihatçılar bir şehidimizin tırnağı etmez.
içimin yağlarını eriten tepkidir. işte atatürk'ün ülkeyi emanet ettiği gençlik bu gençliktir. helal olsun kardeşlerim.
ya algıya bak algıya: esad katil, cihatçılar sevgi pıtırcığı.
bu puştlar ışid gibi büyük şehirlerde bomba patlatmaya başlayınca göreceğim sizi kifayesiz mühterisler sizi. terörü kınarsınız ancak...
bu puştlar ışid gibi büyük şehirlerde bomba patlatmaya başlayınca göreceğim sizi kifayesiz mühterisler sizi. terörü kınarsınız ancak...
furkanı izlemek icin actım macı ama bir detay dikkatimi çekti.şu tribünlere bak insanlar ne güzel eğleniyor stres yok sıkıntı yok anı yaşayıp sadece eğlenmenin derdindeler. bense gecenin dördünde onları izleyip uyuyacağım aq
zencisiz ve eşcinselsiz de ödül alınabildiğini ispatlayan film.
bir erdal demirkıran kitabı. okuyup zaman kaybetmek yerine uyumayı tercih ederdim.
konusma oranlari:
aglama 1.02
fatih terim'in tazminati 1.03
mustafa cengiz'e satasma 1.04
taraftardan para isteme 1.25
kendi takimi hakkinda konusma 25.00
aglama 1.02
fatih terim'in tazminati 1.03
mustafa cengiz'e satasma 1.04
taraftardan para isteme 1.25
kendi takimi hakkinda konusma 25.00
29.hafta ts-agücü maçının sonucu şimdiden belli olmuştur.
aynı açıklamayı hem fb hem de ts ile maçları varken konyanın başında aykut kocaman, rizenin başında ismail kartal yada alanyada erol bulut yapsaydı burada yazılacakları düşünün.
aynı açıklamayı hem fb hem de ts ile maçları varken konyanın başında aykut kocaman, rizenin başında ismail kartal yada alanyada erol bulut yapsaydı burada yazılacakları düşünün.
sessiz sedasız hiç bir duyuru yapılmadan ulaştırma bakanlığına bağlı marmaray a yapılan zamdır 7.75 çekti az önce. hesaplayamadım % kaç olduğunu. evet mesajlar geldi %35 ediyormuş, belediyeyi 8beklemiş bakanlık, artık ne gideri varsa. marmaray'ın açılış tarihi mart 2019 yani tam bir yıl bile olmadı 2019 mart'ın güncel ekonomisi ile fiyatları belirlendi. hadi iett 3 yıldır zam yapmadı, özel halk otobüsçüleri, motorcular istedi, öğrenci indirimi vardı zam yaptı. e sen %100 devlet kurumu, ekonominin iyiye gittiğini söyleyen sensin 11 ayda ne değişti acaba.
ekleme: kafa karışıklığı olmuş marmaray full hattı yani gebze-halkalı mart 2019 da açıldı. 2013 de tünelle beraber 5 istasyonda hizmet veriyordu
ekleme 2: ampüller şimdi de ukome kararını ortaya atıyor ama nedense bu ukome gece seferleri ya da marmaray da aktarma indirimini yapamıyor. hadi bakın işinize aptal yok burada https://m.ensonhaber.com/gundem/marmaraya-zam-yok
ekleme: kafa karışıklığı olmuş marmaray full hattı yani gebze-halkalı mart 2019 da açıldı. 2013 de tünelle beraber 5 istasyonda hizmet veriyordu
ekleme 2: ampüller şimdi de ukome kararını ortaya atıyor ama nedense bu ukome gece seferleri ya da marmaray da aktarma indirimini yapamıyor. hadi bakın işinize aptal yok burada https://m.ensonhaber.com/gundem/marmaraya-zam-yok
londra'da aylık 1600 gbp ye aç kalırsın sevgili yazar.
tabi ki probis. böyle bir versus'u bile kabul etmem ben.
şiddeti kadın uygulayınca neden bu kadar mutlu olduğunuzu anlamadım. aynı kafayı erkek kadına atsa burnunu muhtemelen kırmış olsa bu kadar sevinecek miydiniz? ülke olarak kafayı yiyoruz yavaş yavaş
15 aralık 2009 pratisyen hekim olarak toplum sağlığı merkezi sorumlu hekimi maaşım 4890 tl idi. o günkü kur ile toplam 3220 usd imiş.
15 ocak 2020 de yan dal uzman hekimi ve doğuda sözleşmeli personel olarak aldığım ise 2866 usd.
yaklaşık 10 yılda iki uzmanlık yaptığım halde maaşım pratisyen olduğum zamanki maaştan düşük. ne denilir bilmiyorum
edit : bu dediğim maaş sözleşme maaşı ve sabit ile birlikte olan maaştır. batıda olan bir uzman hekim net maaş 1000 usd alamıyor nerdeyse.
15 ocak 2020 de yan dal uzman hekimi ve doğuda sözleşmeli personel olarak aldığım ise 2866 usd.
yaklaşık 10 yılda iki uzmanlık yaptığım halde maaşım pratisyen olduğum zamanki maaştan düşük. ne denilir bilmiyorum
edit : bu dediğim maaş sözleşme maaşı ve sabit ile birlikte olan maaştır. batıda olan bir uzman hekim net maaş 1000 usd alamıyor nerdeyse.
o kadar algı çalışmasına rağmen böyle üstelik.
karşımda görsem duvara çarpa çarpa sikeceğim aktroller,
burda klavye arkasına sığınıp adama kara propaganda yapıyorlar.
sizi istanbul'dan temizlediği gibi türkiye'den de temizleyecek imamoğlu.
yerli ve milli detanımız hayırlı uğurlu olsun.
karşımda görsem duvara çarpa çarpa sikeceğim aktroller,
burda klavye arkasına sığınıp adama kara propaganda yapıyorlar.
sizi istanbul'dan temizlediği gibi türkiye'den de temizleyecek imamoğlu.
yerli ve milli detanımız hayırlı uğurlu olsun.
sadece benim mi gözüme çarpıyor bilmiyorum ama nerede cahil, kültürsüz, dünyadan bihaber insan görsem özellikle giyimine kuşamına çok dikkat ettiğini gözlemliyorum. uzaktan bakınca çok kültürlü görünen bu tipler yaklaştıkça ve samimi oldukça gözümde küçülmeye başlıyor.
beyinlerindeki boşluğu üzerlerine giydikleri kıyafetle mi örtmeye çalışıyorlar acaba? kasıntı kasıntı yürümeleri de cabası.
edit: bu yazıdan iyi giyinenler cahildir sonucunu çıkaranlar gerçekten cahildir.
beyinlerindeki boşluğu üzerlerine giydikleri kıyafetle mi örtmeye çalışıyorlar acaba? kasıntı kasıntı yürümeleri de cabası.
edit: bu yazıdan iyi giyinenler cahildir sonucunu çıkaranlar gerçekten cahildir.
önce buzsuz içilir, sonra buzlu içilip hangisinin içimi daha hoşunuza gittiyse öyle devam edilir. bu kadar basit.
the ırishman’in kendine has yüksek kalitesinden hiçbir şey götürmeyecektir içi boş ödüllerden sıfır çekmiş olması. tıpkı şu filmlerin de zamanında oscar’da sıfır çekmiş olması gibi:
(bkz: fight club)
(bkz: the shawshank redemption)
(bkz: se7en)
(bkz: leon the professional)
(bkz: the green mile)
(bkz: kill bill vol 1)
(bkz: truman show)
(bkz: catch me if you can)
(bkz: the big lebowski)
(bkz: v for vendetta)
(bkz: scarface)
(bkz: requiem for a dream)
(bkz: american history x)
(bkz: the prestige)
evet bu filmlerin hiçbiri teknik dallarda bile ödül kazanamayarak sıfır çekti; ama bu onların sinema tarihe geçmelerine mani oldu mu? hayır. oysa kimse zamanında en iyi film ödülünü almış (bkz: argo) filmini hatırlamaz bu filmlerin yanında.
(bkz: fight club)
(bkz: the shawshank redemption)
(bkz: se7en)
(bkz: leon the professional)
(bkz: the green mile)
(bkz: kill bill vol 1)
(bkz: truman show)
(bkz: catch me if you can)
(bkz: the big lebowski)
(bkz: v for vendetta)
(bkz: scarface)
(bkz: requiem for a dream)
(bkz: american history x)
(bkz: the prestige)
evet bu filmlerin hiçbiri teknik dallarda bile ödül kazanamayarak sıfır çekti; ama bu onların sinema tarihe geçmelerine mani oldu mu? hayır. oysa kimse zamanında en iyi film ödülünü almış (bkz: argo) filmini hatırlamaz bu filmlerin yanında.
serik değildir
bazen bu itiraf başlığına yazanların sıkıntılarını okurum. ilgimi çeken olursa profiline girip, günlüğünü elime geçirmişçesine okumaya başlarım. sıkıntıların kaç başlık önce ortaya çıktığını falan analiz ederim. ruh halindeki değişimleri okurum. ve nihayetinde; eve sadece bilgisayardan veri çalmak için giren bir hırsız gibi her şeyi yerli yerinde bırakıp, ayak uçlarıma basarak balkondan tüyerim.
tek yapmak gereken polisi aramaktır. nedenini şöyle izah edeyim: bosanmak için gelen çiftler boşanma sürecinde birbirini adeta bir düşman gibi görüyor ve elinden gelse avukatından karşı tarafın canını almasını bekliyor. bazen bu çiftler arasında barisanlar oluyor ve esiyle baristiktan sonra kendi avukatıni adeta yuva yıkan bir düşman gibi algılamaya başlıyor. özetle şunu söylemek isterim çiftlerin arasına girmek risklidir. şiddet gören kişinin diğer tarafla bir olup sizi suçlaması bile mümkün.
hakkı olan tahtı 20 yıl önce sıradan bir kapıkulu olan yeniçeri maximus'a kaptıran commodus bugün tahtını yeniden aldı.
hiçbir unsur 5 yiğidin kanına denk değildir.
(bkz: futbolcu)yazan olmamış ciddi misiniz. cümle kurabileni yok.
ana profesör ama hamallıktan geldim diyen demogoji üstadı.
vay arkadaş nasıl memleket.
burakcım illa bir nusret hikayesine gerek yok. senin o insanı katil edecek gülüşün yeter.
vay arkadaş nasıl memleket.
burakcım illa bir nusret hikayesine gerek yok. senin o insanı katil edecek gülüşün yeter.
(bkz: 19 ayrı suçtan sabıkası olan biriyle sevgili olmak)
(bkz: serserilerle evlenip şiddet görünce zırlamak)
kısmet bir sonraki sefere artık demiştir. umarım, o bir sonraki seferde de zarar göre sadece o kadın olur.
yoksa bu orospu büyük ihtimalle şikayetçi de olmayacak. belinde silahla gezen, sinirlenince birilerine 4 el ateş etmekten çekinmeyen bir orospu çocuğu her gün aramızda dolaşmaya devam edecek. belki kaldırımda omzuna çarptığımız için, belki trafikte önüne geçtiğimiz için, bekli de yine bu karına ateş ederken seken bir kurşunla... bizi vuracak.
edit: haberin son güncelleme saati 11:00 civarı, daha sonra hiç bir sitede şikayetçi olup olmadığı ile ilgili bir güncelleme girilmemiş. şikayetçi olup, böyle bir adamın ceza alması için elinden geleni yaparsa, o anki korkusu yüzünden alttan aldığını düşünenlere hak verebiliriz.
(bkz: serserilerle evlenip şiddet görünce zırlamak)
kısmet bir sonraki sefere artık demiştir. umarım, o bir sonraki seferde de zarar göre sadece o kadın olur.
yoksa bu orospu büyük ihtimalle şikayetçi de olmayacak. belinde silahla gezen, sinirlenince birilerine 4 el ateş etmekten çekinmeyen bir orospu çocuğu her gün aramızda dolaşmaya devam edecek. belki kaldırımda omzuna çarptığımız için, belki trafikte önüne geçtiğimiz için, bekli de yine bu karına ateş ederken seken bir kurşunla... bizi vuracak.
edit: haberin son güncelleme saati 11:00 civarı, daha sonra hiç bir sitede şikayetçi olup olmadığı ile ilgili bir güncelleme girilmemiş. şikayetçi olup, böyle bir adamın ceza alması için elinden geleni yaparsa, o anki korkusu yüzünden alttan aldığını düşünenlere hak verebiliriz.
tedavi bittikten sonra veriliyorsa teşekkür amaçlıdır.
tedaviden önce veriliyorsa beklenti bana iyi davransındır yani rüşvettir.
tedaviden önce veriliyorsa beklenti bana iyi davransındır yani rüşvettir.
birazdan hayatında asfalt harici bir yere ayağı değmemiş, 48 tl verdiği salatadan başka yeşillik görmemiş ergenler gelip tavsiye verecek. onlara kulak asmayınız.
evet eğleniyoruz orospu çocuğu da o zammı tcdd yapıyor.
insanların tatil yapma gücünün düşmesiyle mutlu olan bir tipin tespitidir. beyaz yakalının tatile çıkmasını engelleyen yeni türkiye senden neler götürüyor, kim bilir.
şöyle biraz düşününce mantık evliliği yaparak hayatının içine etmiş insanlar tanıyorum. sonra biraz daha düşününce aşk evliliği yaparak hayatının içine etmiş insanlar da tanıyorum. sorun evliliğin kendisinde olmalı. bu tuzak soruya düşmeyin, iki seçenek de sizi evlendiriyor.
ekşiyi sex portalı olarak gören erkeklerin açmış olduğu başlık.
"too many chiefs, not enough indians."
tüm şeriatçılara kutlu olsun bizans'ın dost bir ulkeye kacma şansı varken kaçmayan savaşıp olen son kralından, düşman gemisi ile kaçan vatanı satan bir sultan bu topraklara yakışmamıştır.
19 ekim 1922 yıllında olmus bu olay üzerinden
98 yıl gecmistir.
19 ekim 1922 yıllında olmus bu olay üzerinden
98 yıl gecmistir.
amk izmir’de şu bu yerde bu. ulan istanbul’da insanlar bi yerden bi yere iki üç vasıtayla gidiyor. hala biz konuşmadık bilmem ne. hay izmirinizi sikiyim ya.
şahsen pizza evliliğini tercih ederim.
(bkz: herkesi mutlu edemezsin, çünkü pizza değilsin)
(bkz: şeyma acunteles)
(bkz: herkesi mutlu edemezsin, çünkü pizza değilsin)
(bkz: şeyma acunteles)
fenerbahçeliyim kendimi bildim bileli, mustafa cengiz'i dinlerken hak verdiğimi fark ettim elde değil yani adam bilezik gibi laflarını yerine yolladı diyelim. ali koç'un çok fazla konuştuğunu düşünüyorum bu şekilde bir yere varamaz ki biz fenerbahçe olarak en fazla hak yiyen takımlarından biriyiz sanki bize karşı bir oyun varmış gibi gösterilme taktiği anlamsız geliyor bana.kırk yılın başında bir penaltımız çalınmadı açıkçası top da oynamadık, he onun dışında olaya işine geldiği gibi bakmayacaksın, beşiktaş'ı 3-1 yendiğimiz maçta beşiktaş'ın 2 penaltısı verilmedi o gün çıkıp hakem iyi yönetti demeyeceksin. o zaman biz kazandık ama hakemler daha dikkatli olabilir bjk'nin penaltısı atlandı deseydin bugün gerçekten kimse sana bu kadar ağlıyor demezdi çünkü fenerbahçe olarak adaletin peşinde değiliz kayrılmanın peşindeyiz.